2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-12-09 20:04 Fecó részére

Javítva."így 7-7.5 litert szokott enni" A teljesítményhez mérten így,elégedett vagyok a kúton számolt fogyival(de viszont sosem fog 1 Octi fogyit produkálni,de nem is kell)!

Fecó | 2012-12-09 19:50 lacko.lacko részére

Hát nem tudom,én is 1 2006-os F/L 143Le hajtok,szinte csak helyben,és így 7-7.5 litert nagyon szokott enni,hosszúzást meg nem is ismer,de én is a részecskeszűrő fojtóhatására tippelnék(és amikor éget,mintha tompábban menne)! (nem tudom ki hogy,csak alapjáraton,és állóhelyzetben veszem észre pici motorhang emelkedéssel,a DPF égetést,pedig én még "bántom" is kissé)!

lacko.lacko | 2012-12-09 18:57

Kérdésem az volna azon sorstársaimhoz akik hasonlóan hozzám egy boldog vásárlás után döbbentek meg a tényen miszerint egy 2006-os mazda6 2,0 turbódiesel 143 Le 6gangos váltóval szerelve(már a részecskeszűrős)képes nagyjából vegyeshasználat 1500-as fordulat környékén tartva a motort,-már 9,8-10,5 L/100km átlagfogysztással beérni.Kérdésem, hogy ez normális adat e pl egy hasonló paraméterekkel bíró vectra 6,5Les fogyasztásával hasonlítva vagy amit többen is állítottak, lehet a részecskeszűrő fojtóhatása az oka, esetleg gázolajhőfok jeladó probléma?(A dignosztikát mint kiindulópontotmár ajánlották..Köszönettel,Laci, Győr

toget | 2012-12-09 18:00

Tisztelt Mazda-autó! (ill. bárki, aki segíteni tud :)) Érdeklődnék, hogy az első generációs 2.3GT 6-oshoz való ködfényszóró beépíthető-e a sima lökhárítóba, vagy mindenképp GT lökös kell hozzá? köszönettel!

footy | 2012-12-09 15:50

Van valami megoldás az antennajel erősítésére?

footy | 2012-12-09 15:39 EnergieLaczy részére

Szia melyikre gondolsz? Ami az ülést megvezető sínt fogja?

Fecó | 2012-12-08 23:14 Fecó részére

Csütörtökön rendeltem,és telefonos infó alapján,már elvitte a futár pénteken,és hétfőn nálam is lesz állítólag,de nem égető!!!

Fecó | 2012-12-08 22:31 pusi65 részére

Értelek és mondhatom egyet is értek(én is hasonló kép ,járok el "itt-ott"),de mivel Japán ez a szerkezet á-tól-cettig,így csak Japán vagy Japán szagú akkut akartam tenni a Hatosba,de még itt is műkszik a gyárilag GS-yuasa akku,meg aztán megette a fene,ha 48.000km-nél,valami gigxer lenne a töltéssel,mérés alapján az akku haldoklik,(meg ez 1 jó ár,és hozzá mért alternatíva meg nem igen)! :) (az Octiból 2.5 évesen kidobtam a gyári akkumulátort)! :(

pusi65 | 2012-12-08 15:31 Fecó részére

Kedves Fecó :) 23 éves mazdázásom alatt (párhuzamosan 4-5 db!) azt vettem észre, hogy akármilyen akku került japán autóinkba, mind elment 7-8 évet.Kivéve a Perion.:(( kifejezetten a kupakos, gondozható!! deszt.vízzel utántölthető egyszerűbb akksikat vettem, semmiféle "zselés meg egyéb ultrabigyót" Legfontosabb,hogy az autók töltése kifogástalan legyen, 3.év után figyelem a szintet, évente utántöltök,tisztogatok,ennyi. Az én dízel 6-osomba biztonság kedvéért 7 év után télére betettem egy újat, bár a gyári még nem halt meg :) Valahogy a japán autókban sokáig mennek az akkuk, ellentétben a .....nem akarok más márkákat lebecsülni.

Fecó | 2012-12-08 14:46

Üdv Hatos gazdák! Találtam 1 "olcsóbb" akkumulátor és "mindenes" forrást,a sokból(gondoltam,megosztanám itt)! Mivel a díesel hatosba vacakol a még gyári az akku(6 év),így rendeltem itt 1 Yuasát hozzá! http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826 De ez is 1 jó akkumulátor(vettem belőle korábban,és ez tartósnak bizonyult)! http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580 Hogy ez a Yuasa mit bír,majd elválik(mint az a bizonyos)! :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó