2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2014-11-24 10:20

Tisztelt Mazda-autó!

 

Megvettem a porlasztócsúcs alátéteket (M6 2003év, 136LE Diesel), viszont ha jól vagyok informálva akkor a porlasztón van (vannak) gumigyürük is amiket ki kell cserélni.

Ezeket a gumigyürüket hol lehet beszerezni? mert ahol vettem a réz alátéteket ott nem tudják hogy milyen gumigyürük valók a porlasztóra.

Szeretném kérni ha tudják írják le a pontos cikkszámot vagy valami pontos infót hogy mi alapján vagy hol tudom ezeket beszerezni?

 

Segítségüket elöre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:13 szucsfe részére

 Valóban nagy eltérések vannak. Nálunk 238000,-Ft ez a szett, és 60000,-Ft a csere.

 

RÉSZLETEK IDE KATTINTVA!

 

 

 

 

 

 

 

 

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:10 wilout részére

 Márkaszervizben nem javítják, illetve Hollandiába kellene kiküldenünk, ezért általában nem gazdaságos. Nem ritka hiba, esetleg egy elektroműszerész segíthet, ha elviszed hozzá a kiszerelt CT tár modult.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:08 TZ0505 részére

 Ehhez a típushoz nincs magyar nyelvű, illetve Magyarország térképet tartalmazó navi dvd. PL. X-Car link-kel lehet akár USB bemenetet is létrehozni, de ebben az évjáratban valószínűleg az alaplapon nincs aktiválva az ún. CD-tár bemenet, melyhez az említett eszközt kell csatlakoztatni.

Az autóban 150000 km van, de a szervizkönyv szerint túl van a 220000 km-es szervizen.

Erre nem tudok semmilyen vigaszt írni. Nem valószínű, hogy a szervizben elírták az óraállást.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:02 Lexisama részére

 Van egy úgynevezett CD tár csatlakozó, de nem feltétlenül van aktiválva az audió egység alaplapján.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:01 foki76 részére

 Jó ötlet a résolaj mérés. Túl nagy résolaj nyomásveszteséget okoz, és leáll a motor. Ritkán előfordul a nagynomású szivattyú hibája is, de az is lehet, hogy dugulás van a rendszerben.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 08:40 orosz részére

 Magas olajfogyasztás, kompressziós probléma, de más is okozhatja a rossz CO-t. A füstölés alapján inkább olajfogyasztás. A lejtő esetleg hatással lehet a szelepszár szimeringek feletti olajmennyiségre, bár nem jellemző. Az is lehet, hogy magas a kartergáz, és a lejtőn esetleg könnyebben befolyik a szívócsőben felhalmozódott olajmennyiség az égéstérbe. Ha magas az olajfogyasztás, érdemes az említett szimeringek cseréjével kezdeni, és ha ez nem segített, akkor kell továbblépni a "hengerekbe".

mazda-auto.hu | 2014-11-24 08:34 zolika182 részére

 Nincs lánccsere periódus előírva, esetleges nyúlás függvénye a csere. Tehát a vezérlés állása alapján kell eldönteni, hogy nyúlt-e a lánc. Úgy gondolom, jobb egy karbantartott 300000-ret futott benzines, mint egy 100000-ret futott, "egyszer kimaradt az olajcsere" példány.

szucsfe | 2014-11-24 06:23

Tisztelt Szakértő, Tisztelt Fórumozók!

A kicsi kocsim sajnos megérett a lendkerék és kupplung cserére. Az autón már nem lehet váltani, mert a kupplung kő kemény, és nem emel ki, meg iszonyatosan remeg az egész karosszéria. A kérdésem az, hogy milyen alkatrészeket érdemes megvenni, mert eszméletlen különbségek vannak árban azonos gyártón belül is. Miért van az, hogy a LUK lendkereket és a kupplung szettet kedvezménnyel meg tudom venni 285.000 -ért is, meg ugyanott ugyanúgy LUK szett 490.000 -ért is van. Miből adódik ez a különbség, és mekkora hibát követek el, ha én csak a 285.000 -et veszem meg?

 

wilout | 2014-11-23 20:43

Üdv!

Tudnátok segíteni?

Mazda 6 2003-as 2.0 mzr cd , Bose 6 cd-s váltós cd játszó nem játsza le a cd-ket. Beveszi a cd-ket, ki is adja, működik , de nem játsza le.

Kérdés, hogy cserélni kell, vagy márka szervízben javítják azt?

Gondolom nem én vagyok az első akinek ilyen problémája van ...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó