2025. Október 20. Hétfő - Vendel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-20 14:35 toget részére

Ilyen futásteljesítmény után, illetve ehhez motorhoz megfelelőbb egy 30-as melegoldali jelzésű motorolaj. A 20-as esetleg túl vékonynak bizonyulhat.

toget | 2012-04-20 14:13 mazda-auto.hu részére

akkor ez a 0W20 "hiperszuper" olaj semmiképp sem jó? http://www.eneos-olaj.hu/index.php/motorolajok/eneos-premium-ultra-0w20-olaj

mazda-auto.hu | 2012-04-20 14:09 Tizso részére

Sajnos nem tudunk róla. "...olajcsere időpontját előrébb kell hozni a DPF felvillanása, villogása miatt..." A felvillanás (DPF állandóan világít) még nem jelent szerviz látogatást, csak ilyenkor az "autó" szükségesnek tartja, hogy a vezető segítsen a regenerációban, azaz ne állítsa le a motort, de még jobb ha tartós fordulatszámon tud vele menni.

mazda-auto.hu | 2012-04-20 14:01 toget részére

5w-30, 0w-30, esetleg 5w-40, 0w-40. 4-5 dl liter 15000 km alatt igen kevés olajfogyasztás. A 0w-sek biztosan teljesen szintetikusok.

Tizso | 2012-04-20 07:11

Tisztelt Mazda Autó! 2008 januárjában vásároltam a 6-os kombit, mellyel sokáig nagyon elégedett voltam. Jelenleg 114e km futásteljesítményt mutat az óra. Az utóbbi időben egyre több alkalommal fordul elő velem, hogy az olajcsere időpontját előrébb kell hozni a DPF felvillanása, villogása miatt. Az autót leginkább városban használom. Tudom, hogy annak idején nem volt jó döntés a dízel üzem választása ilyen közlekedési típushoz, de ezen változtatni jelenleg már nem tudok. Szeretem az autót, elégedett vagyok vele, de nagyon zavar ez a probléma. Pláne úgy, hogy nem kapok visszajelzést a DPF regenerációjáról. Ha legalább lenne egy kontroll lámpa (akár utólagos beszereléssel is), mely jelezné, hogy most ne állítsam le az autót, mert e regeneráció folyamatban van, az jelentősen enyhítené elkeseredettségemet. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e valamilyen megoldás arra, hogy visszajelzést kapjak arról, hogy mikor kezdődik a regeneráció? (a fogyasztás emelkedés figyelése városi forgalomban nem releváns ugye :(() Köszönettel: Tizsó

toget | 2012-04-19 22:31

Tisztelt Mazda Autó! Eljött az olajcsere ideje és teljesen tanácstalan vagyok. 175.000 km van az 1.8-as benzines 6-osomban, kb. 15e km alatt megevett 4-5dl olajat. A kérdésem az, hgoy milyen olajat tegyek bele most? Ha jól emlékszem, 10w40 van most benne, de az is elképzelhető, hogy 5W30, sajnos nem emlékszem rá. Az ENEOS termékeket nézegettem, van belőle teljesen szintetikus (premium hyper) és fél szintetikus is (premium).. Milyen viszkozitásút érdemes ennyi km-nél 10 éves korban bele önteni? Köszönettel! ui.: megtaláltam a leválasztó kapcsolót a forexnél, köszönet érte!

IMGM6 | 2012-04-19 22:03 leanykoncer részére

Ha sok pénzed van, és gyorsan tönkre akarod tenni az autódat, akkor csak nyugodtan öntögess bele mindenféle meta-, mega-, extra vackot.

leanykoncer | 2012-04-19 21:02

Üdv. Mazda-auto! 2007-es Mazda6 CDH tulaj vagyok. 160ezer km-et futott az auto. Érdekelne, hogy ajánlaná-e a dízel 6-osba a Metabond cég termékeit. Gondolok itt a fémfelület-nemesítőre ill. a Metabond Megasel üzemanyag adalékra. Egyáltalán van-e értelme Metabond cuccot beletölteni, jót tennék-e vele. Korábbi fórum hozzászólásban olvastam, hogy időszakos használat esetén ajánlott DPF tisztítós adalékot az üzemanyaghoz keverni, leginkább a WEPP 2132 terméket említették. A Metabond nem jobb ezeknél?

mcgoat | 2012-04-19 16:17 mazda-auto.hu részére

Januárban vettem a kocsit, nem láttam a számlát. :) Gondolom azt sem lehet tudni, hogy milyen olaj van benne ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó