2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

modica | 2014-11-14 16:26

  Tisztelt mazda-auto!

 

Érdeklődnék, hogy a JMZGY19T661421466 -os alvázszámú Mazda 6 elektromos szervízkönyve vezetve volt-e?

Mennyiért lehet rendelni ehez az autóhoz magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet?

 

 

Norebee | 2014-11-14 16:24 MazdaAuto részére

 Ez a szelep az szivotorokban szerepel? Ez adja a p2009et? Ha rádugom a csatit akkor nem dolgozik a azelep megfelelően, vagy nem tudja dolgotatni a lapátokat a korom miatt? 

A a szelep csere nem oldhatja meg a hibát, hibakódot?

MazdaAuto | 2014-11-14 15:51 Norebee részére

 Valószínűleg azért nem csinálja lehúzott csatlakozóval, mert ilyenkor fix állásban maradnak a "terelőlapátok". Lehet, hogy nagyon sok korom lerakódás van a beömlőben. 

Norebee | 2014-11-14 15:11

 Tisztelt mazda-auto!

 

Korábban irtam a 2005. évj. Mazda 6 2.0 d 121 le automnál p2009 hibakod van!

Az auto hidegen kb4-5 percig mintha fulladozna, ingadozik az alapjárat lefele, be-be fullad, nagy ritkán annyira befullad hogy leáll! Könnyen indul, jol megy, jol fogyaszt! Azt tapasztaltam, hogy ha a vákuumszelepről, ami a motor tetejèn van jobbra (fehér csokis) lehuzom az elektromos csatir, az alapjárat kisimul, a motor szépen jár! Azt vissza rakfa fulladozni kezd még nem melegszik! Melegen nem csinálja! 2 napja lehuzott csatival járok, igy a tünetet nem produkálja! A szelep vákuumcsöve egy vákuumdobra megy az egr mögötti részen egy függőleges rudnoz ami tetején egy billenő csappantyut látok! Ha jol tudom, az a vakuumszelep generálja a p2009-et is!??? 

 

Mi a szerepe ennek a szelepnek? Ez a szívótorokba vezérli az örvénykeltő billenőlapátokat? Mért van az ha leveszem a csatit, nincs ingadozás, fulladás? Ez a szelep az IMRC (intake manifold runner control) valve?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó