2025. Július 16. Szerda - Valter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dexx33 | 2012-11-26 19:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda Auto! Volna egy ojank kerdesem hogy a valtom kezdett picit rendetlenkedni. Erdekes hogy a gond a R a 1 3 es a 5os fokozatot erinti. Nekem nagy a gyanum hogy a kullissza es a rajta atvezeto riasztot jelzo LED lenne a baj mert eddig semmi gond nem volt. Persze olvasgattam itt a szinkront erinto hozzaszolast de inkabb olyan a jelenseg hogy nem ugrik be a sebesseg - nemkattan be a kar de a sebesseg viszont benne van. Na a R-nel a lenyomast kovetoen megessett hogy kidobta a sebesseget . Volna valami tippetek? Persze a hetvegen szetszedem a kozepkonzolt mert el nem tudom kepzelni hogy mit akar ez jelenteni. Esetleg nezessem meg? Halottatok mar ilyet???. Koszonom. Dexx

waklarma | 2012-11-26 18:48 tomasso részére

Az izzítógyertyának nem csak addig van szerepe amíg az autót beindítom?

sk84 | 2012-11-26 17:46

Sziasztok. Mazda 6 tulaj 2006,143 ló,Dízel CDH GT,DPF szűrős, (bolondja) vagyok. Volna egy problémám ami nem sűrűn jelentkezik ,de ki ki újul nagy ritkán. A problémám a következő. Az autóval megyek egy bizonyos fordulatszámot tartva,alacsony fordulaton pl 6.ban 1600-1800 nyudíjas tempo kb 80,90 kmh Elém keveredik egy lassab jarmű pl BUSZ na akkor szépen elkezdem nyomni a gázt,(előzném) viszont a fordulatszám nem emelkedik,turbó mintha nem is volna. Ok baj van mi legyen,vissza 5.be a helyzet ugyan az ,az autó nem gyorsul. Na rendben vissza 4 be na na nagy nehezen életrekel a turbó aztán meglódul megy mint a hülye fel 5.be megy mint a golyó,na mondom akkor szépen kikormoljuk ugy is minden nap ingázok varosból városba a munkahelyemre,napi 70 km totál.Szépen akkor onnantól megszűnik a vánszorgás megyek még 160 is néhol. Van hogy tempomattal is csinálja. A Dpf szűrő eltömődése kizárt,van ideje regenerálni,meg mindíg végig várom,hogy végezzen van hogy 20 km rel többet kell menni miatta akkor megyek. Szűrők, olajak frissen cserélve mindíg,hibakód nincs. Kérlek segítsetek feltárni ezt a sunyi problémát mielőtt nagyobb baj lenne belőle. Ha esetleg bárkivel történt már ilyen kérem segítsen. Köszönöm az időtöket amit eme regény elvett. Szép napot mindenkinek. Peti

rbaggio | 2012-11-26 17:43

Tisztelt Varga Úr! Mazda 6-osomban 160e-nél volt vezérlés cserélve, most 240e van benne. Mikor esedékes az új csere? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 08:37 tomasso részére

Igen. Ezek esélyesek hibalehetőségnek.

tomasso | 2012-11-24 18:45 waklarma részére

Szerintem nyomás szabályzó szelep,vagy izzitógyertya!

waklarma | 2012-11-23 17:11

Sziasztok! Dízel, 2004-es Mazda6-om van. Az utóbbi időben reggel első indításnál az alapjáratom nagyon ingadozik. Hiba jelző lámpa nem világit, teljesítmény csökkenés nem tapasztalható, az autó menet közben nem rángat. Néhány km megtétele után már nem jelentkezik a dolog. Mi lehet a gond? Tapasztalt már valaki ilyet? Ha igen mi volt a megoldás? Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-11-21 13:50 Split részére

Valószínűleg az üzemanyag pumpa hozam/nyomás szabályzó szelepének hibája okozza a problémát. Külön cserélhető.

mazda-auto.hu | 2012-11-21 13:49 nagyand részére

A tükör csatlakozójának lábain kellene a fűtőszál ellenállását mérni.

Split | 2012-11-21 08:48

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as diezel mazda 6-osom van. A problémám a következő: A motor váratlanul leáll. Van amikor csak a piros lámpánál, de sajnos van amikor menet közben lassításánál, pl.:körforgalomba behajtáskor. A motor leállást követően azonnal újra lehet indítani. Ez idáig nem csinálta gyakran, de múlt szombaton ezek a jelenségek megszaporodtak, és alig akart újraindulni, csak úgy sikerült ismét elindítani a motort, hogy túráztattam kicsit. Ezt csak őszi-téli ködös időben csinálja, nyáron ez a probléma egyszer sem jelentkezik. 150.000 km, van benne, tavasszal 145.000 km-nél volt szervízbe, minden szűrőt cseréltek. Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó