2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-11-11 09:15 nagyand részére

 A hengerfejtömítés 37753,-Ft, a szelepfedél tömítés 8645,-Ft, az olajátvezető furat "O" gyűrűje 2012, a befecskendező alátétek 600,-Ft/db. Az olajteknő ragasztva van, nincs egyéb tömítés. 

Jana | 2014-11-10 19:59

 Sziasztok! Úgy néz ki,hogy lassan egy Mazda6 tulajdonos leszek. Érdekelne a véleményetek. 2003-2006 körüli évjáratot vennék, valamint az 1.8Te érdekelne. Esetleg nézegessek egy básik tipust? Igazából nem ragaszkodom se a benzineshez,se az 1.8-hoz. Túl nagy motor viszont nem szeretnék,mert a jelenlego autómat is a nagy teljesítmény és a vele járó magas fogyasztás miatt cserélném le.Mi az amit mindenképpen meg kell nézni vásárláskor ezen(ezeken) a modellen? Általános vélemény? Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm. ÜDV.: Jana

 

 

Blackmore | 2014-11-10 18:06

Sziasztok Mazdások!

Megvettem az előzőekben említett 2004-es Mazda 6-ot és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

A jobb első ülés alatt van valami fekete rácsos nem tudom mi amit le lehet csavarozni a padlóhoz (ez nincs lecsavarozva, csak a csavar helye látszik) és egy köteg vezeték jön ki belőle, ennek mi a szerepe és fontos e lecsavarozni? Mind a két első ülés alatt van egy kisebb üreges fém, szintén nem tudom mi a szerepe? A középső kijelző nem muatatja az első karaktereket csak, ha a fölötte található tárolóba benyúlok és magam felé feszítem, gondolom valami érintkezés probléma lehet, ez javítható e és, ha igen kb mennyiből? A leíráson az volt írva, hogy mp3-at is lejátszik de mp3 lemezzel csak a számláló megy és nincs hang. A Xenon ebben kanyarkövető? A Webasto fűtést lehet valahogy szabályozni vagy ez csak rásegítés hideg motornál? Sok helyen olvastam, hogy állófűtés de nem tudom ezt hogy lehetne bekapcsolni. Átvételkor minden működött az autón aztán amikor másnap a jobb első ablakot szerettem volna leengedni nem reagált semmire, sem a jobb oldali, sem a baloldali gombbal nem lehetett működtetni, a műszerfalvilágítás viszont gyengült az ablakemelő gomb megnyomásával (álló motornál) de az ablak nem mozdult, másnap megint működött. Ez mitől lehet?

Nagyon tetszik az autó, kicsit félek a magas alkatrészáraktól de remélem nem fog kelleni.

Az alvázszám : JMZGY19R201174987

biro-k@hotmail.com

Köszönöm a válaszokat!

alk3sh | 2014-11-10 15:26 mazda-auto.hu részére

 Ahh jogos kimaradt a 9-es :)

 

jmzgh19d601161938

 

takacs_sz@t-online.hu

Köszönöm!

nagyand | 2014-11-10 14:25 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat!

Kérhetnék egy árajánlatot, hengerfejtömítés KÈSZLETRE és a befecskendezö alátét készletre? (illetve az esetleges egyéb tömítésekre amit szükeges cserélni a megbontás során és nem tartalmazza a készlet) 

Valamint egy olajteknö tömítésre (ki szeretném tisztítatni a olajszívattyú szüröjét is ha már a befecskendezö alátétek ki lesznek cserélve)

 

Elöre is köszönöm!

 

mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:10 alk3sh részére

 Egy karakterrel rövidebb a megadott alvázszám.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:07 nagyand részére

 Elsősorban befecskendező alátétre, és/vagy szelepszár szimering hibára lehet gondolni.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:56 fecohonda részére

 Nem szétszedhető a kulcs, így az azonosító szénlapot sem lehet áttenni egy másik kulcsba. Esetleg a régi kulcs fejét  a lehető legkissebbre faragva (nem megsértve az jeladót) talán elfér egy bicska kulcsban. Ez az évjárat még nem koromszűrős, így erős gyorsításnál füstölhet még akkor is, ha minden rendben van. Közvetve fekete füstöt is okoz ha például tömítetlen a henger a befecskendező alátétek áteresztése miatt. Voltak cserélve. Ha rossz az EGR,  az is lehet, mert gyorsításnál nem működhetne. A szervórendszer is "kophat", de egy olajcserével érdemes próbálkozni. 215/45R17 a gyári gumiméret a 17x7 collos felnire.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:40 monguzka részére

 Valószínűleg ki kell takaríttatni.

mazda-auto.hu | 2014-11-10 13:40 Pherry részére

 Nincs egyéb benzinszűrő az autóban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó