2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


susugaga | 2012-12-23 11:14

T. mazda-auto és Zsocibá valamint mindenki aki tud segíteni. M6 gt-met mps-re szeretném cserélni, mire érdemes odafigyelni ill. milyenek a szervíztapasztalatok? Külföldről behozott autók jobbak lehetnek mint itthon? Köszönettel.

mazda-auto.hu | 2012-12-20 10:05 zotya részére

Az üzemanyag ellátás, illetve izzítás elemeit ellenőrizni kell. Nyomás, befecskendezők, hengerteljesítmény korrekció lefuttatása, nyomásszabályzó szelep. Ez egy óra diagnosztikába belefér. További tétel lehet a befecskendezők rögzítettségének ellenőrzése, de ez inkább csak megelőzési szándékból, a problémával valószínűleg nem függ össze. Ha egyelőre nincs mód diagnosztikára, akkor egy üzemanyagszűrőt érdemes cserélni. Talán segít.

mazda-auto.hu | 2012-12-20 10:05 zotya részére

Az üzemanyag ellátás, illetve izzítás elemeit ellenőrizni kell. Nyomás, befecskendezők, hengerteljesítmény korrekció lefuttatása, nyomásszabályzó szelep. Ez egy óra diagnosztikába belefér. További tétel lehet a befecskendezők rögzítettségének ellenőrzése, de ez inkább csak megelőzési szándékból, a problémával valószínűleg nem függ össze. Ha egyelőre nincs mód diagnosztikára, akkor egy üzemanyagszűrőt érdemes cserélni. Talán segít.

zotya | 2012-12-20 09:54

2007-es Mazda-6 diesel 100-e.km.Alapjáratról többször leáll.Utána probléma nélkül indul és minden rendben.Másik gondom,hogy idulás után,amíg hideg a motor,nem lehet egyenletesen haladni,mert hullámzó a motor járása.Mire gondol,Tisztelt Szakértő? Köszönöm tanácsát:Zotya.

Korben | 2012-12-20 09:02 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ! Szervízben megnézetem! Üdv.: Korben

Highlander | 2012-12-19 15:00 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a visszajelzést! 1) A múlt héten volt márkaspecifikus szervizben az autó, és állítólag elvégeztek rajta egy befecskendezéses korrekciót. 2) A búrák szép állapotban vannak, így akkor első körben égőcserével próbálkozom. Ha így sem változik a fényerő, akkor marad a lámpatest belső kitisztítása, esetleg a foncsor felújítása. Üdv, és Kellemes Ünnepeket!

mazda-auto.hu | 2012-12-19 13:32 Highlander részére

1. A lendkerékre nem jellemző a hőmérsékletfüggő meghibásodás, inkább lehet például befecskendezési probléma, mely lehet, hogy hengerteljesítmény korrekcióval is orvosolható. Ez csak "gyári" szerviz programmal futtatható le. 2. Amennyiben az égőcsere után jelentkezett a probléma, akkor valószínűleg az égők sem az igaziak, de gyakori a műanyag fényszóró búrák idő okozta mattulása is, melynek fényerő rontó hatása polírozással javítható.

mazda-auto.hu | 2012-12-19 13:27 Korben részére

A 2009-es évjáratok esetében már elképzelhető, hogy szoftveresen ki lehet kapcsolni. Ha mégsem, akkor egyáltalán nem egyszerű kiiktatni, mivel a vezérlőegység "figyeli".

Haji | 2012-12-19 09:22 Korben részére

Igen. Alaphelyzetben fogd meg a gurtnin lévő csatot, oldalra-lefelé irányuló húzó mozdulattal vezesd az ülőlapnál található "ellendarabjához" és illeszd a nyílásba. Nem túl erős, de határozott mozdulattal, nyomd bele. A Mazda, a jogalkotó és a józan ész is erre ösztönzi az autóst.

Highlander | 2012-12-19 06:15

Tisztelt Mazda-Autó! Erre a két problémára van esetleg valamilyen ötletük: "2003-as 2.0 CDH dízel 6-osnál (207.000km) kérnék két problémában segítséget. 1) Néhány héttel ezelőtt vettem észre, hogy meleg motornál, alapjáraton a kelleténél sokkal jobban érezhető a motor járása. (Időnként szabad szemmel is látható a kormány illetve a motorháztető remegése, valamint a műszerfal is olykor "berezonál".) Hideg motornál, magasabb alapjáratnál nincs ilyen gond. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Esetleg a lendkerék a végét járja vagy motortartó bakok elöregedtek? 2) Nemrég cseréltem ki a gyári xenon izzókat új GE márkájú DS2-es, 4300K-s „égőkre”, de összehasonlítva más gyári xenon rendszerekkel vagy akár egy hasonló évjáratú xenon-os 6-oséval a fényerejük nem az igazi. A fókuszpont normálisnak látszik, de sötétben alig világítja meg az utat; egy halogénes 6-os fényereje majdnem erősebb. Gyengék az új GE izzók vagy a lámpatesttel (vetítőlencse, foncsor) van gond? Találkoztak már ilyen problémával?" Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó