2025. Augusztus 10. - Lörinc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kintaro | 2012-04-26 18:31 dana részére

Tisztelt Dana! És mit kérsz érte?

csaba513 | 2012-04-26 16:16

Tisztelt Mazda Auto! Azt szeretném megkérdezni, hogy a főoldalon hirdetett szervíz akciónál az árban milyenek az alkatrészek? Arra gondolok hogy gyári vagy utángyártott! Köszönöm!

dana | 2012-04-26 15:10 kintaro részére

Ez szerintem nem jó, mert ez az Scart-on a hagyományos RGB-t küldi. Neked olyan kell ami RGBS, tehát a három szín + közös szinkron jelet ad! AZ RGBHV sem jó.

leanykoncer | 2012-04-26 14:21 Koko részére

Grat! :-) Egyébként az el.ablakemelőnek is vannak ilyen dolgai... Nekem múltkor a vezető oldali ablakemelő automata funkciója nem működött, csak folyamatosan nyomva tartott gombnál tudtam használni, míg a többi ablaknál minden stimmelt. "Reset"-eléssel megoldódott. Egy német szaki mondta, hogy ilyenkor a vezető oldani kezelőgomboknál a problémás ablakot le kell húzni és nyomva tartani a gombot 2 sec-ig, majd felhúzni és felhúzva tartani 2 sec-ig. Ezáltal "reset"-eli magát a rendszer és minden megfelelően működik.

Koko | 2012-04-26 11:08

Nohát, megmozgattam az ülést mindhárom irányba (memóriás) és lám, megjavult. Menet közben nem gyullad ki a visszajelző, csöönd van a kocsiban :) Bár érdekelne, az ülésnek ehhez tényleg mi köze???

Koko | 2012-04-26 10:47 leanykoncer részére

Persze, hiszen amíg nincs mozgásban az autó, teljesen egyértelműen ki-be kapcsol a lámpa a csattal szinkronban.Menet közben is ki-be csatolom, de nem reagálja le. Reggel használtam az ülésfűtést, azzal nem lehet ez kapcsolatban? Van kapcsolat az ülésbe épített érzékelő és a bizt.öv érzékelője közt? Csak egy gondolat...

leanykoncer | 2012-04-26 10:11 Koko részére

Ja, értem. Nem volt teljesen egértelmű, hogy ezt bekapcsolt övnél csinálja. Akkor valószínű, hogy nem érzékeli megfelelően, hogy be vagy kapcsolva. Próbáltad már menet közben, hogy ráfogsz még kézzel is, kicsit mozgatod a bekapcsolt övet?

dana | 2012-04-26 09:59 kintaro részére

Vagyis lehet az is jó, csak elég kesze-kusza a leírása.

Koko | 2012-04-26 09:59 leanykoncer részére

Szia leanykoncer! Köszi a választ! De itt az a baj, hogy: beülök, öv bekapcsol, autó indít, semmi gond. elindulok az autóval (haladok) kb. 5-10mp eltelik, kigyullad a lámpa a műszerfalon, és csipog ezerrel. Ki-be kapcsolom az övet, leállok vele, tovább csipog. Leveszem a gyújtást, visszarakom, semmi gond. Amíg megint el nem indulok az autóval... :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó