2025. Június 2. Hétfő - Anita, Kármen

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:50 man200 részére

 8 mm a minimális vastagság. A gyári biztosan jó, egyéb márkák esetében inkább nem foglalok állást, mert kevésbé lenne objektív, de pl. az  ATE nem véletlenül drágább a legtöbb konkurensnél.

mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:22 istrab részére

 Hidegindítás után az izzítórendszer hibája is lehet a kopogós járás. 130 feletti gyorsításnál pedig füstölhet a koromszűrő nélküli dízel. A hengerteljesítmény miatti korrigálás hatása inkább csak meleg motornál észrevehető, hidegen épp elég erőfeszítés egy dízelmotornak normálisan működnie, a korrekciós finomítás itt nem igazán "játszik" 

rasotamas | 2014-10-21 06:37

Lehetne kérni emailben egy teljes szervízmúltat? E-mailcímem a nicknevem gmail com.

Alvázszám: JMZGG14R201231633

Köszönöm!

Norebee | 2014-10-20 21:30

 Még egy érdekesség! 

 

Hidegen ingadozik az alapjáratom, néha enyhén, néha jobban, néha-néha mintha majdnem befulladna de soha nem fullad le! Azt vettem észre amikor ingadozik, a zárhídon lévő egyik vákuumszelep ütemesen kb másodpercenként "szisszen"  meg mintha zörögne is mikor lejjebb megy az alapjárat! Azt hiszem hogy a kettő közül a jobb oldali ha szemben állok az autóval! Ez normális? Vagy emiatt a szelep miatt ingadozhat az alapjárat hidegen valami vákuum probléma miatt? 2.0 diesel 89kw

Norebee | 2014-10-20 21:22 mazdarobi részére

 Mindegy hogy a két cső közül melyiket melyik pöcökre tolod? Az egyik cső szív ha jár a motor!

 

Még egy kérdés: nekem ha hideginditás után lehuzom bármelyik csövet, nem mindig szisszen! Ezek szerint nem mindig szivja tele a kamrát? Ha lehuzom a csövet, utána visszadugom , indit es pár pillanat mulva leállitas után ismét lehúzva már szisszen!

 

Ennek inditás után mindig vákuum alatt kell lenni, vagy csak ha meleg a motor? Ha meleg motornál huzom le akkor mindig szisszen, elmegy a levegő!?

mazdarobi | 2014-10-20 20:26 Norebee részére

 A két cső egy vákumkamrára megy rá,hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű alacsony nyomású levegő.

Mindegy a csövek elhelyezése.

 

man200 | 2014-10-20 15:26 mazda-auto.hu részére

       Tisztelt Mazda-Auto.

  Első, hátsó féktárcsa megengedett minimum vastagsága érdekelne. Szabályozni kellene, vagy ha  nem adja ki akkor  csere. Mazda6 2005 -ös évjáratu az auto. Csere esetén mely márka  tárcsa+ fékbetét a jó választás?

 Köszönöm válaszát.

Norebee | 2014-10-20 15:20

 

A levegőszűrő ház tetején van 3 vákumcső! A legfelső egy, és alatta kis dobozkára megy rá egymás mellett kettő! Mi az a kis különállónak tűnő dobozka amire rámegy a két vákumcső? 
 
 
Az egyiket csövet levéve szív a másik mellette levőn nem érzek semmit ha leveszem!
 
 
Van-e jelentősége hogy melyik vákumcső (amelyik szív)a dobozka melyik ágára megy rá? Nekem a két cső egymást keresztezve megy a kiálló csővégre!? 
 
 

rasotamas | 2014-10-20 15:14 mazda-auto.hu részére

 Ez nem csak a facelifteshez jó?

szucsfe | 2014-10-20 12:18 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a válaszát!

A szakmai tapasztalatok alapján mi a véleménye, csak a kefe és esetleg a persely lehet a hiba okozója, vagy komolyabb problémára is számíthatok? Gyakori hiba ennél a típusnál az önindító? Esetleg álló-, forgórész hiba?

Köszönöm előre is a válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó