2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mikiller | 2014-11-17 16:12 mazda-auto.hu részére

 Köszönjük válaszát. Az autóban minden jól működik de mivel nem mi vagyunk az első tulajdonosok csak feltételezzük , hogy az autó : chip tunningolt, mert minden része vizsgálat alá került. ezért szeretnénk egy gyári szoftverfrissítést. Legyen szíves ajánljon nekünk egy szervízt ahol ezt megcsinálják.

mazda-auto.hu | 2014-11-17 13:54 mikiller részére

 Gyári szoftverfrissítés erre a típusra vonatkozóan egyetlen alkalomban merült ki eddig, hogy a túl magas olajszintet az olajnyomás lámpa felvillanása is jellezze. Ha a diagnosztikai műszer észleli, hogy a hozzá csatlakoztatott autó szoftvere még nem ilyen, akkor automatikusan felajánlja a frissítést. Egyéb esetben csak a gyári szoftvert lehet újra feltölteni, a Mazda központ segítségével. Ez utóbbi művelet minden hivatalos Mazda márkaszervizben elvégeztethető.

Eredeti gyári program térkép módosulásának esélye kb.: 0,000001% a gyári vezérlőegységek esetében. Ezért kizárható, hogy egy szoftver újra feltöltés megoldja a túlzott turbónyomás problémáját.

mikiller | 2014-11-17 12:55 mazda-auto.hu részére

 Kedves Szervíz!

Amit írtak, azzal nincs probléma. Legyenek szívesek írják meg hol csinálnak gyári szoftverfrissítést. Veszprém és Kecskemét nemleges választ adott.

Köszönjük

alk3sh | 2014-11-17 10:50

Kicsi édesem szervízbe került :(

jelenség 100 tempomat közben hirtelen sűvítő hang s turbónyomás elszállt ... a fedélről egy tömlőt lelökött s nulla turbónyomás van elment az erő. Szép nagy füsttel kísért jelenség volt, bár színét nem tudom mert sötét volt... Tömlőt visszaraktam a hiba még mindig megvan szal szervízlett belőle.

Elég nagy esély rá hogy a turbó megadta magát de hogy melyik része az kérdés. Bár úgy hallatszik hogy maga a törzscsoport forog ahogy eléri a tartományt olyan mintha valahol elszökne a sűrített mennyiség....

Ha szerencsém van csak egy tömlő... :/

 

 

mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:40 t.david részére

 A kuplung "fent" fogása elsősorban valóban a tárcsa, és-vagy szerkezet kopottságára utal. Ez pedig az olajtól függetlenül okozhat nehéz váltást, de valóban lehet különbség olaj, és olaj között, még azonos specifikáción belül is. A zörgés okát szinte lehetetlen innen megítélni.

mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:38 mikiller részére

 A problémát biztosan nem szoftver hiba okozza, ha előtte nem volt ilyen gond. Könnyen lehetpéldául, hogy a turbófeltöltő geometria szabályzása nem működik.

mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:36 modica részére

 Email-ben tudom a szerviz nyilvántartást küldeni. A kézikönyv 3810,-Ft. Utalás esetén olcsóbb a postázás. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:26 Norebee részére

 A szelep cseréje előtt érdemes ellenőrizni a lerakódott korom mennyiségét, az csappantyú sor szabad működését.

rasotamas | 2014-11-17 07:10 mazda-auto.hu részére

 Nyilván valóan kettőnk közül nem én vagyok a szakértő, de a kezelési utasítás szerint 2,3 liter kell, ha jól tudom. Remélem igaza van, és kevesebb megy pocsékba a 3 literből. Melyik márka/típus a legjobb emberi áron? Hasonló a problémám, mint amit a kolléga említett, 1, 2 és különösen a 3 hidegen nehézkes, a 4-5-R jó. Sajnos úgy nézem a szervízkönyvet, hogy még nem volt cserélve, 183-mal vettem, most 187 van benne, 190 előtt le akarom cseréltetni mindenképp. Van rá esély, hogy károsodás nélkül megúszta a váltó és az olajcsere meg is oldja? Castrol és Motul olajokat néztem,  kb 4 és 6,5 ezer/liter körül vannak, jobb a Motul, megéri a felárat?

EnergieLaczy | 2014-11-15 16:11

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/11/04/ez_mar_jo_esellyel_a_friss_mazda_6-os/
http://www.automotor.hu/hirek/ido-elott-mazda6-frissites-579988

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó