2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Frankie65 | 2014-10-27 21:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

És ez mekkora összeg kb?

Távvezérlés nélkül akkor a műszerfalra szerelt kapcsolóórával menne?

Mindkét opció ára érdekelne.

pusi65 | 2014-10-27 20:55 EnergieLaczy részére

 Szerintem hideg motornál nem hagyja teljesen ü.a nélkül a rendszert. Még motorféknél sem. Egyébként elgondolkodtató, ha a Mazda nem avatja be kiszolgáló egységeit világszerte egy ilyen fontos szerkezeti egység rejtelmeibe. Ha valami zűr van, jöhet a találomra alk. csere....? Vagy a hiba olyan profin, előre megtervezett időben következik be, hogy garancia lejár, javítás lehetetlen, új alkatrész ára több mint az egész autó stb. És akkor eszembe jut, hogy egy Bogár a maga léghűtésével, egyszerű rendszerével többször lekőrözi ezeket a vagány, túlbigyózott itt letilt-ott letilt verdákat és őszintén, mitől is vagyunk boldogok?

Lamb | 2014-10-27 20:17 Lexisama részére

 

 NAGYON KÖSZÖNÖM!  (A többieknek is.)

Simi01 | 2014-10-27 19:48 EnergieLaczy részére

 Szia ÉnergieLaczy,

 

köszönöm a vàlaszt eddig 1x halottam h bekapcsolt viszont elèg hangos volt.A füst nem volt sok.Illetve egyszer làttam a kàlyha mögül kevès füst jött de csa 10 mp volt. Mennyi idő alatt kellene meleget csinàlnia?

tisztelt mazdautó,

Egy màsik tèma olvastam a kormànyteleszkóp kotyogàsról ez nàlam is jelentkezik ez szériahiba?Ezt zsirzàssal meg lehet oldaní?Milyen zsír kell hozzà.

üdv

Simi01 | 2014-10-27 19:47 EnergieLaczy részére

 Szia ÉnergieLaczy,

 

köszönöm a vàlaszt eddig 1x halottam h bekapcsolt viszont elèg hangos volt.A füst nem volt sok.Illetve egyszer làttam a kàlyha mögül kevès füst jött de csa 10 mp volt. Mennyi idő alatt kellene meleget csinàlnia?

tisztelt mazdautó,

Egy màsik tèma olvastam a kormànyteleszkóp kotyogàsról ez nàlam is jelentkezik ez szériahiba?Ezt zsirzàssal meg lehet oldaní?Milyen zsír kell hozzà.

üdv

mazda-auto.hu | 2014-10-27 14:09 EnergieLaczy részére

 A hűtővíz melegítő kályha közvetlenül a tankból kapja a gázolajat. Átfolyásmérőt nem alkalmaz a Mazda sem, így a motorterhelés és egyéb adatok alapján számítások, és nem mérés útján kerül kijelzésre az adat. Sajnos az üzemanyag fogyasztás mérésének módjáról nem kapunk információt, de az elképzelhető, hogy a motorvezérlő a kályha bekapcsolt állapotában módosít a fogyasztási adatok számítási képletén, de az sem kizárt, hogy a katalizátor gyorsabb bemelegedése érdekében hideg motor esetén motorfék üzemmód közben is van minimális üzemanyag befecskendezés, bár nem nagy a valószínűsége. 

Érdekes téma, és valójában engem is érdekelne, mi az igazság, de mivel szervizelés szempontjából mellékes dolog, a Mazda nem látja szükségét, hogy megismertesse velünk.

mazda-auto.hu | 2014-10-27 13:39 majdnemmérnök részére

 Érdekes. Köszönjük a visszajelzést!

mazda-auto.hu | 2014-10-27 13:36 Frankie65 részére

 Sok minden kell hozzá, hogy a motor működése nélkül is használható legyen. A Mazda komplett szettként árusítja az állófűtéssé alakító készletet, és az így már állófűtésnek megfelelő rendszer egy további készlettel válik távirányíthatóvá.

EnergieLaczy | 2014-10-27 10:40 pusi65 részére

 Szia pusi65!

 

Hát szerintem valamilyen szinten mégiscsak mérésre kerül!

Álló helyzetben oké hogy nem mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő.

Viszont van másik észrevételem ami alátámasztja hogy mégiscsak menet közben látható.

Melegben meleg motorral motorfékkel menve a pillanatnyi fogyasztásmérő 0-át mutat.

Hidegben hideg motorral motorfékkel menve a pillanatnyi fogyasztásmérő mégis csak mutat fogyasztást!

Van 2 km-re egy felüljáró, amin szinte minden nap lefelé jövet ezeket tapasztaltam. 

Akkor szerinted mit mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő, amikor motorfékkel használva a járgányt mégiscsak mutat fogyasztást és csak hideg motornál? Mi az ami működik még hideg motornál?

 

Mazda-Autó?

 

Üdv ÉnergieLaczy

 

 

 

pusi65 | 2014-10-27 08:55 EnergieLaczy részére

 Nem igazán értem ezt az autópályás " menet közbe is néha látható a pillanatnyi fogyasztásmérőn" dolgot, a kályha által elfogyasztott dízel nem kerül mérésre, ugyanis a fogyasztásmérő a motor által kipufogott gáz bizonyos adatait használja, fejti vissza, a kalkulált fogyasztási adatok jelzéséhez - tudtommal. Talán ezért is pontatlan az egész rendszer az autóban, ugyanis az áramlás-mérés egy igen bonyolult dolog. Minél pontosabb a műszer, annál drágább. Minden lépéssel pontosabb műszer akár 100, 1000 vagy 10000-szer drágább az alatta levőnél. Kíváncsi vagyok, Mazda-auto hogyan tudja? :) Üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó