2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BobbyEwing | 2012-12-06 18:49

Helló! Nagyon szépen köszönöm a választ és a segítséget EnergieLaczy!Remélem sikerül megoldanom! Üdv

EnergieLaczy | 2012-12-06 18:30

Szia BobbyEwing! 1. Kesztűtartóba nincsen lámpabúra, csak egy izzó van bepattintva a foglalatával a helyére. 2. Középkonzol kivétele: http://www.mazda6.gportal.hu/gindex.php?pg=33395773&gid=2734562 De az erölködő csatit sem árt mint írták lentebb megmozgatni /ki-be húzogatni-spray-zni/ Remélem csak ennyi lesz a bibid. Üdv ÉNRG

BobbyEwing | 2012-12-06 10:20

Illetve lenne még egy kérdésem! A 2004-es Mazda 6-nál a kesztyűtartó világításnak van-e lámpabúrája,vagy csak egy izzó van?? Mert az enyémben csak egy izzóvan a felső részébe beleépítve! Köszönöm a segítségeteket!

BobbyEwing | 2012-12-06 10:16

Sziasztok! Köszönöm szépen a válaszokat! A középkonzolt hogyan tudom a legegyszerűbben kivenni?? És melyik csatlakozót kell ellenőriznem?? Várom és köszönöm a segítséget! Üdv

EnergieLaczy | 2012-12-06 08:28

Szia BobbyEwing! Egyik ismerősnek a középkonzolt kellett kivenni és a csatit lehúzni-megpucolni-kontaktspray-zni-összedugni és megszünt a hiba. Ugyan ez volt hogy a komplett bal oldal időnként nem szólt. Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2012-12-06 08:00 BobbyEwing részére

1.Sajnos valószínűleg a kettős tömegű lendkerék, illeve a kuplung hibájáról van szó. Persze hallani, érezni kellene a pontosabb diagnózishoz. Ha valóban ez okozza a problémát, akkor az akciós árunkon is 290000,-Ft a javítás. 2. Elsősorban a Bose erősítő csatlakozóját ellenőrizném, de más is lehet gond.

BobbyEwing | 2012-12-05 17:58

2004-es Mazda 6-osom van, 2.0 dízel. Bose hangrendszerrel. Menetközben hallgatom a rádiót,vagy a CD-t,és gondol egyet és a bal oldali hangszórók elnémulnak.Tehát a komplett bal oldali hangszórók hol szólnak,hol nem.Mi lehet a hiba ezzel kapcsolatban?? Köszönöm a segítséget előre is!

BobbyEwing | 2012-12-05 17:55

2004-es Mazda 6-om van,2.0 dízel,136 Le. 1 hete vettem. A gondom az,hogy amikor alapjáraton jár a motor zörgő,kattogó hangot hallok a motortérből.Ha kinyomom a kuplungpedált akkor ez megszűnik.Ha épphogy ráteszem a lábam a kuplungpedálra rázkódik,visszaüt.Ez a zörgés,kattogás nem folyamatos,zörög 1 pár másodprecig utána nem,azután megint és így tovább.Mi lehet a gond az autóval?? Kérem mielőbbi segítségeteket! Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-12-04 09:34 nagyand részére

Olajszivárgás kívülről nem észrevehető, csak esetleg ha már annyira fellazultak a befecskendező (-k), hogy le-fel mozognak, de a motortakaró fedél miatt ezt sem lehet látni, csak annak levételével. Elsősorban megnövekedett olajfogyasztásból lehet rá következtetni. A gond az, hogy a befecskendezők egy mély furatban helyezkednek el a hengerfejben, melyben a furat fal, és a befecskendező ház között az évek alatt koksz lerakódás keletkezik. Később, ha kilazul a befecskendező, ez a szénréteg megrepedezik, és a fellazult befecskendező tömítés mellett "érkező" hengernyomás kitolja a kokszdarabokat a furatból, melyek a motorolajjal lekerülnek az olajteknőbe. Innen pedig az olajszivattyú szívócsövének szűrőjére tapadnak, mely így nem tud kellő motorolajat felszívni, így nincs kellő olajszállítás. A végső stádiumban már az olajnyomáslámpa is felvillan, de ekkora már olyan sokat járt a motor megfelelő kenés nélkül, hogy általában károsodtak az alkatrészek.

mazda-auto.hu | 2012-12-04 09:26 Bende részére

Nem tudom milyen felniken vannak a gumik, így azt sem, hogy van-e esély egy rossz helyre felragasztott keréksúlyra, mely pl. beleér a féknyeregbe.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó