2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rodek | 2015-02-03 21:38 alk3sh részére

 Na most pár nap után tudok tényleg rendes történetet mondani.

Tehát egyszer megy a turbó egyszer nem. Ha beindítom és megy a turbó, akkor addig megy amig le nem állítom az autót. De ha beindítom és nem megy akkor csak 2200 fordulat felett megy valami, és füstöl mint a gőzös még 1200 fordulatszámon is mikor benyomom a gázpedált (természetesen nem gyorsul). Ez egy nap is lehet hogy megy is és nem is.

Erre így ötlet valami biztos tipp?

Borla | 2015-02-03 18:23 rodek részére

 Semmi gond, majd megkapja más ... :)

arsenaljee | 2015-02-03 13:47

sziasztok! hihetetlen, de holnap végre mazda 6 tulajdonos leszek én is!! :-) egy 2011-es 2.2 129LE 6os kombit sikerült szereznem. Gondolkodtam hogy 140 vagy 129 LE, de maradtam a kisebbnél, ami egyébként erőre teljesen olyan mint a 2.0 140 LE-ős, nem tudom ezt hogy lehet :D A szokásos olajcserén és új gumikon kívül mit kellene még cserélnem az autóban? (hűtőfolyadék, légszűrők, fékfolyadék) van valami amit kellene cserélni? szervízek rendben 20 e kmenként volt, jelentős javítása nem volt.

csanko | 2015-02-03 08:55 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen!

rodek | 2015-02-02 21:19 alk3sh részére

 Szia!

Köszi a tippet. Keresek is valakit aki meg tudja mérni. Turbót nem kaptam meg amit kiszereltek...

tomasso | 2015-02-02 20:03

Tisztelt mazda auto%!

 

Érdeklődnék hogy RF5c diselbe 2004 mennyibe kerül  egy új EGR szelep,és egy EGR vákumszabályzó?

 

BeresAdrian | 2015-02-02 18:29

 Sziasztok!

 

Szeretnék érdeklődni, hogy hátha volt már valakinek hasonló problémája. Most lettem Mazda 6 tulajdonos, 2003-as évjárat, 2,3-as benzines. Viszont van egy olyan problémám, hogy a fordulatszám ugrál, hideg motorral nem reagál a gázadásra, majd ha már egy kicsit járt, akkor minden ok, viszont a gáz felengedésénél a forudlatszám teljesen visszaesik 0-ra egy pillantara, az autó is ránt egyet, majd visszáll. A gép kidobta a vezérmű jeladót, de nem biztos, hogy ez lesz a gond.

 

Van esetleg már valakinek tapasztalata, ötlete?

 

Üdv

Béres Adrián

 

BeresAdrian | 2015-02-02 18:24

 Tisztelt Mazda Autó!

 

Szeretnék információt kérni az alábbi alváz számú autóra:

JMZGG143231168916

 

Előre is köszönöm!

beres@goal.hu

 

arsenaljee | 2015-02-02 14:36 mazda-auto.hu részére

hor.zsolt@yahoo.de

Tibko12 | 2015-02-02 14:34 mazda-auto.hu részére

 Alig 5000 km-el ezelőtt cseréltem :-( 

Kipróbálok egy bontott turbónyomás szabályzót, hótha orvosolja a gondot. 

Ennek a vákumszelepnek tényleg kellene kattogó hangjának lennie? Mert az enyém csöndben van. A szerelőm már bontani akarja a motort, mert ez is rossz, meg az is. 

Amúgy magasabb fordulaton, pl. kigyorsításnál nagy fekete füstcsíkot húz, amég nyomom a gázpedált, valamint lassabb menetben, 2000-es fordulattól kis kerepelő hangot hallok. Kiolvasáskor nem panaszkodik semmire. Válaszukat köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó