2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Borla | 2014-11-26 16:18 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen a válaszokat! Ma indítottam el azóta ismét az autót, hidegen rendben, melegen rendben, rezgésnek nyoma sinsc. Pedig nagyon durva volt, amikor rezgett. Úgy dötöttem, hogy innen kezdve nem tankolok akárhol, próbaképpen tettem bele egy kék spurit, s molos EVO-t tankoltam rá, 40 liter fért bele. Hátha nem mindegy az üzemagyag minősége sem. Még egyszer köszi a választ. Már kezdtem kalkulálni, mibe lesz, ha megyek Csabára, 260 km.-re... :) Mert asszem, ha komoly gondom lesz, akkor úgy lesz.

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:48 Borla részére

 A 2005-ös autók már nem érintettek a légzsák ügyben. Etilén-glykol bázisú fagyálló kell hozzá. Hibrid esetében nincs igazán jelentősége a színnek, de a gyári valóban zöld.  

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:45 Lexisama részére

 Igen, tudjuk aktiválni.

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:44 wereb részére

 Nem jellemzőek az említett problémák. Valahol a pedálút közepén fog a tengelykapcsoló. Kopott tárcsa esetén fent fog a kuplung, így lehet, a szerkezettel, vagy kiemelő rendszer valamelyik elemével van gond. Igen, 100000 km-enként cserélünk váltó olajat. A váltási érzethez lehet köze az olajnak, de a pedálúthoz nem.

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:38 soulgramd részére

 Valószínűleg féltengely csukló, de más is lehet. Hidegben a zsír is keményedik a féltengely csuklókban, így az a csukló is adhat hangot, ami addig nem.

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:36 orosz részére

 Alvázszám?

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:35 Borla részére

 Erre így nem tudok válaszolni. Mérlegelni kellene, hogy a motor rezonancia szintje megfelelő-e, és esetleg csak valami más, pl, gumibak, légszőrőház rögzítés stb. nincs rendben. 

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:31 szucsfe részére

 Nem vagyok biztos benne, hogy ennyi elég a fedélzeti számítógép adatokhoz.

mazda-auto.hu | 2014-11-26 15:26 Mazdas_1 részére

 Az első ülések megegyeznek, de a hátsók nem. A fűtés bekötése nem ördöngősség. Kapcsolók, biztosíték, és relék (javasolt) szükségesek hozzá.

Borla | 2014-11-26 15:23

Kedves Mazda-Autó - honnan lehetne megtudni, hogy egy 6-os érintett-e a légzsák hiba miatti visszahívásban, iiletve hogy megtörtént-e a viszahívása és orvosolva lett-e a hiba a korábbi tulajdonosnál? 2005-ös, elektronikus szervízkönyve is van. GY19R201208639.

http://www.adac.de/infotestrat/reparatur-pflege-und-wartung/rueckrufe/suchergebnis.aspx?Kategorie=Pkw&Hersteller=Mazda&Modelle=6

Továbbá ezt szeretném még tudni, milyen fagyállóval szabad utántölteni? Mivel eddig ezen az autón - kis túlzással - minden apró vacak viseli a gyári Mazda jelzést,  s eddig minden alaklommal márkaszervízben lett szervizelve (olaszországban),  feltételezem, hogy a benne lévő szép zöld folyadés is eredeti Mazda minőség. Hideg állapotban nincs folyadék a kiegyenlítőben - melegen kb. 1cm az alján - lehetséges, hogy utána kell tölteni?

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó