2025. Június 7. Szombat - Róbert

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2018-07-20 13:07 beripeti részére

Az ajtóba mindig befolyik valamennyi víz, aminek távozni is tudni kell azonnal. Feltehetően be van állva sárral és az nehezíti az azonnali lefolyást mindkét végén.

beripeti | 2018-07-20 10:20

Üdv! egy kis segítséget kérnék. 2007.-es Mazda 6 kombimon (GY), az ablakok melletti külső gumi, el van érve, ki van repedezve, emiatt az esővíz befolyik az ajtómba és egy közepes eső után is, az ajtót kinyitva 2-3 deci víz folyik ki a ajtó alján lévő lyukakon. Hasonlóan néz ki mint a lenti linken lévő képen. Tudja esetleg valaki mi ennek a neve? Esetleg kapható újonnan? Köszönöm előre is! https://lh4.googleusercontent.com/-V1Nh0nYfxH0/T4htl-HjlZI/AAAAAAAAAK4/varK8D2e6AY/s1095/IMG_20120413_131622.jpg

pusi65 | 2018-07-20 10:01

Kedves Mazdás társak, megosztom tapasztalatomat, hátha többeknek segít tippet adni, többször olvastam itt hasonló gondról. Autó: Mazda 6 2004-es évj. dízel. Jelenség: néha nehezen indul, piros lámpához érve üresbe téve leáll, pár hét múlva egy leállítás után be sem indul. Mivel sokan az SCV (hozamszabályzó) szelepre tippeltek – én is -, kicseréltem. Egyébként ennek az SCV-nek nincs hibakódja. Semmi eredmény. Vissza a régit. Mivel dízelszűrőben 10 ezer van, nem bántottam. Lebontottam a vezérlés burkolatát (macerás...) és tényszerű volt, hogy a vezérműszíj laza. Kikaptam a feszítő patront és satuban összenyomtam majd vissza -kétszer. Ebben a patronomban 40 ezer km van (120 -anként csere). Mitán visszaraktam, láthatóan befeszítette a szíjat és összeszerelés után tikkre indult. Ennyi. Úgy tűnik, ez a magyarázat. Hogy mitől szorult meg egy ponton a patron rúdja, azt nem tudom. Száraz volt és sérülésmentes. Megjegyzem: régen ilyen meglepetés nem volt. Rugós feszítők, csavarral rögzíthető csapágy, nem okoz hirtelen bajt, ráért nyugiban javítgatni. Most a sok kényes és érzékeny -sokszor felesleges – kütyü pillanat alatt kiszolgáltatottá tesz, hogy ne is mondjam a pótkerék nélküli “hülye” autókat, vagy a lehetetlenségig könnyített cső-főtengelyű motorokat. Majd hívunk trélert...

nabukodonozor06 | 2018-07-18 14:16

Sziasztok Mazdások!

Tudnátok ajánlani nekem mazdához (mazda 6) értő szerelőt kaposvár és/vagy környékén? 

Mostani szerelőm nem tud mit kezdeni egy-két problémával és muszáj lenne megcsináltatni az autókámat műszaki előtt. 

gidovalter | 2018-07-16 11:49 Tomtt részére

nagyon szépen köszönöm :)

Tomtt | 2018-07-16 11:47 gidovalter részére

Fehér az ülésfűtés csatija a másik a dsc-hez kell, valami gyorsulás érzékelő 

gidovalter | 2018-07-16 11:39

sziasztok, egy újabb kérdééssel fordulnék hozzátok!

Mazda 6 2003-as model, kiszedtem a könyöklő előtti pohártartót, és alatta találtam 2 csatlakozot, az én kocsimban üresen, vagyis nem volt rádugva semmi, az mi lenne???

Valter

Tomtt | 2018-07-14 10:30 gidovalter részére

Faceliftesnek a kijelzoje

gidovalter | 2018-07-14 09:31 Tomtt részére

milyen kijelző kell hozzá??? köszi szépen :)

Kareee84 | 2018-07-13 13:21

Jónapot 

Előfordulhet-e hogy egy RF5C vezérlő elektronika mindenféle illesztés és programozás nélkül működhet egy RF7J motorral ?
esetemben lehet erről lenne szó és talán a sok láthatatlan modul és olvashatatlan információ hátterében is ez lehet …

Valaszukat előre is köszönöm 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó