2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-02-01 14:08 EnergieLaczy részére

Nekem az SKF-ben SKF volt...

monguzka | 2013-02-01 13:53

van egy 2003 as m6 2.0d kombim egy hete cserél tűnk olajat kb1000 km-ert mentünkvele kigyulladt a visszajelző lámpa megnésztem nem volt ben olaj.A vezető oldali résznél sipoló hangot lehet hallani a motortérből. kb1800-2000fordulaton, kb 2500-nél megszünik a hang, az autóban van erő .a vezető oldalán a motoralsóbb része elég olajos,és egy ideje megnőta fogyasztásom .másik érdekesség, 64l a tank gyárilag ha világít az üzemanyag szint jelző és elmegyek tankolni csak 55l tudok, 9l lenne a tartalék? én ezt sokkallom volt hogy még +30km mentem itt tankoltam 57l ert több ször is néztem .Milehet a probléma?

EnergieLaczy | 2013-02-01 13:47 nagyand részére

Szia nagyand! Nekem is 2003-as 136LE M6-osom van. Gyárilag NTN csapágyak és feszítőpatron volt a járgányba. Szerintem az SKF dobozban is NTN csapágyakat fogsz találni az UNIX-nál. /Nézd meg az SKF dobozt, MADE IN JAPAN és benne a csapágy porvédőjén pedig NTN felírat olvasható./ Tehát ha gyárilag NTN volt benne és olyat raksz bele abból nem lehet nagy baj. A feszítőpatron gondolom volt cserélve 120-as nagyszerviznél? Nekem a 120-as szerviznél már látható volt hogy kicsit szivárog, tehát nem biztos hogy kibír még egyszer 120 ezer kilómétert. Ha nem feszíti meg a szíjat rendesen akkor motorilag ajajajaj!!! Ha már egyszer úgyis szét van szedve a járgány annak a része, akkor szerintem jobban jársz ha kicserélteted méricskélés nélkül. Üdv ÉNRG

dana | 2013-02-01 11:40 nagyand részére

Ránézel, ha folyik, szivárog belőle az olaj akkor az már szerintem cserés. Plusz a leírásban van egy megengedett távolság, amin belül normális a működése. Elvileg Newtonmérővel meg kell nyomni és kb. 235N ellenállást kell produkálnia. Ha ettől nagyon eltár (+ vagy -), akkor csere.

dana | 2013-02-01 11:27 nagyand részére

A két csapágyon kívül a szíj a következő alkatrészeken megy végig. Főtengely, vízpumpa, vezérműtengely, nagynyomású pumpa. Nekem ezek vannak benne: - Vezetőcsapágy: SKF VKM84608 - Feszítőcsapágy: SKF VKM74607 - Feszítőpatron: SKF VKM74616 (INA van benne!) Úgy tudom a Dayco-ban is az van. Nagyon baráti árakon be lehet szerezni.

nagyand | 2013-02-01 11:11 dana részére

Köszi! Szóval az a "harmadik" alkatrész ami nincs benne mindegyik szetbe, az a feszítö patron lesz. Mitöl függ, hogy kell-e cserélni vagy sem?

dana | 2013-02-01 10:54 nagyand részére

Üdv! Nekem jelenleg Dayco van benne. Amcsi gyártmány, a dobozán is Made in USA van feltüntetve. Sok típusnál gyári beszállító! 1db vezetőcsapágy van + 1db feszítőcsapágy + van egy feszítő patron amit cserélni szokás néha-néha. Itt egy leírás: http://www.dj-autoparts.be/documents/documents/TI0186EN_KTB537.pdf

nagyand | 2013-02-01 10:07

Még az elözö hozzászólásomhoz. Ha jól tudom az a harmadik csapágy vagy alkatrész balamiféle csillapító? Szükséges azt cserélni vagy csak akkor ha már a végét járja?

nagyand | 2013-02-01 10:03

Tisztelt Mazda-Auto! M6 2003-as évjárat, Diesel 136LE autómba vezérmüszíj csere lesz.(240.000km) Azt szeretném kérdezni hogy milyen márkáju szettet ajánlanak. Ahogy nézegettem árban elég nagy a szórás a márkák között. 20-40 ezer forint árkülömbség is van márkák között. Pl Bosch vagy Jakoparts vagy SKF márkáról mi a vélemény (UNIX autónal) Miért van az,hogy sok szettbe csak a két görgö és vezérmüszíj van benne és egy-két márkánál egy harmadik feszítö csapágy is találhazó? Persze jóval drágább árban is.

mazda-auto.hu | 2013-01-30 13:29 nagyand részére

A gyár szerint csak rendellenenes csattogás esetén kell ellenőrizni a szelephézagot. Ennek ellenére mi általában, ha bármilyen okból le kell venni a szelepfedelet, akkor ellenőrizzük/állítjuk a szelephézagot...és 240000 km-ig általában minden dízel Hatoson kellett már befecskendező alátétet cserélni. Szóval javasolt az ellenőrzés, és szükség szerinti állítás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó