2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2013-01-29 10:27

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as M6 Diesel 136LE autom hamarosan eléri 240000km-t. A kérdésem az lenne, hogy a vezérmüszíjon, görgökön, feszítön kívül mit kell még "kötelezö" szerüen cserélni illetve min kell utánna allítani? (Olaj, olajszürö, üzemanyagszürö, légszürö, pollenszürö ezek folyamatosan 15e km ként cserélve vannak.) Válszukat elöre is köszönöm.

zeff | 2013-01-29 09:38 footy részére

Ugyanez volt nekem tavaly télen, először azt hittem valami befagyott. A gázpedál mintha odaragadt volna a felső állásához, erősebben kellett lenyomni hogy elszakadjon a holtponttól. Eléggé darabos volt így a közlekedés :) Szerelő kitörölt valamit a kosztól (állítólag minden olajcserénél ellenőrizni kellene és eltávolítani a lerakódást) mintha említette volna a pillangószelepet is de eléggé laikus vagyok. Azóta viszont megszűnt úgyhogy takarításra fel!

mazda-auto.hu | 2013-01-29 08:04 footy részére

Valószínűleg a fojtószelep ház is koszos belül, így az alaphelyzetből nehezebben mozdul ki a pillangószelep.

footy | 2013-01-28 20:50

'03-as M6-omnál újabban szorul a gázpedál. Van egy holdpont amin ha túllendül akkor nincs gond, de elindulásnál problémás. Először próbáltam a WD40-et közvetlenül pedálnál fújva. Ideig óráig mintha jobb lett volna, aztán megint ugyanolyan lett. Próbáltam a műszerolajat a pedálnál és a bovdennél, de ez sem hozott végleges eredményt.

mazda-auto.hu | 2013-01-28 15:35 Oceania részére

Alvázszám alapján meg tudjuk nézni az autó szervizkönyvét.

Oceania | 2013-01-28 10:48

Sziasztok! Tanácsokra, tapasztalatokra lenne szükségem 6-os mps tulajoktól,vagy aki ért hozzá. Kinéztem magamnak egy 6 Mps-t nagyon sok jót olvastam róla, hasznaltauto.hu-n fent van egy piros szervízkönyves, emailben irták, hogy 180e km van benne. Olvastam teszteket 8-9 liter között állítólag ellehet vele országúton menni. Ebből mennyi igaz? Egyedül a turbó miatt félek, megvenni de mégis annyira vágyom rá. Egyedül még ez érdekelne, hogy turbó cserére milyen gyakran van rászorulva, mire kell odafigyelni. Előre is köszi a segítséget!!!

mazda-auto.hu | 2013-01-28 07:54 mazda-auto.hu részére

..most látom, hogy dana is válaszolt már, könnyen lehet, hogy a szabadonfutó is problémás. ..Annyival kiegészíteném, hogy a szabadonfutó elsődlege célja, hogy a viszonylag nagy lendtömegű generátor hirtelen fordulatszám csökkenésnél ne koptassa az ékszíjt, illetve ne károsodjon.

mazda-auto.hu | 2013-01-28 07:51 rbaggio részére

25G grafit.

mazda-auto.hu | 2013-01-28 07:49 szab8814 részére

1.Az EGR (kipufogógáz visszavezető)szelep ára 90487,-Ft. 2. Valószínűleg a generátor van túlságosan leterhelve. Ellenőrizni kellene az akku kapocsfeszültségét a motor járása, illetve indítás közben. Elképzelhető, hogy gyenge az akku, vagy rossz a töltés, esetleg testkábel hiba van.

dana | 2013-01-27 00:03 szab8814 részére

Üdv szab8814! Mivel úgy látom amikor nagyobb áramfelvételű elektromosság bekapcsolása esetén kezd jobban remegni a "motortered", talán a generátornál kellene nézelődni. Amikor remeg, nézd meg a hosszbordás szíj feszítőjét. Ha ez remeg, akkor ez keltheti a rázkódást. Ez általában a generátor szabadonfutója miatt szokott remegni. Nézesd meg! Idővel megszorul. Ha védőkupak nincs rajta, akkor meg főleg! Berohad! Vagy ha le tudod venni magadnak a szíjat, akkor te is ellenőrizheted. A generátor szabadonfutó csapágy egyik irányban el tud forogni, mint egy hagyományos csapágy, a másik irányba forgatva viszont megszorul. Ennek pont az a célja hogy az ingadozó áramfelvételek miatt a generátor ne rángassa az ékszíjat. Le is dobhatja! Azután meg más gond is lehet!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó