2025. Július 4. Péntek - Ulrik

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mazdas_1 | 2014-11-25 13:33

Üdv!

Érdeklődnék, hogy  a 2005-ös 5 ajtós szedán Mazda 6-ba, jó e a kombi ülés szett? Mivel szeretnék bele bőr szettet, de viszont a bőr, az elektromos illetve fűthetős, ennek az előkészítese benne van az autóban, vagy nagy macera ezt megoldani utólagosan, hogy működjön a fűtés, illetve az elektromos része?!

szucsfe | 2014-11-25 12:54 mazda-auto.hu részére

 Ez teljesen jogos, és nagyon sokat gondolkodtam is a dolgon, de az egyetlen bajom az, hogy Önök 350 km -re vannak tőlem, és így azért kicsit másabb a helyzet, ha bele kalkulálom a 750 km -t és az autópálya matricát, plusz a szabdnapot, amit ki kellene vennem. Ha nem kupplung és lendkerék cseréről lenne szó, akkor egy percet sem gondolkodnék, mert kontár munkát nem szeretnék az autómon, tehát a komoly szaktudást igénylő munka miatt inkább mennék el Önökhöz. 

Még egy kérdésem lenne! Ha nekem az autóban NEM fogyasztás mérős kijelzőm van a rádió felett, de egy fogyasztás mérősre cserélem ki, akkor mutatni fogja az átlag fogyasztásomat? Azt hallottam, hogy van előkészítése. Igaz ez?

mazda-auto.hu | 2014-11-25 12:23 mazda-auto.hu részére

 ..és kimaradt, hogy természetesen számla alapján garanciát vállalunk a munkára.

mazda-auto.hu | 2014-11-25 10:05 szucsfe részére

 Reális vagy sem? Valójában nem tudom, mit lehetne erre válaszolnom.  Ez 310000,-Ft szemben a mi 296000,-Ft-unkkal. Tehát hiába magasabb a munkadíj, összességében a mi ajánlatunk olcsóbb. Mi hivatalos Mazda márkaszerviz vagyunk 18 éve. Havi szinten is igen magas költség a diagnosztikai berendezések naprakészen tartása, illetve a műszaki háttérinformációk elérhetőségének fenntartása, így munkadíjban nem tudunk versengeni egy jóval kisebb rezsi költséggel dolgozó független műhellyel. Gyorsaságban, tapasztalatban, és szakszerűségben viszont igen. Persze lehet azt mondani, hogy pl. egy kuplungcseréhez nem kell nagy tudás, de vannak olyan jellegű problémák, melyeket viszont az előző mondatban említettek miatt más, csak jóval nagyobb munkával, anyagi ráfordítással tud esetleg megoldani, vagy nem, és végül hozzánk fordul, de addigra már sok pénzt kidobott feleslegesen az ablakon.

 

szucsfe | 2014-11-25 06:12 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszát!

Nekem a környékbeli legjobb ajánlat 285.000 Ft -os anyagköltség + 25.000 Ft -os munkadíj. Ez Ön szerint megfelelő, reálisnak tűnő ár? (nem szakszervíz, csak egy hivatalos szerelő műhely)

BZ | 2014-11-24 22:35 pusi65 részére

azt a "Mennyire megbízható a Mazda 6?" alá írtad, ahol szintén szerepelt ugyanez a kérdés. :) Egyébként egyetértek.

pusi65 | 2014-11-24 21:33 Kacat részére

 Hát én is írtam neked egy részletesebb tanácsot, de valamiért eltűnt innen. Valaki kitörölte? Meglehet,hogy a valóságot leírva sértettem valakinek at érdekeit. Hm. Biztos üldözési mániám van :))

littlerock79 | 2014-11-24 21:04 Kacat részére

 A dízel esetleges költségei:

- kettőstömegű lendítőkerékcseréje: kb 300.000

- turbó: 100.000-150.000 huf

- tüzelőanyag ellátó rendszer 40.000- határ a csillagos ég...

Ha rendes 1.8-as benzinest találtok, azt kell megvenni, rendberakatni a fékeket, mert hajlamos a berohadásra, rendes alváz- és üregvédelmet adni neki, aztán használni amíg lehet...

A dízel esetében sajnos ott lóg az autó vételárával akár megegyező karbantartási, javítási költség 10.000-50.000 km-en belül is egy 11-12 éves autó esetében, és ez általánosságban is igaz, nem csak a Mazdára... Városban ez is eszik 7-8 litert, ha sok a hidegindítás... Ha valaki eladja az nem köti a vevő orrára, hogy pl. a turbó már csipegeti az olajat. Ki lehet fogni jó vételt, de nagyon óvatos lennék

Kacat | 2014-11-24 15:27

  Kedves Fórumozók!

 

Segitséget illetve tanácsot szeretnék kérni tőletek. Apummal szeretnénk egy 2002-2003 évjárat körüli Mazda 6 kombi dízel autót vásárolni. Számunkra teljesen ismeretlen sajnos az auto. Melyik tipusú dízel motort szabad megvenni illetve melyik megbízhatóbb. Mire ügyeljünk vásárláskor? Mindennapi használatra szánjuk de nem hosszútávú utakra inkább csak városi illetve kb 100km-es körzetben járkálunk. Segítségeteket előre is köszönöm 

istrab | 2014-11-24 14:45 majdnemmérnök részére

 Szia!

 

Köszönöm a válaszod, levettük a szíjat, de szemmel látható sérülés nem volt rajta látható. Nekem nem tipikus "ékszíj" hangja van, inkább olyan mindha valami fogaskerék kerregne...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó