2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-02-01 14:08 EnergieLaczy részére

Nekem az SKF-ben SKF volt...

monguzka | 2013-02-01 13:53

van egy 2003 as m6 2.0d kombim egy hete cserél tűnk olajat kb1000 km-ert mentünkvele kigyulladt a visszajelző lámpa megnésztem nem volt ben olaj.A vezető oldali résznél sipoló hangot lehet hallani a motortérből. kb1800-2000fordulaton, kb 2500-nél megszünik a hang, az autóban van erő .a vezető oldalán a motoralsóbb része elég olajos,és egy ideje megnőta fogyasztásom .másik érdekesség, 64l a tank gyárilag ha világít az üzemanyag szint jelző és elmegyek tankolni csak 55l tudok, 9l lenne a tartalék? én ezt sokkallom volt hogy még +30km mentem itt tankoltam 57l ert több ször is néztem .Milehet a probléma?

EnergieLaczy | 2013-02-01 13:47 nagyand részére

Szia nagyand! Nekem is 2003-as 136LE M6-osom van. Gyárilag NTN csapágyak és feszítőpatron volt a járgányba. Szerintem az SKF dobozban is NTN csapágyakat fogsz találni az UNIX-nál. /Nézd meg az SKF dobozt, MADE IN JAPAN és benne a csapágy porvédőjén pedig NTN felírat olvasható./ Tehát ha gyárilag NTN volt benne és olyat raksz bele abból nem lehet nagy baj. A feszítőpatron gondolom volt cserélve 120-as nagyszerviznél? Nekem a 120-as szerviznél már látható volt hogy kicsit szivárog, tehát nem biztos hogy kibír még egyszer 120 ezer kilómétert. Ha nem feszíti meg a szíjat rendesen akkor motorilag ajajajaj!!! Ha már egyszer úgyis szét van szedve a járgány annak a része, akkor szerintem jobban jársz ha kicserélteted méricskélés nélkül. Üdv ÉNRG

dana | 2013-02-01 11:40 nagyand részére

Ránézel, ha folyik, szivárog belőle az olaj akkor az már szerintem cserés. Plusz a leírásban van egy megengedett távolság, amin belül normális a működése. Elvileg Newtonmérővel meg kell nyomni és kb. 235N ellenállást kell produkálnia. Ha ettől nagyon eltár (+ vagy -), akkor csere.

dana | 2013-02-01 11:27 nagyand részére

A két csapágyon kívül a szíj a következő alkatrészeken megy végig. Főtengely, vízpumpa, vezérműtengely, nagynyomású pumpa. Nekem ezek vannak benne: - Vezetőcsapágy: SKF VKM84608 - Feszítőcsapágy: SKF VKM74607 - Feszítőpatron: SKF VKM74616 (INA van benne!) Úgy tudom a Dayco-ban is az van. Nagyon baráti árakon be lehet szerezni.

nagyand | 2013-02-01 11:11 dana részére

Köszi! Szóval az a "harmadik" alkatrész ami nincs benne mindegyik szetbe, az a feszítö patron lesz. Mitöl függ, hogy kell-e cserélni vagy sem?

dana | 2013-02-01 10:54 nagyand részére

Üdv! Nekem jelenleg Dayco van benne. Amcsi gyártmány, a dobozán is Made in USA van feltüntetve. Sok típusnál gyári beszállító! 1db vezetőcsapágy van + 1db feszítőcsapágy + van egy feszítő patron amit cserélni szokás néha-néha. Itt egy leírás: http://www.dj-autoparts.be/documents/documents/TI0186EN_KTB537.pdf

nagyand | 2013-02-01 10:07

Még az elözö hozzászólásomhoz. Ha jól tudom az a harmadik csapágy vagy alkatrész balamiféle csillapító? Szükséges azt cserélni vagy csak akkor ha már a végét járja?

nagyand | 2013-02-01 10:03

Tisztelt Mazda-Auto! M6 2003-as évjárat, Diesel 136LE autómba vezérmüszíj csere lesz.(240.000km) Azt szeretném kérdezni hogy milyen márkáju szettet ajánlanak. Ahogy nézegettem árban elég nagy a szórás a márkák között. 20-40 ezer forint árkülömbség is van márkák között. Pl Bosch vagy Jakoparts vagy SKF márkáról mi a vélemény (UNIX autónal) Miért van az,hogy sok szettbe csak a két görgö és vezérmüszíj van benne és egy-két márkánál egy harmadik feszítö csapágy is találhazó? Persze jóval drágább árban is.

mazda-auto.hu | 2013-01-30 13:29 nagyand részére

A gyár szerint csak rendellenenes csattogás esetén kell ellenőrizni a szelephézagot. Ennek ellenére mi általában, ha bármilyen okból le kell venni a szelepfedelet, akkor ellenőrizzük/állítjuk a szelephézagot...és 240000 km-ig általában minden dízel Hatoson kellett már befecskendező alátétet cserélni. Szóval javasolt az ellenőrzés, és szükség szerinti állítás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó