2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lexisama | 2015-11-06 17:03 tjenei részére

Hello!

16x6, ET-50. 5x114,3. 67mm az agytávolság.

Szerintem ez elég pontos. :)

tjenei | 2015-11-06 15:31

Sziasztok.

Van egy 2003-as 2.0 benzines Mazda 6-om.

Az lenne a kérdésem, h milyen méretű acélfelni jó rá?

Pontos méretek érdekelnének, azt tudom,h a 15-ös felni is jó rá,de nem tudom a pontos méreteit.

Akos1994 | 2015-11-06 10:07 mazda-auto.hu részére

Meg olyan kérdésem lenne!ki villant a motor lampa és ra tetuk gépre es ki irta hogy kopogás szenzor a baj,nos itt akkor azt kell kicserelni vagy valami mást!a kuplungrol meg majd irok meg ide ha érdekell!üdv

mazda-auto.hu | 2015-11-05 14:50 Imi73 részére

A DPF lámpa folyamatos villogása esetén mindenképpen szakszerviz felkeresése javasolt. Amennyiben olajcsere után nem volt nullázva a regenerálások száma és a belevaló alacsony hamutartalmú olaj van benne, akkor elképzelhető, hogy csak "nullázni" kell. Egyéb esetben műszeres diagnosztika és sajnos kényszerregenerálás szükséges.

mazda-auto.hu | 2015-11-05 14:27 Akos1994 részére

A kuplungtárcsa 25972.- Ft, a szerkezet 32495.- Ft, kinyomó csapágy 10664.- Ft. Ezek gyári alkatrész árak, az utángyártottat ebbe a típusba nem ajánljuk!

mazda-auto.hu | 2015-11-05 13:56 kicsipo részére

Az alapjárat ingadozásra megoldás lehet a nyomásszabályzó szelep cseréje, ára bruttó 46500.- Ft.

mazda-auto.hu | 2015-11-05 13:51 Danny_0330 részére

Igen érintett, bármelyik márkaszervizben díjmentesen elvégzik a javítást.

Imi73 | 2015-11-05 10:22

Tisztelt Mazda-autó!

DPF ügyben kérnék segítséget-tanácsot, elért hozzám is a probléma...

2009-es évjáratú 125 lovas 2.2 dízelről lenne szó, elkezdett villogni a DPF visszajelző lámpája, az autó nem tiltott le és nem váltott át "csökkentett mód"- ra sem. 

Tisztában vagyok nagy vonalakban a jelenséggel és az okával hogy mi is ez, nem kimondottan városi használatú az autó, meg szokott lenni "mozgatva" hosszabb távon is. 

Az lenne a kérdésem hogy javasolják- e lefuttatni rajta a kényszerített regenerálási programot, mert úgy hallottam hogy nem egészen humánus az autóra nézve a helyben történő magas fordulaton történő pörgetés stb. Van -e esetleg más megoldás és milyen költségvonzata van?

Köszönöm a segítséget!

kicsipo | 2015-11-05 07:58 mazda-auto.hu2 részére

Szia!

Hibakódot nem ír ki, az már meg lett nézve! A kopogó hangot pedig megfigyelem jobban, hogy menet közben is lehet e hallani! Az alapjárat ingadozásra tipp? Valaki azt mondta, hogy egy bizonyos DENSO szelepet kell kicserélni! Az ugyanaz lehet mint a magasnyomású szelep??

sutivi | 2015-11-04 19:49 mazda-auto.hu2 részére

Meg van a probléma.1-es hengerben kotyog a hajtókar.Ön szerint ez mitől lehet,és mennyire fog ez nekem fájni?Válaszát köszönöm!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó