2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tapasz | 2014-11-15 08:33 mazda-auto.hu részére

Remélem nem szabálytalan linket feltölteni, de gondoltam elküldöm nektek, igaz így nem adja vissza teljesen mintha élőben meghallgatnánk:) Az egész csak 5-6 másodpercig tartott volna ezért 21 másodperc környékén adtam rá a terhelést (klíma, világítás, fénykürt), ekkor hallhatóan felerősödött a zaj. Ezen felül még nekem a leállítás utáni hang sem stimmel teljesen. A jövő héten igyekszem személyesen elvinni hozzátok a szervizbe a kocsit.

https://www.youtube.com/watch?v=dDNR1fB1fBo&feature=youtu.be

 

 

pusi65 | 2014-11-14 23:22 t.david részére

 Az olajra reagálnék: Hihetetlen különbséget produkál a jó és rossz olaj. Ez tény. Hogy mi került az autóba valójában, az kérdéses. Egy 75w90 rész, vagy teljesen szint. olajjal győnyörűen kell muzsikáljon a rendszer akár keményebb hidegben is. Egyszer kipróbáltam anno egy 80w90 ESSO olajat. Szinte üresben is megmozdult az autó alapjáraton. Azóta kizárólag 75w90 és ha lehet Mobil. Ja, és magam teszem bele :)) ezért hihetetlen rálátásom van az autómra :))

t.david | 2014-11-14 21:35

 Tisztelt Fórumozók és Kedves Mazda Szervíz!

 

Mazda 6 gy 2004, 2.0 benzines. (160E km)

2 dolog nagyon zavar mostanság.

Nyáron volt olajcsere a váltóban, 

Liqui Moly (GL4+) SAE 75 W-90

került bele. 3 litert vittem a szerelőnek, elvileg ha feltöltötte rendesen akkor az olajjal nem lehet gond. Nem is tapasztaltam különös változást.

Mostanában viszont reggel 3 és 6 fok körül nagyon rakoncátlan a váltó.

1-be alig tudom berakni, a 2 is nehézkes, a 3 viszont botrány, szinte érzem a fogaskerekeket, probálom óvatosan amennyire csak lehet, a 4-5-R az tökéletes.

Kb. fél éve Pécsett a Mazdánál azt mondták, hogy fentfog a kuplungom, lassan számítsak cserére. Próbálgattam a dupla kuplungolást, mintha az segítene néha, de úgy se az igazi. Elképzelhető, hogy a kuplung csere lenne a megoldás a nehezen váltásra?

A másik, hideg motornál nem, csak üzemi hőmérsékleten, egy helyben, üresben, egy nagyobb gázfröccsnél elölről, zörgő hangot hallok, mintha valami berezonálna.

Úgy kell elképzleni, határozott gázfröcss, kb 2200 -ig felpörög, majd vissza alapjáratra.

Olyan 800 és 1200 között hallom ezt felfelé és ugyanúgy visszafelé is....

Mi lehet ez a hang?

 

Válaszukat előre is köszönöm.

 

  

 

 

Akiboy23 | 2014-11-14 18:10 stuszi részére

 Köszönöm szépen a Választ!

Hanzlik | 2014-11-14 17:41

Tisztelt Mazda autó.

 

Kérdésem lenne hogy van egy Mazda 6 2.0 Diesel 2003-as és már régóta nálam van 310ezer km van benne és a hiba jelenség hogy ha átlagosan megyek vele csak tartom a fordulatot normál tempónál akkor a motor térből valami kopog fémesen. Ha elforgatod sebességbe akkor a végefelé kezd kopogni. Mi lehet ez?? Egyik injektorom réolajos volt tavaly kicseréltük másikra de a kopogás nem szünk meg idő múlásával erősödött!! 

 

Válaszukat előre is köszönöm

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó