2025. Szeptember 19. Péntek - Vilhelmina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
pusi65 | 2018-07-20 13:07 beripeti részére
Az ajtóba mindig befolyik valamennyi víz, aminek távozni is tudni kell azonnal. Feltehetően be van állva sárral és az nehezíti az azonnali lefolyást mindkét végén.
beripeti | 2018-07-20 10:20
pusi65 | 2018-07-20 10:01
Kedves Mazdás társak, megosztom tapasztalatomat, hátha többeknek segít tippet adni, többször olvastam itt hasonló gondról. Autó: Mazda 6 2004-es évj. dízel. Jelenség: néha nehezen indul, piros lámpához érve üresbe téve leáll, pár hét múlva egy leállítás után be sem indul. Mivel sokan az SCV (hozamszabályzó) szelepre tippeltek – én is -, kicseréltem. Egyébként ennek az SCV-nek nincs hibakódja. Semmi eredmény. Vissza a régit. Mivel dízelszűrőben 10 ezer van, nem bántottam. Lebontottam a vezérlés burkolatát (macerás...) és tényszerű volt, hogy a vezérműszíj laza. Kikaptam a feszítő patront és satuban összenyomtam majd vissza -kétszer. Ebben a patronomban 40 ezer km van (120 -anként csere). Mitán visszaraktam, láthatóan befeszítette a szíjat és összeszerelés után tikkre indult. Ennyi. Úgy tűnik, ez a magyarázat. Hogy mitől szorult meg egy ponton a patron rúdja, azt nem tudom. Száraz volt és sérülésmentes. Megjegyzem: régen ilyen meglepetés nem volt. Rugós feszítők, csavarral rögzíthető csapágy, nem okoz hirtelen bajt, ráért nyugiban javítgatni. Most a sok kényes és érzékeny -sokszor felesleges – kütyü pillanat alatt kiszolgáltatottá tesz, hogy ne is mondjam a pótkerék nélküli “hülye” autókat, vagy a lehetetlenségig könnyített cső-főtengelyű motorokat. Majd hívunk trélert...
nabukodonozor06 | 2018-07-18 14:16
Sziasztok Mazdások!
Tudnátok ajánlani nekem mazdához (mazda 6) értő szerelőt kaposvár és/vagy környékén?
Mostani szerelőm nem tud mit kezdeni egy-két problémával és muszáj lenne megcsináltatni az autókámat műszaki előtt.
gidovalter | 2018-07-16 11:49 Tomtt részére
nagyon szépen köszönöm :)
Tomtt | 2018-07-16 11:47 gidovalter részére
Fehér az ülésfűtés csatija a másik a dsc-hez kell, valami gyorsulás érzékelő
gidovalter | 2018-07-16 11:39
sziasztok, egy újabb kérdééssel fordulnék hozzátok!
Mazda 6 2003-as model, kiszedtem a könyöklő előtti pohártartót, és alatta találtam 2 csatlakozot, az én kocsimban üresen, vagyis nem volt rádugva semmi, az mi lenne???
Valter
Tomtt | 2018-07-14 10:30 gidovalter részére
Faceliftesnek a kijelzoje
gidovalter | 2018-07-14 09:31 Tomtt részére
milyen kijelző kell hozzá??? köszi szépen :)
Kareee84 | 2018-07-13 13:21
Jónapot
Előfordulhet-e hogy egy RF5C vezérlő elektronika mindenféle illesztés és programozás nélkül működhet egy RF7J motorral ?
esetemben lehet erről lenne szó és talán a sok láthatatlan modul és olvashatatlan információ hátterében is ez lehet …
Valaszukat előre is köszönöm