2025. Július 11. Péntek - Nóra, Lili

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lexisama | 2014-11-26 13:27 mazda-auto.hu részére

Van mód az aktiválására ha nem lenne aktív? Meg tudjátok csinálni a szervizben, vagy cserélni kell a rádiót egy aktiváltra?

wereb | 2014-11-26 11:43

T. Mazda-Auto, köszönöm a valaszt. Lenne meg par altalanos kerdesem. Az normalis, hogy az 1.8-as benzinemben (2007) tövig kell nyomnom a kuplungpedalt, hogy ne legyen a valtasi erzet akados, "csontos" ? Vagy ez mar a kopott kuplungot jelzi elöre (83e km-t futott)? Segithet ezen a valtoolaj csereje? Önök cserelik a valtolajat 100e km utan? Uj koraban hol volt neki a fogaspont, inkabb alul, vagy inkabb felül? Sokat araszolok dugoban sajnos, ezert ezeket jo lenne tudni. Apamnak a szinten 2007-es CD120-aban sokkal jobb a valtasi erzet, abban ugy jar a kar, mintha nem is vasakat mozgatnek (130e km). Elöre is köszönöm!

Max | 2014-11-26 11:14

Üdvözletem.Problémám a következő.Nem világít a ködlámpám elöl (2005) valaki tudna egy nem lehúzós villanyászt vagy hol kapnék normális áron belevaló izzót.

soulgramd | 2014-11-26 10:42

Üdvözlöm! 

Egy kis útmutatásra/segítségre lenne szükségem. Adott egy FL előtti 2003-as 1.8-as 6-os. Most,hogy hidegebb van és reggel kiállok a garázsból(15-16 fok van bent), nem tapasztalok semmi furcsaságot. Elindultam a melóba(6-7 km) és kb 3-4 km stop tábla. Megálltam és és élesen jobbra kell kanyarodni. Ekkor egy ponton nyikorgó/nyöszörgő hangot adott ki a motortér felől valami(nem ékszíjcsúszó hang:) ). Olyan mintha a szerszószivattyú sírna? Azt hittem véletlen,de tegnap is meg mai is csinálta...Érdekes, hogy mindig csak jobbra tekerésnél (kb ugyanannál a pozicionál) és kis sebességnél csinálja. Álló helyzetben nem.  Kb olyan 3/4 jobbrafordulásnál jelentkezett. Szervóolaj van benne, min és max között .A kocsiban 167.000km van.

Előre is köszönöm a választ!

szucsfe | 2014-11-26 06:04 mazda-auto.hu részére

 

Ez teljesen jogos, és nagyon sokat gondolkodtam is a dolgon, de az egyetlen bajom az, hogy Önök 350 km -re vannak tőlem, és így azért kicsit másabb a helyzet, ha bele kalkulálom a 750 km -t és az autópálya matricát, plusz a szabdnapot, amit ki kellene vennem. Ha nem kupplung és lendkerék cseréről lenne szó, akkor egy percet sem gondolkodnék, mert kontár munkát nem szeretnék az autómon, tehát a komoly szaktudást igénylő munka miatt inkább mennék el Önökhöz. 

Még egy kérdésem lenne! Ha nekem az autóban NEM fogyasztás mérős kijelzőm van a rádió felett, de egy fogyasztás mérősre cserélem ki, akkor mutatni fogja az átlag fogyasztásomat? Azt hallottam, hogy van előkészítése. Igaz ez?

szucsfe | 2014-11-26 06:03 nagyand részére

Szerencsére nincs saját tapasztalatom a Mazda szervízekkel, de amiket hallottam a győri szervízről, az alapján is csak azt tudom mondani, hogy oda nem viszem az autómat. Ha komolyabb gond lesz az autóval, akkor biztos, hogy az Autó-Expanzióhoz viszem. Ez a segítőkészség, amit itt a fórumon is nyújtanak, az páratlan! Minden tiszteletem!

orosz | 2014-11-25 22:59 mazda-auto.hu részére

 Kb. milyen költsége van egy márkaszervizben a szelepszárszimeringek cseréjének?

Borla | 2014-11-25 20:24

2005-ös 2.0 diesel, még éppen DPF előtti, 168 eKm tegnap alapjáraton dörömbölő hang elő, szemre is rezeg a motorháztető a hűtőmaszk fölött. Két tenyérrel rátámaszkodok, elhallgat, szép alapjárathang - elengedem, remeg, dörömböl. Felnyit, kitámaszt, tető nem remeg, de van rezonálás, hanggal. Maszk felső műanyagját nyomogatva, "lefogva" scökken, mondjuk, megszűnik a rezgés és a hangja is. Az alapjáraton járó motoron remegés nem látszik szemre. Mi lehet ez? Előre is köszi a szakértést.

pusi65 | 2014-11-25 16:36 nagyand részére

 Hát igen, érthető, de ha egyszer ilyen ritka a korrekt szerviz, akkor már mindjárt érdemes Km  áldozatot hozni nem ? Egyébként a Gy M S csapat olyan gátlástalan volt irányomban, hogy egy bemutató autót óra szerint 3000 km-rel akart nekem eladni miközben 1 mm-es !! első tárcsafék kopottsági váll volt benne. Még igent sem mondtam az autóra, kitöltött adásvételivel támadott le, írjuk alá, majd miután kifordultam az ajtó felé, elkezdett ordibálni. A Mazda szégyene, hogy ilyen kereskedőket is megtűr.

nagyand | 2014-11-25 15:15 szucsfe részére

"...az egyetlen bajom az, hogy Önök 350 km -re vannak tőlem, és így azért kicsit másabb a helyzet, ha bele kalkulálom a 750 km -t és az autópálya matricát, plusz a szabdnapot, amit ki kellene vennem..."


Sajnos neke is ugyan ez a helyzet (problémám), egy percig sem gondolkodnék, hogy hova vigyem szervizelni az autóm... de a fentiek tükrében meg kell gondolnom...

Amúgy le a kalappal  az Autó-Expanzió Kft elött!! Nagyon segítökészek!

Bár csak az összes Mazda szervíz ilyen készséges lenne! (Sajnos GY-M-S megyében nem ez a tapasztalatom... :-(, ezért nem is viszem az itt márkaszervízbe az autóm... sajnos itt másról szól a történet... :-/ )

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó