2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
A Mazda2 következik.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










Norebee | 2014-11-14 15:11
Tisztelt mazda-auto!
Korábban irtam a 2005. évj. Mazda 6 2.0 d 121 le automnál p2009 hibakod van!
Az auto hidegen kb4-5 percig mintha fulladozna, ingadozik az alapjárat lefele, be-be fullad, nagy ritkán annyira befullad hogy leáll! Könnyen indul, jol megy, jol fogyaszt! Azt tapasztaltam, hogy ha a vákuumszelepről, ami a motor tetejèn van jobbra (fehér csokis) lehuzom az elektromos csatir, az alapjárat kisimul, a motor szépen jár! Azt vissza rakfa fulladozni kezd még nem melegszik! Melegen nem csinálja! 2 napja lehuzott csatival járok, igy a tünetet nem produkálja! A szelep vákuumcsöve egy vákuumdobra megy az egr mögötti részen egy függőleges rudnoz ami tetején egy billenő csappantyut látok! Ha jol tudom, az a vakuumszelep generálja a p2009-et is!???
Mi a szerepe ennek a szelepnek? Ez a szívótorokba vezérli az örvénykeltő billenőlapátokat? Mért van az ha leveszem a csatit, nincs ingadozás, fulladás? Ez a szelep az IMRC (intake manifold runner control) valve?
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:25 foki76 részére
46000,-Ft nálunk. Rendelés: varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:24 szab8814 részére
Denso gyártmányú a vezérlőegység.
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:19 Akiboy23 részére
A fogyasztási adatok nagymértékben függnek a vezetési stílustól, környezettől. Hegyvidéken, dombságon, magaslaton többet fogyaszt az autó. A motor állapota, gyertyák, gyújtás, légtömegmérő, lambda szonda...stb.., de az első a vezetési stílus. Egyébként 1-1,5 literrel lehetne kevesebb.
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:13 Dante részére
Dízel, benzines?
mazda-auto.hu | 2014-11-14 14:12 Hanzlik részére
Hallani, próbálni kell! Még tippelni sem igazán szeretnék ennyi információ alapján.
Tapasz | 2014-11-14 13:50 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszokat, ha elviszem hozzátok a szervizbe akkor lehet ott kéne hagynom fél napra, hogy halljátok ti is a hangot. Minden esetre lehet egy hangfelvételt próbálok majd belinkelni:)
istrab | 2014-11-14 10:19 Tapasz részére
Szia!
Nálam ugyanez a probléma, kivéve, hogy nekem melegen is kerepel. Kb. 2000 km-rel ezelőtt lett a generátor felújítva, a szabadonfutó kicseréve, a vezetőgörgők megcsapágyazva és még mindig adja a szakaszos morgást....
Teszek fel egy videót, amin hallható lesz a probléma.
Lehet, hogy az ékszíjfeszítő patronnal van gond? Ismert ez a probléma a 2.0 dízeleknél? (2004 évj.)
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-11-14 08:37 steve részére
2,7 liter kell a sebességváltóba. 75w-90 GL-4,GL-5 a specifikáció.
mazda-auto.hu | 2014-11-14 08:26 Tapasz részére
A szabadonfutó, vagy más csapágy nem csak hidegindításnál kerepelne, ezért lehet, hogy más hiba okozza a hangot. Talán az izzítás. Hallani kell! Nem szabad lebecsülni az autószerelők tapasztalatát, meg kell hallgattatni valakivel, illetve diagnosztizáltatni kell a hibát!