2025. Július 30. Szerda - Judit

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szurotibi | 2018-06-22 07:42

Tisztelt Mazda Autó! Köszönöm a korábbi segítséget, sajnos az nem jött össze. Találtam egy ígéretes 6-ost, de a tulajdonosa nem szimpatikus, nem érzem őszintének. Lehetséges, hogy nem valós a 168 000 km a következő alvázszámú autóban: JMZGY19F661415661? Esetleg törött volt?

Nagyon köszönöm a segítséget!

arde0902 | 2018-06-20 18:30

Hát nekem olyan gondom van,hogy az egyik Mazdámban(‘99-es 626 2.0 DITD kombi)motort cseréltünk,mégpedig úgy,hogy Ausztriából vettem egy ugyanilyen autót,amiből átrakta a szerelő a motort.Ugye Osztrák forgalmiban nincs motorszám,de a motoron van.A Fejér megyei NKH pedig a motorszám alapján azt állítja,hogy a motor egy 323-as Mazdából származik,és 44kw-os,ezért nem legalizálható az átépítés.Tudtommal ez a motor nem is létezett ilyen teljesítménnyel.Ha Önöknek lenne ilyen adatbázisuk,utánna néznének ennek?Persze díjazás ellenében,ha szükséges.RF682998 szám van a beépített motoron.Előre is köszönöm a segítséget.Azért ide írtam,mert a 626-os fórumon nem látok mozgást.

Üdv!

Sz.Árpi.

szraplaw | 2018-06-20 16:01

nem kapott ütést,mert akkor rázna kis tempónál is szerintem,de csak 90km/h -nál lagyobb tempónál lehet érezni folyamatos lassításnál.Természetesen márkaszervíz cserélte gyárira, fékbetéteket nem cseréltek,mert újszerűek voltak. A lábam sem nehéz..,nem tudom mi lehet  a baj,de 10milliós autónál ez igen bosszantó...

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére

A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?

pusi65 | 2018-06-20 15:42 Wombat részére

Üdv. Wombat, már írtam egy választ, de eltűnt… ?

Többféle gyártó csinál a GY-hoz horgot. Mindegyikhez kell vágni, de eltérő mértékben. A legkisebb műtét az MVG -hez kell, – én aztán végigzongoráztam az összes létezőt – (ebay-en elérhető, elég drága, de szerintem megéri mert a legjobb!!) ott annyira keveset kell vágni, hogy hátulról nem is látni, csak alulról aknáról nézve. A csatlakozó is behajtható az üregbe, ezért mintha nem is lenne horgos az autó.:) Ez a típus el van látva kódokkal, beazonosítható, ezért NEM kérnek műbizonylatot. Sok egyéb olcsóbb megoldásra bizony KÉRIK. A bontott horog eleve fel sem rakható, csak “bevizsgálás” után. (mint egy vízművek vízóra) Hiába a márka (Thule) amit leginkább felraktak a márkaszervizek. Egyébként a Thule is el van látva “E” kóddal, ami miatt erre sem kellene, hogy kérjék a műbizonylatot. Minden esetben hivatalos szerelő szerelheti csak fel. Mivel én 100 %-os minőséget akartam, magam raktam fel nem spórolva energiát (2 teljes nap) az üreg és felületvédelemre, precíz szerelésre. Utána csak egy szerelési papír kellett pecséttel :) és most nyugodt vagyok, mert feltehetően évtizedekig hibátlan lesz. Biztosan létezik jó szakember, aki felszereli, de tutira nem úgy, mint SK ugyanis az “gazdaságtalan”.

Feltehetően a vizsgahelyeken is káosz van a jogszabály értelmezése és alkalmazása terén, (lásd utólagos kölámpa és távolsági kiegészítő fényszóró kálváriák) ezért legjobb, ha egy jóakaró, komoly, félbarát szaki szereli fel és viszi vizsgára.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:33 AlbertoGrande részére

E-mailben küldtünk ajánlatot

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:18 arde0902 részére

A típusbizonyítványba minden motorhoz hozzá van rendelve a motorkód, melyet a vizsgabiztosok a műszaki során ellenőriznek. Ezért kérik motorcsere után az igazolást, hogy típusazonos motor került beépítésre.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:12 Wombat részére

Igen, ki kell vágni a löklapot és kell műbizonylat a műszaki vizsgához.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:11 szurotibi részére

Igen, reális

szraplaw | 2018-06-20 11:08

Tisztelt Szakértők!

2017 Márciusában vásároltam újonnan egy csodaszép Mazda 6 sportkombit G192 revolution top felszereltséggel. A problémám az lenne, hogy 8.000km-nél elkezdett rázni a kormány 90km/h-ről folyamatos lassításnál, ennél kisebb tempónál nem. Bevizsgálták a tárcsákat hullámosak voltak, ki kellett cserélni, most elment ismét közel 10.000km-et és újra előjött a probléma! Főleg városban használom az autót és csak nagyobb családi utaknál jön elő újra és újra a kormány rázkódás. Mi lehet a probléma? Több automata váltós autóm volt amit szintén ilyen körülmények között használtam és 100.000km alatt egyikben sem cseréltek tárcsát.. Válaszukat megköszönve, üdvözlettel: Istvan

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó