2025. Június 12. Csütörtök - Villő

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2014-12-01 15:14 mazda-auto.hu részére

 Ha szelepek, dugattyú, gyűrű probléma lenne, akkor annak lenne más jele is? Mert az alapjárat tökéletes, fordulatot vette, erő, nyomaték teljesen tökéletes, és a tegnapi hiba törlés óta még nem írta be újra. A szenzor csatlakozót le kell húzni a kettős tömegű lendkerék cserénél? Mert azt csináltak az autón, nem tudom, hogy lehet -e hozzá valami köze?

Norebee | 2014-12-01 14:23 mazda-auto.hu részére

 Köszi! A 28 k más alkatrésznél volt! A nyomásszabályzó ára így körül van, milyen adat kell önöknek hogy az autómhoz megfelelő legyen?

mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:20 szucsfe részére

 Dízelmotorok esetében a hengerekben égés kimaradást elsősorban üzemanyag hiány (befecskendező), vagy rossz kompresszió okozhat. Ha nincs megfelelő kompresszió, nem melegszik fel eléggé az összesűrített levegő, így nem gyullad meg a befecskendezett üzemanyag. Ez utóbbit rossz szelephézag, leragadt, kopott dugattyúgyűrűk okohatják. Mivel az égés kimaradást a főtengely, illetve a vezérműtengely pozíció szenzor tudatja az autó vezérlőegységével. Ezek pillanatnyi hibája (akár érintkezés) is okozhatja.

mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:14 Norebee részére

 Nyomásadatokkal nem szolgálhatok, de 28000,-Ft-ért mi sem tudunk mennyiségszabályzó szelepet rendelni. Nálunk 46000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:05 adam0325 részére

 A kulcs folyamatos jeladójának teljesítménye csökkenhetett. Gyárilag nem javítható, de egy elektroműszerész esetleg képes lehet megjavítani.

mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:56

Nincs digitális szervizkönyv, és a Mazda vezérlőegységek nem tárolják az autó futásteljesítményét, így nem olvasható ki a diagnosztikai műszerrel.

mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:52 Nono részére

 Diagnosztikai vizsgálat szükséges.

Bela76 | 2014-12-01 10:22 _JOE_ részére

 Szia Joe!

 

Én épp most szereztem be egy 2004-es 1.8-ast külföldről, nagyon szép állapotban.

Én csak az 1.8 és 2.0-sokat néztem amúgy, úgy gondolom a 2.3-asra nincs nekünk szükségünk.

Itthon én sem találtam ezekből elérhető áron megfelelő állapotút, de kint sikerült.

Sokat nézegettem és vacilláltam, hogy honnan, hogyan és milyet vegyek.

Ha kíváncsi vagy rá, szívesen megosztom a tapasztalataimat.

Küldj egy emailt a vamosa76@gmail.com-ra, és megadom a számom.

 

Üdv: Béla

 

szucsfe | 2014-12-01 06:06

Tisztelt Szakértő, tisztelt Fórumozók!

Tegnap este az autómon (Mazda6, 2003 -as, 2.0D, 121Le) kigyulladt a motor hibajelző. A hibakód a P0302, második henger égéskimaradás volt. Ki lett törölve, de újra visszaírta. A második hibatörlés után már nem jött vissza. Az autón nem tapasztalok semmi rendelleneset.Mi lehet ennek az oka? Lehet rossz üzemanyag, vag esetleg a SPURI, ami bele lett öntve? Vagy esetleg a 10-15 perc egy helyben történő járatás? Van esetleg valakinem ötlete, tapasztalat?

A válaszokat előre is köszönöm!

Norebee | 2014-11-30 21:51

Tisztelt mazda-auto! Az autóm mazda 6 2.0 diesel egyre gyakrabban leáll ha kiveszem üresbe, vagy alapjáraton jár, gyarkabban hideg állapotban, azonban mostmár előfordul melegen is hogy váltásnál a kuplungot kinyomva hirtelen leáll azonnal, ahogy a kuplungra lépek! A nagynyomású szivattyún lévő nyomásszabályzót mondták nekem lehetséges hibának! Az autót élő adatban néztem, mely hidegen alapjáraton 33.000-34.000 kpa üzemanyagnyomás értéken dolgozott kb. 3 hete még. Mióta gyakran leáll, kb. 1 hete néztem élő adatot, mely szerint legutóbb már melegen is ugrált az üzemanyagnyomás 27.000-36.000 kpa között, ezt korábban nem tapasztaltam! Okozhatja a nagynyomású szivattyún lévő nyomásszabályzó szelep? Hiba-e ha ilyen értékek között ugrál a nyomás? Az autó nem rángat, ha nem üresben van, nem áll le, erős, nem indul nehezen, csak nagyon ritkán "nehezebben!" Ha igen, hogyan tudok rendelni az autómhoz valót, milyen adatokra lenne szükségük ahhoz, és tudok-e önöknél vásárolni, esetleg futárral megoldható-e? Sajnos a környékemen (Borsod-Abaúj-Zemplén) lévő mazda szervizek a pénzlehúzás kategóriában dolgoznak (sajnos tapasztalat! "egy másik alkatrész kérdésemre hogy mennyibe kerül az 50.000 Ft választ kaptam, majd egy másik Budapesti szervizt felhívva közölték velem hogy 28.000 Ft mazda szervizből vásárolva! Miután visszahívtam az itteni szervizt és közöltem velük hogy 28.000 Ft Bp.-en, a válasz a következő: "Már így lement az ára???He-he-he!!!" ) Így nem szívesen fordulok hozzájuk a hibajelenséggel!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó