2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

mikiller | 2014-11-14 16:47

 Kedves Mazda Szervíz!

Érdeklődnénk, hogy Magyarországon ki foglalkozik eredeti szoftverfrissítéssel? Autónk: 2006 Mazda 6, alvázszám: JMZGY19R661407167

a TURBO NYOMÁS IRREÁLISAN MAGAS: 1.9 -2 BAR között mozog, a megengedettnél jóval felette van. Hibakódot nem jelez az autó.Turbo rendszer átvizsgálásra került. Szeretnénk ha gyári optimális értékre vissza lenne állítva az autó.

Köszönve válaszát

modica | 2014-11-14 16:26

  Tisztelt mazda-auto!

 

Érdeklődnék, hogy a JMZGY19T661421466 -os alvázszámú Mazda 6 elektromos szervízkönyve vezetve volt-e?

Mennyiért lehet rendelni ehez az autóhoz magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet?

 

 

Norebee | 2014-11-14 16:24 MazdaAuto részére

 Ez a szelep az szivotorokban szerepel? Ez adja a p2009et? Ha rádugom a csatit akkor nem dolgozik a azelep megfelelően, vagy nem tudja dolgotatni a lapátokat a korom miatt? 

A a szelep csere nem oldhatja meg a hibát, hibakódot?

MazdaAuto | 2014-11-14 15:51 Norebee részére

 Valószínűleg azért nem csinálja lehúzott csatlakozóval, mert ilyenkor fix állásban maradnak a "terelőlapátok". Lehet, hogy nagyon sok korom lerakódás van a beömlőben. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó