2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-16 15:39 Tomi85 részére

Előélettől függően a Mazda6 esetében is lehet számítani befecskendező hibára, nagynyomású pumpára már kevésbé. Érdemes még az olajszivattyú szivócsövének szűrőjét is ellenőrizni vásárlás után, hiszen akár a motor "besülését" okozhatja, de kopását mindenképpen.

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:34 mazda-auto.hu részére

..szóval a halk hang erősödését.

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:34 Dexx33 részére

Köszönjük a visszajelzést! Akár egy eltömődött levegőszűrő is okozhatja a turbófeltöltőben áramló levegő - egyébként nagyon halkan mindig meglevő -, sivító hangját.

Dexx33 | 2012-11-15 20:38 mazda-auto.hu részére

Szia mazda auto! Hat megoldodott a problemam a magikus P0101 es P0104 varazskod kombinacios remalmom! Az ok a turbotol az intercoolerhez vezeto gumicso volt! Liszakadt, vagy kiragta valami? Volt egy idoszak amikor reggelente tele volt valami alatnyomokkal a motorhazteto! Na nem tudom de az auto vegre mukodik! Meg megkell reklamalnom a "turbobevizsgallast es javitast amit a egyik pesti mazdaszerviz kezdemenyezett csak szerintem inkabb elrontottak a javitas helyett mert most afele halk mentoautoszirena hangot hallo reggelente erosebb (hideg motornal) utanna elhalkul de nem szunik meg! Nos talan ha eddig jo volt hat ezutan mar nem lessz az! Holnap viszem a turboshoz hogy megnezze mit csinalt! A lenyeg hogy az 1000 km-es olajomat is ki kellet cserelni meg stb.! Viszont toltonyomasom van es az auto nagyon szepen megy... kopp-kopp-kopp! Esetleg van a turbohoz valami hozzafuznivalotok??? Szerintem elrontottak es helyre kell hozniuk a hibat! Varom a komenteiteket! Dexx

Manna | 2012-11-15 17:59

Üdvözletem, nagyon komoly probléma lépett fel Mazda 6 mps-ünkkel, és szeretnék egy központi elérhetőséget a Mazda minőségi problémák kezeléséhez. Köszönöm a segítséget!

pusi65 | 2012-11-15 13:22 Tomi85 részére

Szerintem abban az esetben bátran választható, amennyiben 100 %-ban ismert az előélet és a korábbi tulaj jobb, de méginkább bal lába. Ha ez nem áll fenn, érdemesebb lottózni, azzal biztosabb a végeredmény. És ezt nem viccből gondolom.

Tomi85 | 2012-11-14 20:36

Üdv! Autóvásárlás előtt állok, 80%, hogy Mazda 6 2.0 dízel. Az ismeretségi körömben rengeteg negatív tapasztalat van a 8-10 éves (150 000 - 200 000 km) dízelautók üzemanyagellátó berendezés meghibásodásával kapcsolatban.(magasnyomású szivattyú, nyomócső, porlasztó, porlasztócsúcs) A kérdésem az lenne, hogy a Mazda dízelmotoroknál számíthatok-e ilyen jellegű problémára, esetleg más komolyabb típushibákra. Külföldön dolgozok, hazajárásra kellene a kocsi (700km autópálya), ezért tartok a komolyabb problémáktól. Válaszokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-11-12 08:51 lmiklos részére

Tapasztalataink szerint nincsenek különösebb problémák a hajtáslánccal. A hátsó segédkeret rögzítése törhetett el egy-két korai autóban, de ezt garanciában orvosolták, illetve ha valaki rendszeresen túl nagy terhelésnek teszi ki a 6. fokozatot akkor a fogaskerékpár lelazulhat a tengelyekről. Nagyon nyomatékos a motor, így ha rendszeresen hatodikban gyorsít valaki nagy terheléssel, illetve ebben a fokozatban álló váltó mellett végez erős fékezéseket, akkor kb. 300000 Ft-os javításnak néz elébe. Megfelelő karbantartással, és használattal erre a hibára sem kell számítani.

mazda-auto.hu | 2012-11-12 08:45 Kisbundi részére

1. A szelephézag ellenőrzése nettó 6600,-Ft, a lapkacseréhez szükséges (szét-össze szer.) munka kb. nettó 26400,-Ft, a lapkák darabja 4680,-Ft. 2. A jobb oldali külső csukló, és a komplett jobb oldali tengely (két csuklóval) ára megegyezik, 167703,-Ft. 3. A CD, és az ülésfűtés javítási lehetősége kérdéses.

lmiklos | 2012-11-11 23:31

Tisztelt Mazda-Autó, Fórumozók! Autó vásárlása előtt állok és érdeklődőknék, hogy mik a negatív tapasztalatok a mazda6 mps-el kapcsolatban. Mennyire megbízható a hajtáslánc? Különösképpen az összkerékhajtásra és diffire lennék kiváncsi. Köszönettel, Lmiklos

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó