2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


koticar | 2012-12-14 12:25

Tisztel Mazda-Autó! Az akkusaruk tökéletesen érintkeznek, és minden funkció működik gyújtáson is, kivéve az izzítást. Igaz, fűtött műhelyben van a kocsi, lehet ezért? A pótkulccsal is ez a helyzet:indítás közben a világon semmi nem történik, ellenben az immolámpa ilyenkor is villog.

Fecó | 2012-12-14 11:57 Fecó részére

Ja ez azért merült fel,és kérdeztem meg,hogy helyes-e a lámpás működés így. Mert az akkucsere előttre nem emlékszem hogyan is volt ez a működés(eddig nem tűnt fel)!

Fecó | 2012-12-14 11:44 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. És ezzel az időzítéses programozással,ha tényleg elvan "csúszva" egymástól az idő pont,és helytelen a működés,lehet-e valamit kezdeni szervizben,hogy 1időben kapcsoljon mind két lámpa be?!

mazda-auto.hu | 2012-12-14 11:27 Fecó részére

Akkor a tanítással volt a gond. Azt mindig az adott ablak paneljával kell elvégezni. A lámpa esetében nem a te leírásodat nem értem, hanem az időzítési programozásának logikáját.

Fecó | 2012-12-14 10:14 mazda-auto.hu részére

Ja. Ha elmutogatnám,asszem jobban menne!!! (mindegy is,asszem majd meg nézek 1 ilyen F/L cdh te Hatost,e lámpás kérdést illetően,ha mázlim van és látok egyet a közelemben)

Fecó | 2012-12-14 09:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Ha jól érte a kérdést,akkor tuti nemvolt benyomva,csak egy gombon "kísérleteztem"! De közben kaptam egy tippet,az adott ajtó/működő ablak paneljéről,"próbálkozzak" tanítással! Gondoltam hogy a lámpás kérdésem (is) "vihart kavarhat",de nem tudtam egyszerűbben,bocs!

mazda-auto.hu | 2012-12-14 09:39 Fecó részére

A kulcs lámpa világításának logikáját eddig nem sikerült megfejtenem. 2. Nem volt véletlenül benyomva a vezetőoldali konzolon a többi ablak tiltása, amikor tanítani akartad?

mazda-auto.hu | 2012-12-14 09:36 koticar részére

Biztosan jól érintkeznek az akku saruk, illetve a karosszéria testkábel? Próbáld ki egy másik kulccsal.

Highlander | 2012-12-14 09:14

Tisztelt Mazda-Auto, kedves Fórumozók! 2003-as 2.0 CDH dízel 6-osnál (207.000km) kérnék két problémában segítséget. 1) Néhány héttel ezelőtt vettem észre, hogy meleg motornál, alapjáraton a kelleténél sokkal jobban érezhető a motor járása. (Időnként szabad szemmel is látható a kormány illetve a motorháztető remegése, valamint a műszerfal is olykor "berezonál".) Hideg motornál, magasabb alapjáratnál nincs ilyen gond. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Esetleg a lendkerék a végét járja vagy motortartó bakok elöregedtek? 2) Nemrég cseréltem ki a gyári xenon izzókat új GE márkájú DS2-es, 4300K-s „égőkre”, de összehasonlítva más gyári xenon rendszerekkel vagy akár egy hasonló évjáratú xenon-os 6-oséval a fényerejük nem az igazi. A fókuszpont normálisnak látszik, de sötétben alig világítja meg az utat; egy halogénes 6-os fényereje majdnem erősebb. Gyengék az új GE izzók vagy a lámpatesttel (vetítőlencse, foncsor) van gond? Találkoztak már ilyen problémával? A válaszokat előre is köszönöm!

Fecó | 2012-12-13 23:43

Üdv. Némi segítséget kérnék! F/L 143LE GG díezel Mazda 6-nál,mikor kell világítania a gyújtáskapcsoló lyuk feletti lámpácskának? Mert nálam csak akkor világít,ha kinyitom az ajtót,a belsővilágítástól függetlenül,de ha a kulcstesten lévő gomb által nyitom ki a járgányt,akkor csak a plafon belsővilágítása világít! Nem kellene a távkacsolóval történő nyitásakor a tető/illetve belsőlámpával együtt és egy időben világítania? Vagy ennek így kell működnie? Másik kérdés! Akku csere volt,és a anyós ablak,meg a 2hátsó ablak "tekerés" nem reagál,a vezető ajtó kapcsoló panelen lévő gomb le és fel húzására,csak az adott/saját ajtó gomb mozdítására(ha tanítani akarom,halk kattanást nem hallok)! Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó