2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
pusi65 | 2014-11-14 23:22 t.david részére
Az olajra reagálnék: Hihetetlen különbséget produkál a jó és rossz olaj. Ez tény. Hogy mi került az autóba valójában, az kérdéses. Egy 75w90 rész, vagy teljesen szint. olajjal győnyörűen kell muzsikáljon a rendszer akár keményebb hidegben is. Egyszer kipróbáltam anno egy 80w90 ESSO olajat. Szinte üresben is megmozdult az autó alapjáraton. Azóta kizárólag 75w90 és ha lehet Mobil. Ja, és magam teszem bele :)) ezért hihetetlen rálátásom van az autómra :))
t.david | 2014-11-14 21:35
Tisztelt Fórumozók és Kedves Mazda Szervíz!
Mazda 6 gy 2004, 2.0 benzines. (160E km)
2 dolog nagyon zavar mostanság.
Nyáron volt olajcsere a váltóban,
Liqui Moly (GL4+) SAE 75 W-90
került bele. 3 litert vittem a szerelőnek, elvileg ha feltöltötte rendesen akkor az olajjal nem lehet gond. Nem is tapasztaltam különös változást.
Mostanában viszont reggel 3 és 6 fok körül nagyon rakoncátlan a váltó.
1-be alig tudom berakni, a 2 is nehézkes, a 3 viszont botrány, szinte érzem a fogaskerekeket, probálom óvatosan amennyire csak lehet, a 4-5-R az tökéletes.
Kb. fél éve Pécsett a Mazdánál azt mondták, hogy fentfog a kuplungom, lassan számítsak cserére. Próbálgattam a dupla kuplungolást, mintha az segítene néha, de úgy se az igazi. Elképzelhető, hogy a kuplung csere lenne a megoldás a nehezen váltásra?
A másik, hideg motornál nem, csak üzemi hőmérsékleten, egy helyben, üresben, egy nagyobb gázfröccsnél elölről, zörgő hangot hallok, mintha valami berezonálna.
Úgy kell elképzleni, határozott gázfröcss, kb 2200 -ig felpörög, majd vissza alapjáratra.
Olyan 800 és 1200 között hallom ezt felfelé és ugyanúgy visszafelé is....
Mi lehet ez a hang?
Válaszukat előre is köszönöm.
Akiboy23 | 2014-11-14 18:10 stuszi részére
Köszönöm szépen a Választ!
Hanzlik | 2014-11-14 17:41
Tisztelt Mazda autó.
Kérdésem lenne hogy van egy Mazda 6 2.0 Diesel 2003-as és már régóta nálam van 310ezer km van benne és a hiba jelenség hogy ha átlagosan megyek vele csak tartom a fordulatot normál tempónál akkor a motor térből valami kopog fémesen. Ha elforgatod sebességbe akkor a végefelé kezd kopogni. Mi lehet ez?? Egyik injektorom réolajos volt tavaly kicseréltük másikra de a kopogás nem szünk meg idő múlásával erősödött!!
Válaszukat előre is köszönöm
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:48
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát
mikiller | 2014-11-14 16:47
Kedves Mazda Szervíz!
Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167
a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.
Köszönve válaszát