2025. Július 20. - Illés

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2012-11-21 08:31

Tisztelt Mazda-Autó! Olyan kérdésem lenne még, hogy a M6 2003 136LE Diesel automon a külsö baloldali visszapillantótükör fütése nem müködik.A hátsóablak páramentesitöje minden probléma nélkül müködik. A tükörnek van külön biztosítéka vagy mással van egybe. Esetleg maga a fütöszál szakadt, vagy romolhatott el? Mit lenne érdemes ellenörizni elsösorban? Válaszukat elöre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:21 nagyand részére

Ez akár a műszer pontatlanságából is adódhat. Az már önmagában jó, hogy egyformák az értékek, illetve van mérhető ellenállás. Tehát a gyertyák jók.

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:19 katyilka részére

Ez a váltó le-fel, illetve megbontás, alkatrész csere díja. Valójában a váltó szétszerelése után érdemes az alkatrészt megrendelni, a tévedések elkerülése végett, de ha egy nap alatt kell megoldani, akkor egy kis kockázattal előre...és persze köszönjük a bizalmat!

nagyand | 2012-11-20 07:53

Tisztelt Mazda-Auto! hétvégén megmértem az izzitók ellenállását mindegyik kereken 1,0 Ohm volt. (melegen mérve) Megfelelö ez az érték vagy ez már egy kicsit magas. Az autóban (M6 2003, 136LE) 222000 km van, én 110000 kilómétert tettem bele, ez idö alatt nem volt izzitógyetya cserélve. Èrdemes kicserélni vagy ezzel az 1,0 Ohm értékkel még megfelelöek? Elöre is köszönöm a válaszukat.

katyilka | 2012-11-19 20:20 mazda-auto.hu részére

Még egy kérdéa: Ebben a szinkrongyűrű ára is benne van?

katyilka | 2012-11-19 19:22 mazda-auto.hu részére

Minden körülmények között könnyen veszi az összes sebességet, csak mikor szorít az idő, emelkedőn lévő útkereszteződésből kihajtva kissé forszírozott tempóban kell váltani, mert jönnek a zord kritikusok minden irányból, reccsenve ugrik be. Úgy három-négy fogat számol. Van olyan ismerős, akinek nem tűnik fel, pedig agesszívebben vált mint én. Régebben két szervízben is kipróbáltattam, azt mondták, hogy ok, igaz, még garanciális volt. Ez csak azért jutott fejembe, mert azt mondta a szerelő, a váltó jó, a recsegés a kettős tömegű lendkerék miatt van. Namármost, ez az a szervíz, ahol nem tudtak mit kezdeni a DPF miatti olajszint növekedéssel, egy régebbi hozzászólásban említettem, ide nem szívesen viszem. Megpróbálom szerét ejteni egy Békéscsabai útnak Tiszaújvárosból. A helyzet az, hogy tavaszal valószínűleg eladom. Fájó szívvel, mert tökéletes az autó, nagyon kímélem, állófűtés, vadiúj gyári első szélvédő stb. sajnálnám, ha egy recsegő váltó rontaná az értékét.

mazda-auto.hu | 2012-11-19 08:57 katyilka részére

A munkadíj 9,4 óra x 6600,-Ft= 62040,-+Áfa. Ha nem jár a motor, akkor könnyen veszi a fokozatokat? Ha igen, akkor valóban szinkron lesz.

katyilka | 2012-11-17 12:22

Tisztelt mazda-auto! Érdeklődöm, hogy kb. milyen költség egy szinkrongyűrű csere és mennyi időbe telik? A kettes reccsen kissé. M6 CD TE 2008.08 103 KW.

mazda-auto.hu | 2012-11-16 15:40 Manna részére

Mazda Motor Hungary 06-1-464-5000

mazda-auto.hu | 2012-11-16 15:39 Tomi85 részére

Előélettől függően a Mazda6 esetében is lehet számítani befecskendező hibára, nagynyomású pumpára már kevésbé. Érdemes még az olajszivattyú szivócsövének szűrőjét is ellenőrizni vásárlás után, hiszen akár a motor "besülését" okozhatja, de kopását mindenképpen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó