2025. December 21. - Tamás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Újra dízel autó az Indy 500-on.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










gidovalter | 2018-06-22 09:28
Sziasztok! Sikerült vásárplnom egy aránylag jó állapotú Mazda 6 2.0D kombit, 2003-as évjárat! Mivel ez az első Mazdám és az első dízel autóm, olyan kérdésem lenne, h milyen motorolajat ajánlottok hozzá? esetleg szívesen fogadnék tanácsot a az olaj-levegő és üzemanyag szűrő kiválasztásához is!
ködzönöm a segítséget!
szurotibi | 2018-06-22 07:42
Tisztelt Mazda Autó! Köszönöm a korábbi segítséget, sajnos az nem jött össze. Találtam egy ígéretes 6-ost, de a tulajdonosa nem szimpatikus, nem érzem őszintének. Lehetséges, hogy nem valós a 168 000 km a következő alvázszámú autóban: JMZGY19F661415661? Esetleg törött volt?
Nagyon köszönöm a segítséget!
arde0902 | 2018-06-20 18:30
Hát nekem olyan gondom van,hogy az egyik Mazdámban(‘99-es 626 2.0 DITD kombi)motort cseréltünk,mégpedig úgy,hogy Ausztriából vettem egy ugyanilyen autót,amiből átrakta a szerelő a motort.Ugye Osztrák forgalmiban nincs motorszám,de a motoron van.A Fejér megyei NKH pedig a motorszám alapján azt állítja,hogy a motor egy 323-as Mazdából származik,és 44kw-os,ezért nem legalizálható az átépítés.Tudtommal ez a motor nem is létezett ilyen teljesítménnyel.Ha Önöknek lenne ilyen adatbázisuk,utánna néznének ennek?Persze díjazás ellenében,ha szükséges.RF682998 szám van a beépített motoron.Előre is köszönöm a segítséget.Azért ide írtam,mert a 626-os fórumon nem látok mozgást.
Üdv!
Sz.Árpi.
szraplaw | 2018-06-20 16:01
nem kapott ütést,mert akkor rázna kis tempónál is szerintem,de csak 90km/h -nál lagyobb tempónál lehet érezni folyamatos lassításnál.Természetesen márkaszervíz cserélte gyárira, fékbetéteket nem cseréltek,mert újszerűek voltak. A lábam sem nehéz..,nem tudom mi lehet a baj,de 10milliós autónál ez igen bosszantó...
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére
A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?
pusi65 | 2018-06-20 15:42 Wombat részére
Üdv. Wombat, már írtam egy választ, de eltűnt… ?
Többféle gyártó csinál a GY-hoz horgot. Mindegyikhez kell vágni, de eltérő mértékben. A legkisebb műtét az MVG -hez kell, – én aztán végigzongoráztam az összes létezőt – (ebay-en elérhető, elég drága, de szerintem megéri mert a legjobb!!) ott annyira keveset kell vágni, hogy hátulról nem is látni, csak alulról aknáról nézve. A csatlakozó is behajtható az üregbe, ezért mintha nem is lenne horgos az autó.:) Ez a típus el van látva kódokkal, beazonosítható, ezért NEM kérnek műbizonylatot. Sok egyéb olcsóbb megoldásra bizony KÉRIK. A bontott horog eleve fel sem rakható, csak “bevizsgálás” után. (mint egy vízművek vízóra) Hiába a márka (Thule) amit leginkább felraktak a márkaszervizek. Egyébként a Thule is el van látva “E” kóddal, ami miatt erre sem kellene, hogy kérjék a műbizonylatot. Minden esetben hivatalos szerelő szerelheti csak fel. Mivel én 100 %-os minőséget akartam, magam raktam fel nem spórolva energiát (2 teljes nap) az üreg és felületvédelemre, precíz szerelésre. Utána csak egy szerelési papír kellett pecséttel :) és most nyugodt vagyok, mert feltehetően évtizedekig hibátlan lesz. Biztosan létezik jó szakember, aki felszereli, de tutira nem úgy, mint SK ugyanis az “gazdaságtalan”.
Feltehetően a vizsgahelyeken is káosz van a jogszabály értelmezése és alkalmazása terén, (lásd utólagos kölámpa és távolsági kiegészítő fényszóró kálváriák) ezért legjobb, ha egy jóakaró, komoly, félbarát szaki szereli fel és viszi vizsgára.
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:33 AlbertoGrande részére
E-mailben küldtünk ajánlatot
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:18 arde0902 részére
A típusbizonyítványba minden motorhoz hozzá van rendelve a motorkód, melyet a vizsgabiztosok a műszaki során ellenőriznek. Ezért kérik motorcsere után az igazolást, hogy típusazonos motor került beépítésre.
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:12 Wombat részére
Igen, ki kell vágni a löklapot és kell műbizonylat a műszaki vizsgához.
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:11 szurotibi részére
Igen, reális