2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Akiboy23 | 2014-11-12 19:48

 Tisztelt Mazda autó! Kb 2 hete vettem egy 2003-as 1.8 benzines mazda 6ost. Érdeklődnék, hogy normális e az, hogy a városi fogyasztásom 10.5-11l nagypapás tempóban. Ami azt jelenti, hogy 50nél már 5ösbe kapcsolok. A múlt héten kb 300km autópályával 130as tempóval ( tempmattal), majd kb 150km egyenes autóuttal 50-és 90 es tempó közt ingadozva a maradék benzint pedig városban elfogyaszva 9L-es átlag jött ki. Érdeklődnék, hogy normális értékek ezek vagy forduljak szervízhez? 

 

Örünlék Bármilyen azonos mazda tulajdonos válaszának is! 

Akiboy23 | 2014-11-12 19:16 Jana részére

 Tisztelt Mazda autó! Kb 2 hete vettem egy 2003-as 1.8 benzines mazda 6ost. Érdeklődnék, hogy normális e az, hogy a városi fogyasztásom 10.5-11l nagypapás tempóban. Ami azt jelenti, hogy 50nél már 5ösbe kapcsolok. A múlt héten kb 300km autópályával 130as tempóval ( tempmattal), majd kb 150km egyenes autóuttal 50-és 90 es tempó közt ingadozva a maradék benzint pedig városban elfogyaszva 9L-es átlag jött ki. Érdeklődnék, hogy normális értékek ezek vagy forduljak szervízhez? 

Blackmore | 2014-11-12 18:49

Tisztelt Mazda autó!

Eneos 5w30 Premium Hyper olajat tehetek a 2004 -es Mazda 6 2.0 dieselbe?

Köszönöm a választ.

Atis256 | 2014-11-12 18:10

 Tisztelt Fórumtársak és Mazda Autó!

 

A következő jelenséget tapasztalom a 2007-es 143Le-s Diesel 6-osomnál:

Üreseben alapjáraton járó motornál, valami nagyon halvány ciripelő hangot hallok.

Véleményem szerint a kocsi vezető oldalán a motortérből érzékelhető.

A hang eddig nem volt érzékelhető. Elsősorban nem üzemmeleg motornál hallatszik, de melegen is hallható.

A kocsiban 2 ezer km-rel ezelőtt lett komplett vezérmű cserélve valamint hosszbordás szíj, befecskendező alátét és olaj+szűrő. A bordásszíj csapágyai ellenőrizve lettek és azok a másik oldalt vannak. A teljeseítménnyel nincs gond, fogyasztás 6,5-7liter vegyesen, a DPF 185km-enként regenerál, jól indúl és váltó/kuplung is jól működik.

Tipikus kettőstömegű lendkerék csattanás, rángatás nem érzékelhető.

Valós 128ezer km van a kocsiban.  

 

Annyit vettem észre, ha a kuplung pedált benyomom a holtjáték erejéig, azaz szinte ráteszem a lábam a pedálra a nyikorgó-ciripelő hang megszűnik. Ha elengedem, akkor kb. 5 másodperc múlva újrakezdi.

 

Lehet esetleg tipikus rezgés, mert másik Mazdán is hallottam már ilyet, vagy kopás esetleg valami más?!

 

Valamkinek van-e ötlete mi lehet a probléma?

 

Üdv: Attila

Max | 2014-11-12 10:53 Fecó részére

 Köszi Fecó.Kicsit közelebb kerültem a megoldáshoz.

hydra | 2014-11-12 10:37

  Kedves fórumosok!

Az a tiszteletteljes kérésem lenne hogy ha valaki 6-os kombihoz 2009 es tud jobbos hátsó lámpát, az visszajelezne nekem? Nagyon hálás lennék. Köszönöm és szép napot!

Fecó | 2014-11-11 17:04 Max részére

http://img.index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/mazda6_2006/.gdata/cikk/mazda6_2006_020.jpg 

Fecó | 2014-11-11 17:03 Max részére

 Üdv.

Úgy kb 300 (apró)ponton módosítottak a 2005-ös frissítésnél,kívül belül,szóval onnatól van részecskeszűrő,mondjuk ha szembe jön egy GG-s Hatos,azonnal látható a difi..! :)

http://totalcar.hu/tesztek/mazda6_2006/

 

 

Max | 2014-11-11 13:05

Üdvözletem.Nemrég vettem egy 2005-ös MAZDA 6 -os gépjárművet.Honnan tudnám pontossan megnézni,hogy milyen olaj való a motorba..(részecske szűrős vagy sem)??

mazda-auto.hu | 2014-11-11 09:36 Blackmore részére

 Az ülés alatt a BOSE audio erősítő lehet például. Rögzíteni kell! Lehet, hogy javítható, érdemes lenne egy elektroműszerésznek megmutatni kiszerelés előtt, hogy lássa, reagál a nyomásra. Ár? Nem tudom. Egy bontott kijelző 20e Ft. 2005.07 előtt gyártott Mazda6-ban nem játszotta le az MP3-as tömörített fájlokat a CD lejátszó. Nem kanyarkövető a Xenon. Gyárilag csak a motor beindulása után működik, hogy gyorsan bemelegedjen a motor. Állófűtéssé egy kb, 120000,-Ft-os készlettel alakítható át. Az ablak mechanikáját meg kell nézetni szerelővel!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó