2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Nincs messze a Mazda CX-3.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
szucsfe | 2014-10-20 12:18 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a válaszát!
A szakmai tapasztalatok alapján mi a véleménye, csak a kefe és esetleg a persely lehet a hiba okozója, vagy komolyabb problémára is számíthatok? Gyakori hiba ennél a típusnál az önindító? Esetleg álló-, forgórész hiba?
Köszönöm előre is a válaszát!
istrab | 2014-10-20 11:48 mazda-auto.hu részére
Kedves Mazda-Auto!
Befecskendező problémára utal, ha néha reggelente az első 3-4 percben kopogós hangot ad a motor? Továbbá autópályán erős gyorsításnál minimálisan füstöl. (130-tól fölfelé)
Olvastam a fórumot, hogy valszeg a hengerteljesítmény nem azonos, mit lehet tenni ez ellen?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-10-20 11:15 confiance részére
A modern autók óriási feszültségű gyújtótekercseit már nem szabad úgy tesztelni, hogy a motor fémalkatrészeihez tartjuk a kábelt, vagy a gyújtógyertyát. Mivel a Mazda6 gyújtótekercse úgynevezett ikertekercses, ezért nem igazán jellemző, hogy csak egyetlen gyertya nem kap feszültséget. Ellenőrizni kell a tekercs primer és szekunder tekercseinek ellenállását a megfelelő pontokon, hogy kizárható, vagy éppen megállapítható legyen a gyújtótekercs hibája. Ehhez viszont egy hivatalos Mazda szerviz meglátogatása szükséges, nem adható ki az eljárás.
mazda-auto.hu | 2014-10-20 11:00 szucsfe részére
Valószínűleg az önindító nem tökéletes. Ki kell szerelni, és felújítani. Addig is vészindításhoz esetleg az önindító rúddal kopogtatása segíthet, miközben valaki próbál indítózni.
mazda-auto.hu | 2014-10-20 10:56 Zoli74 részére
Füstölés, kopogós hang, hirtelen leállás utalhat a befecskendezés kezdődő hibájára. Rossz gázolaj is okozhat dugattyútető olvadást, és ha nem voltak előjelei a befecskendező hibának, akkor inkább az valószínű. AZ EGR hibáját elsősorban hibakód megjelenéséből lehet észrevenni.
mazda-auto.hu | 2014-10-20 10:41 oklahomaikolyok részére
A lábkiosztás az alábbiak szerint, de ha nem működik, akkor az audio egység belső alaplapján is össze kell kötni két pontot.
szucsfe | 2014-10-20 06:55
Tisztelt Mazda-auto, tisztelt fórumtársak!
A szakértelmetekre van szükségem! A 2003 -as 2.0D 121Le 6 -os kombim nem indul. Olyan hibakép van, hogy reggel tökéletesen indul, de ha bemelegszik, akkor ha elfordítom a kulcsot, akkor néha csak kattan, utána ha teker, akkor csak kb 10 -15 másodperc után indítja el, közben olyan jelenség van, mintha gyenge lenne az akku, de csont új 95Ah Banner van benne, úgyhogy az kizárt. Mi lehet az oka? Fontos lenne, mert azal jöttem dolgozni, de a munkahelyemen a parkolóban már nem tudtam elindítani, csak kattog. Ha kihűl, és akkor sem indul, akkor meg tudom huzatni, mert haza kellene jutnom valahogy az autóval?
Köszönöm a segítséget előre is!
Zoli74 | 2014-10-19 20:58
Sziasztok!
5 éve van mazda 6-osom (évjárat 2003; dízel; 136 le).5 éven keresztül az autómnak komolyabb baja nem volt. Az autóval kb. 70000 kilómétert mentem.A vásárlás időpontjába az autóba 140000 km volt. Sajnos az autómba a közelmúltban dugattyúkat, illetve befecskendezőket kellet cserélnem- a szerelő szerint az autóba legalább 400000 km van. Ennyit a becsületes eladóról.
A horribilis árak miatt bontott alkatrészeket szereztem be, amelyek ellenőrzöttek, illetve teszteltek.
A cserére azért került sor, mivel a nem megfelelő befecskendezés miatt a dugattyú teteje majdnem levált, vagyis kiégett. A beépítést követően az autó megfelelően működik, jelenleg bejáratás alatt van. Arra kérnék tőletek tanácsot, hogy a jövőben milyen intézkedéseket tudok tenni az injektorok állagnak megóvása érdekében? Amit eddig is megtettem, hogy 20000kmként cseréltem üzemanyagszűrőt. Milyen jelei vannak a hibás injektornak?- nekem nem tünt fel semmi.
A másik kérdésem az , hogy az egr szelep meghibásodását miből lehet észrevenni?Rossze szelep esetén a levakolás eredményre vezet -e ?
A válaszotokat előre is köszönöm
Üdv Zoli
confiance | 2014-10-19 12:58
mazda szaki ur segitség kénne,
vettem zsir uj trafót 35 ezerért. mazda 6 benzineshez .
a gond 2 es kábelen ami megy gyertyához gyertya végén nem jönn elég szikra alig van a többi már 4 5 centiről szikrázik. hol a gond ezért alapjáraton beremeg.
Fecó | 2014-10-19 00:21 sollag részére
Üdv.
"Leállításnál ugyanez, visszafelé"
De miért?
Az enyém is ilyen autómatta lámpás(F/L díesel,2006-os)
Szóval ez sem átalakított,még csak n em is kapcsolgatok offba,kuplung ki,índitok,oszt megyek(leállításnál is,a kuplung ki,oszt helló,na meg a túrbó "lassítás')..!