2025. Június 12. Csütörtök - Villő
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Új tag bemutatkozás. Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
szucsfe | 2014-12-01 15:14 mazda-auto.hu részére
Ha szelepek, dugattyú, gyűrű probléma lenne, akkor annak lenne más jele is? Mert az alapjárat tökéletes, fordulatot vette, erő, nyomaték teljesen tökéletes, és a tegnapi hiba törlés óta még nem írta be újra. A szenzor csatlakozót le kell húzni a kettős tömegű lendkerék cserénél? Mert azt csináltak az autón, nem tudom, hogy lehet -e hozzá valami köze?
Norebee | 2014-12-01 14:23 mazda-auto.hu részére
Köszi! A 28 k más alkatrésznél volt! A nyomásszabályzó ára így körül van, milyen adat kell önöknek hogy az autómhoz megfelelő legyen?
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:20 szucsfe részére
Dízelmotorok esetében a hengerekben égés kimaradást elsősorban üzemanyag hiány (befecskendező), vagy rossz kompresszió okozhat. Ha nincs megfelelő kompresszió, nem melegszik fel eléggé az összesűrített levegő, így nem gyullad meg a befecskendezett üzemanyag. Ez utóbbit rossz szelephézag, leragadt, kopott dugattyúgyűrűk okohatják. Mivel az égés kimaradást a főtengely, illetve a vezérműtengely pozíció szenzor tudatja az autó vezérlőegységével. Ezek pillanatnyi hibája (akár érintkezés) is okozhatja.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:14 Norebee részére
Nyomásadatokkal nem szolgálhatok, de 28000,-Ft-ért mi sem tudunk mennyiségszabályzó szelepet rendelni. Nálunk 46000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:05 adam0325 részére
A kulcs folyamatos jeladójának teljesítménye csökkenhetett. Gyárilag nem javítható, de egy elektroműszerész esetleg képes lehet megjavítani.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:56
Nincs digitális szervizkönyv, és a Mazda vezérlőegységek nem tárolják az autó futásteljesítményét, így nem olvasható ki a diagnosztikai műszerrel.
mazda-auto.hu | 2014-12-01 13:52 Nono részére
Diagnosztikai vizsgálat szükséges.
Bela76 | 2014-12-01 10:22 _JOE_ részére
Szia Joe!
Én épp most szereztem be egy 2004-es 1.8-ast külföldről, nagyon szép állapotban.
Én csak az 1.8 és 2.0-sokat néztem amúgy, úgy gondolom a 2.3-asra nincs nekünk szükségünk.
Itthon én sem találtam ezekből elérhető áron megfelelő állapotút, de kint sikerült.
Sokat nézegettem és vacilláltam, hogy honnan, hogyan és milyet vegyek.
Ha kíváncsi vagy rá, szívesen megosztom a tapasztalataimat.
Küldj egy emailt a vamosa76@gmail.com-ra, és megadom a számom.
Üdv: Béla
szucsfe | 2014-12-01 06:06
Tisztelt Szakértő, tisztelt Fórumozók!
Tegnap este az autómon (Mazda6, 2003 -as, 2.0D, 121Le) kigyulladt a motor hibajelző. A hibakód a P0302, második henger égéskimaradás volt. Ki lett törölve, de újra visszaírta. A második hibatörlés után már nem jött vissza. Az autón nem tapasztalok semmi rendelleneset.Mi lehet ennek az oka? Lehet rossz üzemanyag, vag esetleg a SPURI, ami bele lett öntve? Vagy esetleg a 10-15 perc egy helyben történő járatás? Van esetleg valakinem ötlete, tapasztalat?
A válaszokat előre is köszönöm!
Norebee | 2014-11-30 21:51