2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2014-11-14 17:41

Tisztelt Mazda autó.

 

Kérdésem lenne hogy van egy Mazda 6 2.0 Diesel 2003-as és már régóta nálam van 310ezer km van benne és a hiba jelenség hogy ha átlagosan megyek vele csak tartom a fordulatot normál tempónál akkor a motor térből valami kopog fémesen. Ha elforgatod sebességbe akkor a végefelé kezd kopogni. Mi lehet ez?? Egyik injektorom réolajos volt tavaly kicseréltük másikra de a kopogás nem szünk meg idő múlásával erősödött!! 

 

Válaszukat előre is köszönöm

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:48

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó