2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


istrab | 2014-11-24 14:29 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a visszajelzést.

 

Klima kuplungját hogyan kell ellenőrizni?

A nyári klimafeltöltésnél azt ellenőrizték, hogy a klíma megfelelően kapcsol be és ki, megelelően hűt.

 

Inkább a főtengely ékszíjtárcsája, ill. a generátor felöl jön a hang mint lentről...

Az egyik szerelő az ékszíjfeszítő elemre alapjáraton ráfeszített, akkor a hiba megszűnt, ha az előfeszítést visszavette, előjött. Javaslatára a feszítőelemet megolajoztuk, de a hang ugyan halkabban, de megmaradt...

 

A szíj egyeletesen fut a görgőkön, a feszítőelemen, a tárcsákon, szemmel láthatóan nem ütnek a tárcsák ill. a szíj is feszes.

 

Üdv.

 

majdnemmérnök | 2014-11-24 14:29 istrab részére

 Szia!

 

Nem tudom a hosszbordás szíjat cseréltétek-e,de nekem hasonló problémám volt a szíj hornyaiba beleverte a nagyon apró kavicsokat.Ez mindig ha a tárcsához ért csikorgott nagyon.Le kellene venni a szíjat és kifordítani ha van benne kavics vagy bármi azt szabad szemmel is látni lehet.Én először kipiszkáltam de nem lett tökéletes,vettem egy új szíjat azóta csend van.Sok sikert!

 

mazda-auto.hu | 2014-11-24 14:03 wereb részére

 Négy az egybe csövekből álló kiömlője van a benzineseknek, nem öntvény. A szívó benzinesek hangja valóban utolérhetetlen tud lenni. Legutóbb a TC-n aléltak el egy Civic mérésekor.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 13:58 szucsfe részére

 Ez csak a mi ajánlatunk, azaz az Autó-Expanzió Kft-é, mint a békéscsabai első hivatalos Mazda márkaszerviz.Bár be lehet jelölni a bölcső pozícióját, javasolt a futómű állítás.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 13:55 istrab részére

 A klímakompresszor kuplung, illetve annak szíjtárcsa csapágya volt ellenőrizve?

mazda-auto.hu | 2014-11-24 13:54 nagyand részére

 Nincs szükség gumigyűrűkre. Talán a hengerfej és a gázolaj nyomócsövek közötti tömítésekre (szimering) gondolhattak. Ha nem tömítenek, olajos a blokk.

wereb | 2014-11-24 13:50

T. Mazda Auto,

elsö generacios 1.8 benzines 6-osomhoz keresek hengerenkenti leömlöt. Nem vagyok biztos benne, hogy az, ami gyarilag van az auton az eleve egy hengerenkenti, csak egy hövedö pajzs takarja felülröl is, vagy pedig egy "bödön" -be ömlik le az összes kipufogocsatorna? A cel az lenne, hogy szebben, melyebben, "zsirosabban" szoljon a kocsi fordulaton, nem pedig tuning. Kerem adjon tanacsot, es ha tud, ajanljon termeket is!

Köszönettel, Vilmos

szucsfe | 2014-11-24 13:14 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszát. Ez csak a békéscsabai szakszervíz ajánlata, vagy ez érvényes a győri szervízre is? Úgy tudom, hogy mindenképp le kell szerelni a bölcsőt is a cseréhez. Ez után szükséges a futómű állítás is?

istrab | 2014-11-24 13:01

Kedves Mazda-Auto!

 

Segítségüket szeretném kérni, mert olyan problémám van, hogy a hosszborásszíj hajtásan ütemesen kerregő hang van.

 

A generátor nem rég lett felújítva (szabadonfutó csere, csapágyazás, szénkefék és csúszógyűrűk cseréje), valamint a vezetőgörgőket is megcsapágyaztattam, de a kerregés nem múlt el. (Sem a szíj, sem a feszítőelem, sem főtengely tárcsa nem üt/mozog)

A vezérműhajtás hibáját kizárhatjuk, ugyanis ha a hosszbordásszíjat levettük, a hiba egyből megszűnt.

 

Találkoztak hasonló problémával? Mi okozhatja?

 (3 autószerelő látta már, de nem tudtak dűlőre jutni vele...)

 

Segítséget előre is köszönöm!

 

 Üdv.: IG

nagyand | 2014-11-24 10:20

Tisztelt Mazda-autó!

 

Megvettem a porlasztócsúcs alátéteket (M6 2003év, 136LE Diesel), viszont ha jól vagyok informálva akkor a porlasztón van (vannak) gumigyürük is amiket ki kell cserélni.

Ezeket a gumigyürüket hol lehet beszerezni? mert ahol vettem a réz alátéteket ott nem tudják hogy milyen gumigyürük valók a porlasztóra.

Szeretném kérni ha tudják írják le a pontos cikkszámot vagy valami pontos infót hogy mi alapján vagy hol tudom ezeket beszerezni?

 

Segítségüket elöre is köszönöm.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó