2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Norebee | 2014-11-20 13:39
Tisztelt mazda-auto!
Megtudhatnám-e, mi a vákuumpumpa gyári minimum értéke, és az hogyan ellenőrizhető?
Az autó a következőt produkálja!
IMRC szelep csere előtt világított a motorkontroll lámpa (P2009) kód!
Az autó hidegen fulladozott, kicsit melegedett, kb. 30 C motorhőfok környékén már nem csinálta. Ha elindultam vele, nem volt semmi probléma, nem fulladt, csak alapjáraton!
Szelepcsere után a hibakód törlése került elvégzésre! Ezek után a hibakód nem tér vissza, így a szelep hibás lehetett, a csere megoldotta a hibakód gondot!
Az autó hidegen nem változott a szelepcserével sem! Ugyan úgy fulladozik! Melegszik, és semmi gond!
Az IMRC szeleptől haladó vákuumcsövet követve az lemegy a szívótorok környékére, ott egy vákuumdobra, amiből egy függőleges rúd áll ki a tetején egy kallantyúval, ami egy ütköző pöcöknek van támaszkodva. A vákuumdob alja, ahonnan a rúd kiindúl belőle, enyhén olajos! Ez probléma-e?
A környékről, vákuumpumpa, szervó, illetve e terület körül sziszegést hallok, mintha valahol szökne a vákuum!
Mi okozhatja a fulladozást? Ha lehúzom az IMRC szelep elektromos csatiját, a hibakód nyilván visszatér, azonban az alapjárat majdnem teljesen kisimul, majdnem tünetmentes! (Gondolom a szelep értékének figyelmen kívül hagyásával az ECU más értékeken dolgozik)
A vákuumdobból kiálló rudazat nem mozog ha hidegen indítom az autót, annak kéne mozdulnia hidegen alapjáraton?
A dobra rámenő vákuumcsövet ha megszívon, (nincs nagy tüdőm) kicsit moccan a rudazat, gondolom ha erősen szívnám, nagyobbat billenne!
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:26 t.david részére
Nincs külső benzinszűrő, a tankban van egy előszűrő.
Egy 75w-90 GL4+ valóban megfelelő hajtóműolaj.
A lengőkarok hibája a provédő gumi szakadásából nem állapítható meg. Ha nincs "holtjátéka" a gömbfejeknek, akkor egy porvédő gumi csere is elég. Gyárilag rendelhető.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:23 Hanzlik részére
Mindent nem mondhatunk el. Köszönjük a megértést!
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:22 Norebee részére
Az adatok normál tartományban vannak, de amikor kihagy a motor, nyilván nem ezek az adatok láthatók. Esélyes a mennyiség szabályzó szelep, most a hőmérséklet csökkenésével, a vastagabb gázolaj sok esetben hozza-hozta elő ezt a hibát.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:19 AlbertoGrande részére
Amennyiben a cég által ígértek valóságtartalma jelenti a megbízhatóságot, akkor van már referencia. Az autó megbízhatósága természetesen terhelés függő.
Teljesítmény adatokat nem tudok adni, de a cégnevet a varga@mazda-auto.hu-ra írt levélre válaszolva igen.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:13 rasotamas részére
Nem akarok állást foglani a két márka között, ráadásul nem csak egy termékük van ebben a kategóriában. Mi Castrol Syntrax Universal Plus-t (75w-90 GL4-GL5) használunk.
Nem jellemző a váltó károsodása, de azért nem véletlen a 100000km-es csere intervallum.
mazda-auto.hu | 2014-11-20 11:10 mikiller részére
Kb.: 0,9-1,2 Bar a maximális nyomásérték. A rövid idejű túlnyomásos állapot sem lehet 1,7 Bar.
Viktor83 | 2014-11-20 01:11 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszát!
Lenne még egy kérdésem. Ha a külsö hőmérséklet 4celzius, vagy alatta, akkor hangjezést ad, és villog az ikon(hőmérséklet).
t.david | 2014-11-19 21:10
Udvozlok Mindenkit!
Köszönöm a valaszokat.
Sajnos a zörgő hangra nem derult fény, felemelték átnézték, de semmi. :(
Az itteni autoszerelo azt mondja, hogy ez liqui moly gl4+ olaj tökéletes bele, esetleg próbálkozzak egy liqui moly Gear Protect adallékkal.
Valaki próbált már ilyet vagy valami hasonlót?
A másik kérdés, Mazda 6 gy 2004 2.0 benzin, hol található a BENZINSZŰRŐ?
Bevallom én már rendeltem egyet, KLAXCAR FE053Z.
Elméletileg ez jó bele, csak nincs meg a helye :)
Sajnálatos módon kiderult hogy elol a lengőkarok elég rossz állapotban vannak.
Mindkét oldalon hasonló a helyzet, erre szeretnék privátban egy ár ajánlatot kérni.
Előre is köszönöm.
Hanzlik | 2014-11-19 09:32
Tisztelt Mazda auto.
Mazda 6 2.0 diesel 2003as nincs adatuk a porlaszto résolaj átfolyasra h mennyi a normal adat 60 mp alatt ml-ben?
Vagy netalantan valaki tud hozza vetoleges adatot.
Elore is koszonom