2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Új Mazda5 technológiai részletek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
szucsfe | 2014-12-01 15:14 mazda-auto.hu részére
Ha szelepek, dugattyú, gyűrű probléma lenne, akkor annak lenne más jele is? Mert az alapjárat tökéletes, fordulatot vette, erő, nyomaték teljesen tökéletes, és a tegnapi hiba törlés óta még nem írta be újra. A szenzor csatlakozót le kell húzni a kettős tömegű lendkerék cserénél? Mert azt csináltak az autón, nem tudom, hogy lehet -e hozzá valami köze?
Norebee | 2014-12-01 14:23 mazda-auto.hu részére
Köszi! A 28 k más alkatrésznél volt! A nyomásszabályzó ára így körül van, milyen adat kell önöknek hogy az autómhoz megfelelő legyen?
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:20 szucsfe részére
Dízelmotorok esetében a hengerekben égés kimaradást elsősorban üzemanyag hiány (befecskendező), vagy rossz kompresszió okozhat. Ha nincs megfelelő kompresszió, nem melegszik fel eléggé az összesűrített levegő, így nem gyullad meg a befecskendezett üzemanyag. Ez utóbbit rossz szelephézag, leragadt, kopott dugattyúgyűrűk okohatják. Mivel az égés kimaradást a főtengely, illetve a vezérműtengely pozíció szenzor tudatja az autó vezérlőegységével. Ezek pillanatnyi hibája (akár érintkezés) is okozhatja.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:14 Norebee részére
Nyomásadatokkal nem szolgálhatok, de 28000,-Ft-ért mi sem tudunk mennyiségszabályzó szelepet rendelni. Nálunk 46000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:05 adam0325 részére
A kulcs folyamatos jeladójának teljesítménye csökkenhetett. Gyárilag nem javítható, de egy elektroműszerész esetleg képes lehet megjavítani.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:56
Nincs digitális szervizkönyv, és a Mazda vezérlőegységek nem tárolják az autó futásteljesítményét, így nem olvasható ki a diagnosztikai műszerrel.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:52 Nono részére
Diagnosztikai vizsgálat szükséges.
Bela76 | 2014-12-01 10:22 _JOE_ részére
Szia Joe!
Én épp most szereztem be egy 2004-es 1.8-ast külföldről, nagyon szép állapotban.
Én csak az 1.8 és 2.0-sokat néztem amúgy, úgy gondolom a 2.3-asra nincs nekünk szükségünk.
Itthon én sem találtam ezekből elérhető áron megfelelő állapotút, de kint sikerült.
Sokat nézegettem és vacilláltam, hogy honnan, hogyan és milyet vegyek.
Ha kíváncsi vagy rá, szívesen megosztom a tapasztalataimat.
Küldj egy emailt a vamosa76@gmail.com-ra, és megadom a számom.
Üdv: Béla
szucsfe | 2014-12-01 06:06
Tisztelt Szakértő, tisztelt Fórumozók!
Tegnap este az autómon (Mazda6, 2003 -as, 2.0D, 121Le) kigyulladt a motor hibajelző. A hibakód a P0302, második henger égéskimaradás volt. Ki lett törölve, de újra visszaírta. A második hibatörlés után már nem jött vissza. Az autón nem tapasztalok semmi rendelleneset.Mi lehet ennek az oka? Lehet rossz üzemanyag, vag esetleg a SPURI, ami bele lett öntve? Vagy esetleg a 10-15 perc egy helyben történő járatás? Van esetleg valakinem ötlete, tapasztalat?
A válaszokat előre is köszönöm!
Norebee | 2014-11-30 21:51