2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mr Adam | 2015-01-29 18:04

Sziasztok! MÉG nem vagyok Mazda tulajdonos, azonban remélem nem sokáig lesz így! Kinéztem egy 2002-es 1.8-as benzines Mazda 6-ost. Sokat utánaolvastam, mert nem szeretnék ráfázni, ahogy azt már korábban sikerült egyéb márkáknál. Mindenhol csupa pozitívat írtak róla, ezért bennem egy kérdés maradt csak, amit sehol sem említenek: a szervízköltségek.
Egyik haveromnak korábban volt egy hasonló évjáratú 2.0-es dízele, de pár év után megszabadult tőle a horror szervízköltségek/alkatrészek miatt.
Kérdésem az lenne a mazda 6 tulajokoktól, hogy valóban drágább a szervízelése az átlagnál a hatosnak, vagy csak a dízelnél magasabbak a költségek és az 1.8-as benzinessel nem fogom ráfizetni a gatyám is,
Válaszaitokat előre is köszönöm!

LaszloM6 | 2015-01-29 17:18

Tisztelt Uram!

 

Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as mazda 6-os típusú autó esetén milyen xenon izzó kell a tompított fényszóróba?

 

Előre is köszönöm: LaszloM6

szab8814 | 2015-01-29 14:44

 Sziasztok,

 

Mostanaban a hidegek bealltaval van egy kis gondom. 2004-es diesel kombi (rf5c) mikor elinditom reggel elkezd szepen jarni normalis alapjarat meg minden aztan par masodperc mulva beindul az allofutes es elkezd a motor egyenetlenul jarni, fura rangasokkal mintha le akarna fulladni. Le nem all, amikor bemelegszik mar oke (gondolom akkor mar a kalyha sem megy). Olyan mintha nem kapna rendesen uzemanyagot hidegen a kalyha miatt. Szerintetek merre erdemes elindulni, uzemanyag rendszer vagy webasto?  Koszi!

szucsfe | 2015-01-29 12:48 alk3sh részére

 Köszönöm!

szucsfe | 2015-01-29 12:47 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

jakuszoli | 2015-01-29 12:42

Sziasztok!

Meg szeretném osztani Veletek a legutolsó élményemet. Egy sima ajtózárás után nem nyílt ki többet se kívűlről,se belülről a vezető oldali ajtó. Mint utólag kiderült,egy kis rugó okozza a hibát,amiről egyik megyeszékhelyünk márkaszervize még nem is hallott.Itt jött képbe a békéscsabai AUTÓ EXPANZIÓ. A hibaleírás után egyből tudták mi a baj, a sok munkájuk ellenére még aznap tudtak fogadni, kb másfél óra alatt készen volt, úgy szedték szét belülről az ajtót,hogy egy karc sem lett sehol. Le a kalappal, megéri távolabbról is meglátogatni Őket, ennél korrektebb szervízzel még nem találkoztam!

mazda-auto.hu | 2015-01-29 11:32 szucsfe részére

 Amennyiben elkerülhető, hogy rögtön "dinamikus" forgalomhoz kelljen alkalmazkodni indulás után, akkor 1-2 perc üresben járás javasolt így télen, hidegindítás után. Ha rögtön "nyomni kell gázt", akkor több is.

alk3sh | 2015-01-29 08:54 szucsfe részére

olajnyomás legyen meg a kenés miatt utána sokkal ésszerűbb szerintem haladni vele mint egy helyben járatni, eleve hamarabb eléri az üzemi hőfokot a motor. Nyilván nem padlógázzal kell járni ilyenkor hanem értelmesen. Én pl garázsból ki kapu becsuk és megyek is... mintha valahol olvastam is volna hogy az tévhit hogy megvárod míg felmelegszik a motor mert ahhoz akár 2-5 perc is kellhet alapjáraton ha nem több

 

szucsfe | 2015-01-29 05:41

Sziasztok!

Szeretnék információt kapni, hogy mennyi ideig szabad/érdemes alapjáraton melegíteni a diesel 6 -os motorját? (DPF nélküli 2.0D, 2003-as) Ja, a kiegészítő fűtés nem működik valamiért, ha lényeges a válasznál!

Köszönöm!

arde0902 | 2015-01-27 20:33 arsenaljee részére

 Kedves arsenaljee!Ha Mazda 6 kell,ne érd be a Mondeoval,csalódni fogsz!Közel 20 éve Mazdázom,más szóba sem jöhet!Most vettem Olaszban egy 6-os kombit,Németben nem találtam megfelelőt,otthon pláne nem!Ez véletlenül lett,de nem bánom.Itt(Olaszban)jobban felszereltek az autók,nem divat annyira a napi ingázás,mint D-ben,nem nagyon van hó,ezért nem sóznak,jobb az autó állapota.Fiatalt kell venni,azt nem tudják lelakni,mert azért trehányabbak,mind a Németek.Kitartás!subito.it-n találtam az enyémet,ha érdekel.Üdv!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó