2025. Augusztus 6. Szerda - Berta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
Kétmillió Mazda6.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
MOTOROLAJ 1-4.
MAZDA5 hibrid II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
rodek | 2015-01-30 23:54
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne felétek.
Van egy 2005-s évjáratú mazda 6 cdte diesel kombi mazdám.
Egy gigasztikus nagy és drága javításon vagyok túl ahol még tubót is cseréltek.
Érdekes dolog történt mikor ma haza hoztam.
2200-as fordulatszámnál kapcsol csak be a turbo ( jártam vele turbo nélkül és tudom milyen amikor turbo nélküli diesel autom van :) ). Példa erre: 50km/h-nál 4-esbe teszem és rálépek gázra de nem gyorsul, ugyanez van ha 80-nál teszem 5-ösbe...semmi gyorsulás, a gáázpedált a motortérig benymom és ugyanugy 80 km/h-val megyek. Semmi emelkedő semmi lejtő, szép egyenes út. Viszont ha visszaváltok 4-esbe és itt ugye 80km/h-nál 2200 felett van a fordulatszám, ezért knight rider turbo boost jön. Szerelés előtt 1800-as fordulatnál jött a turbo boost, és addig is gyorsult.
Szerintetek is rá kell csak tenni egy gépet és beállítani a turbot rendesen? Ha igen tudtok valakit aki ezt meg tudja csinálni??
Segítségeteket előre is köszönöm!
LaszloM6 | 2015-01-30 16:46
Köszönöm a Választ z3ff és mazda autó :) ...
Üdv. LaszloM6
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:47 z3ff részére
Nincs digitális szervizkönyv, egyéb utolsó adat: 2008.11.04., 63330 km.
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:46 z3ff részére
Igen, D2S a típusa, és valóban 4300 K a gyári égő színhőmérséklete.
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:44 kdani21 részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2006.04.03, 59839 km.
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:41 jakuszoli részére
z3ff | 2015-01-29 21:47 Mr Adam részére
Nem sok horror sztorit lehet olvasni a benzinesekkel kapcsolatban itt a fórumon. 6 éve mióta megvan a mazdám a kopó alkatrészeken kívül motorikusan semmit nem kellett cserélni. Na jó, értsük ide a kuplungot is :) 1.8-cal nincs tapasztalatom, ez egy 2.3-as, elképzelhető hogy a kuplunggal sem lesz gond.
z3ff
z3ff | 2015-01-29 20:43
Kérhetnék én is egy előéletet?
z3ff | 2015-01-29 20:30 LaszloM6 részére
D2S de majd megerősítik hivatalosan is :) Ja és a gyári 4300K. Sok különbség nem lesz 5000K-nél sem tisztább fehér fényt ad, én két hete cseréltem párban.
z3ff
kdani21 | 2015-01-29 20:10
Tisztelt Mazda auto!
A következő alvázszámú Mazda 6-os előéletéről szeretnék információt kérni:
JMZGY19R201178237
Ez egy 2004-es GG/ GY 2,0-es 100kw-os diesel 6-os Mazda.
Választ előre is köszönöm
Dani