2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Norebee | 2014-11-18 21:08

 Tisztelt mazda-auto!

 

2.0 diesel mazda 6 89 kw nyomásszabályzó szelep hibára gyanakszom! 

Élő adatból látható-e a hibás szelep? Esetleg hidegen indítva a motort az alapjárati üzemanyagnyomásból? Hány kpa érték körül kell, vagy között van a megfelelő alapjárati üzemanyagnyomás hidegen indított motornál?

 

A következő értékek élő adatban üzemeleg motornál mérve megfelelőek-e? 

 

Számított terhelés: 10 %

Motorhőmérséklet: 86 C

Beszívott levegő abszolút nyomás: 100 kpa

Fordulatszám: 776 rpm

Sebesség 0 km/h

Beszívott levegő hőmérséklet: 39 C

Üzemanyag nyomás: 33320 kpa

 

Hidegen kb. 4-5 percig be-be fullad, van hogy leáll!

AlbertoGrande | 2014-11-18 20:45

 Tisztelt Mazda-Autó!

6-os MPS-t szeretnék chiptuningoltatni. Volna egy megbízható ajánlás vagy javaslat, hogy melyik céggel érdemes esetleg az optimalizálást elvégeztetni?

várati | 2014-11-18 19:47

Kedves Mazda-auto!

Érdeklődni szeretnék,hogy  120e km-nél 2 D 2007 RF7J a technológiai előírásban szereplő vezérműszíjon kívül feltétlen szükséges-e a feszítőgörgők cseréje? Mivel pl.a vízpumpacserét nem írja elő,így ellenőrzés után maradhatna benne a 'gyári' feszítőgörgő?Nem a spórolás a tét,hanem az eredeti jó minőségű gyári alkatrész megtartása,a szerelő barátom még nem találkozott lógó,vagy szoruló csapággyal. Ékszíjat szükséges  ilyen futásnál  cserélni?

Mi az Ön véleménye  a Dayco-ról?

Tényleg jó a teflonos vezérműszíjuk,vagy csak a reklám jó?

 

Köszönettel Attila

rasotamas | 2014-11-18 17:38

Szeretném kérni a segítségét, hogy a Castrol vagy a Motul 75W-90 sebváltó olajat ajánlja-e inkább? Megéri-e a Motul a plusz pár ezrest, esetleg inkább valami mást? Jó eséjjel megúszhatta a váltó, hogy 187ezer km alatt nem cserélték, vagy maradandóan károsodhatott?

mikiller | 2014-11-18 14:11 mazda-auto.hu részére

 A turbonyomást diagnosztikával és mechanikus órával  is mérték. Abban legyenek kedvesek segíteni, hogy megírják Önök  szerint mi a normális turbo nyomás és overboost érték.

Köszönettel

mazda-auto.hu | 2014-11-18 09:25 Viktor83 részére

 A felnikben a szelepekkel együtt van egy-egy nyomásszenzor. Ezeket átszerelgetni igen rizikós, mert könnyen sérülnek. Darabjuk 20e Ft körül van. A világítás ebben az évjáratban így működik.

mazda-auto.hu | 2014-11-18 08:44 mikiller részére

 Mi békéscsabai hivatalos Mazda márkaszerviz vagyunk. A mazda.hu honlapon megtalálhatóak a hivatalos Mazda márkaszervizek. Ezek mindegyikében el kell tudni végeztetni egy szoftver újra feltöltést. Amennyiben nincs külső nyoma  a tuningnak, akkor valószínűleg Epromot cseréltek a vezérlőegységben. Ez esetben fennáll a veszélye, hogy nem lehetséges a szoftver újra feltöltése. Hogyan mérték a turbónyomást?

Viktor83 | 2014-11-17 23:56

 Sziasztok! Mazda6(2008 új kaszni, 2.5 benzin kombi)tulajdonos lettem, és lenne egy pår kérdésem. 

1.  2hete cseréltem le a gumikat(nyårit télire), kettőt kaptam hozzå, kettőt vettem.2-3napja kivillant a keréknyomås érzékelő lámpa.Az újakba nincs senzor. Åtrakható-e a nyári kerėkröl?Vagy mi a megoldás,hogy a lámpa ne  világítson. 

2.  Milyen tipusu izzó kell az autóhoz?

3.  A vilågitås nem tudom lekapcsolni,ha a motor jår.min. helyzetjelzö.

Elöre is köszönöm a segìtsėget!

Akiboy23 | 2014-11-17 18:17

 Tisztel mazda autó illetve mazda tulajdonok! Kérdésem az lenne, hogy az a hátra lévő km jelző a computer szerint elméletelieg mennyire pontos? Mert a saját megfigyeléseim szerint egyáltalán nem! Most kb 100 km-nyi benzin lehet az autómban de ő 250-re írja. Tankolásnál kell ezzel valamit csinálni? Azon kívül, hogy az átlagfogyasztás nullázom. Illteve mikor kigyullad a sárga lámpa az üzemanyag jelzőn akkor tudja valaki, hogy kb hány liter lehet benne? (nemrég vettem az autót és ismerkedünk) 1.8benzin

mikiller | 2014-11-17 16:12 mazda-auto.hu részére

 Köszönjük válaszát. Az autóban minden jól működik de mivel nem mi vagyunk az első tulajdonosok csak feltételezzük , hogy az autó : chip tunningolt, mert minden része vizsgálat alá került. ezért szeretnénk egy gyári szoftverfrissítést. Legyen szíves ajánljon nekünk egy szervízt ahol ezt megcsinálják.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó