2025. Augusztus 3. - Hermina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2012-04-18 11:31 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-18 10:39 dana részére

1.A gázolajszűrő eltömődése elsősorban nyomásvesztést okozott. Mindezt azért, mert felfogta a szennyeződéseket és az áteresztő képessége csökkent. Tehát a szennyeződések itt megálltak, hiszen a szűrőpapír nem szakadhatott át. A nagynyomású ágba így nem igazán juthatott szilárd szennyeződés. 2. Ártani nem igazán árthatnak ezek a szerek, és akár segíthetnek is valamelyest.

dana | 2012-04-18 09:23 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszokat! Egyébként még ha a gázolajszűrő eltömődöttsége miatt eshetett meg a hibakód jelzése, ajánl valamilyen üzemanyagrendszer tisztító-takarító adalékot? Vagy inkább ártalmas?

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:40 rbaggio részére

Igen, lehetséges, hogy javulni fog a helyzet.

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:39 mcgoat részére

Egyelőre csak hivatalos Mazda szervizekben lehet kérni a lehívását. Alvázszám alapján meg tudom írni, mikor, és mit végeztek legutóbb.

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:38 mcgoat részére

Csak igen bonyolult és átgondolt megoldással, különben a vezérlőegység észreveszi a beavatkozást, és hibakódot fog generálni. Évjárattól függően viszont van különbség a világításkapcsolóban, így egyes modelleknél elképzelhető, hogy elég a világításkapcsolót cserélni. De a ennek próbája egy kapcsoló ára30-40e Ft), és ezt eddig senki nem vállalta be.

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:32 dana részére

A turbónyomás nem köthető fordulatszámhoz, hiszen a turbót a kipufogógáz nyomása hajtja, az pedig nem fordulatszámfüggő. Ráadásul a kipufogógáz nyomása által hajtott turbinakerék fordulatszámát a beömlő oldal kompresszor kerekére ható terhelésfüggő nyomás is fékezi valamelyest. Tehát maximális turbónyomást elsősorban felsőbb fokozatokban közepes fordulatszámon hirtelen teljes gázt adva lehet mérni rövid ideig. A Mazda egyébként hivatalosan nem ad meg turbónyomás értékeket, kizárólag a turbófeltöltő épségének ellenőrzéséhez köti a nyomás meglétének vélelmezését. Illetve ezen kivül a nyomásszabályzó beavatkozó elemek helyes működését ellenőrizteti.

rbaggio | 2012-04-17 21:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, a lendkerék LUK gyártmány a kuplung szett pedig japán.Mindkető vadonatúj és megbízható forrásból..Lehet, hogy hibás valamelyik? Vagy létezik olyan, hogy "össze kell kopniuk"?

mcgoat | 2012-04-17 21:03 Luki részére

Ha még nem szedted szét, akkor próbáld meg felprogramozni. Húzd le a hátsó ablakot, hagyd nyomva a gombot 2-3s-ig húzd fel az ablakot gomb megint marad nyomva és láss csodát már megy is a vezetőtől is az ablak

mcgoat | 2012-04-17 20:56

Az E szervizkönyvhöz hogyan lehet hozzáférni? Most lépet 250000 fölé a Km és szeretném tudni, hogy mikor volt olajcsere, esetleg milyen olaj került bele. Valamint, olvastam, hogy volt valami szoftverfrissítés a részecsekszűrő regenerálással kapcsolatban, ezt is jó lenne tudni, az autómon elvégezték-e.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó