2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:24 majdnemmérnök részére

Köszönjük a tapasztalat megosztását!

mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:22 csaba513 részére

Jónak kell lennie!

mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:18 rbaggio részére

Rendellenes a dolog, de sajnos lehet egyértelműen megállapítani az okát ennyi információ alapján. Én talán inkább kuplungtárcsa tapadás (pedál visszaengedéskor) okozta jelenségre gondolok. Ennek több oka lehet, de új alkatrészek esetén ritka.

dana | 2012-04-16 11:01

Emlékeztetőül, Mazda6 2004 évjárat 100kW Diesel. RF5C Jaj és még egy dolog. A szoftver jelenleg SW-RF5CEG000 Ez még a régi vagy a frissített verzió? Van ettől újabb? Köszönöm!

dana | 2012-04-16 10:58

Még egy kérdés. Hibakód olvasás után nézegettük az egyéb paramétereket. a légtömegmérő, üzemanyagnyomás, turbónyomás elvárt és mért értékeit. A turbonak mennyi a maximális nyomása? És ez kb. mekkora fordulatnál jelentkezik? Köszönöm!

dana | 2012-04-16 10:54 mazda-auto.hu részére

Üdv! A múltkori lefulladásos, leszabályzásos problémával kapcsolatosan írok. Kicseréltem a gázolajszűrőt. Tele volt mocsokkal. Utána már nem fulladt és nem torpant az autó. Érdekes mert, kb 10.000 km óta cseréltem. Valahol nagyon jó gázolajt tankolhattam. Viszont a leszabályzás még mindig előjön. Megnéztük a hibakódokat. Volt egy pár. :) :) C1119, B1318 Ez az ABS/TCS rendszer adatátviteli hibája lehet? Esetleg egy csatlakozó átnézés tisztítás jól jöhet? Biztosíték, földelés megnézése? Következő hiba: P0093 Ennél az üzemanyagnyomással lehet gond úgy gondolom. Az érzékelő csatiját megnéztem, kitisztítottam. Esetleg a nyomásszabályzó szelepet kellene megnézni a nagynyomású szivattyúban? Gondolom mert ha átjutott kosz az üzemanyag szűrőn akkor itt is okozhat galibát. Ha menthetetlen külön lehet ilyet kapni? Mennyibe kerülne? Egyébként van külön szűrő a szivattyúban? Ha igen ki lehet venni, illetve ultrahanggal meg lehet takarítani? De lehetséges hogy ez a hibakód csak az elkoszosodott gázolajszűrő miatt lehetett? Mivel nyomáscsökkenést okozott? A harmadik hibakódcsoport. B2388 B2389: Ez a Xenonra vonatkozik? Gondolom hogy a sok magától való lekapcsolás miatt. Ennek mi lehet a javítása? B2615 B2616 B2619 B2735 Ez meg mind a magasságérzékelő és magasságállító motor valamilyen áramköri hibájára utal? Itt is lehet gond csatlakozóval? Hát ennyi hirtelen. Úgy gondolom érdemes lenne megint megnézni, mivel kicseréltem a gázolajszűrőt, és a nyomás így már rendben is lehet. Lehetséges hogy a leszabályzás a C1119, B1318 ABS/TCS hibakód miatt történt? Egyébként érdemes valamilyen üzemanyagrendszer "takarító" folyadékot megpróbálnom? Ha igen milyet ajánl? Köszönöm a millió segítséget!

toget | 2012-04-15 20:20 mazda-auto.hu részére

Ilyen elektronikát milyen árban tudnának nekem adni? Mennyire bonyolult ennek a bekötése? Esetleg be tudom szerezni ezt valamilyen boltban is?

majdnemmérnök | 2012-04-15 09:13

Üdv Mindenkinek! Az alábbi problémát azért írom le,hogy hátha valakinek segítek vele.Reggel indítás után iszonyat csikorgás jött a hajtásszíj irányából.Minden görgő és a generátor szabadonfutó is meg lett nézve és mégis rossz.A hajtásszíj háromszori levétele után végre meg lett a hiba.A szíj hornyaiba beletapadt apró kavicsok adták a hangot.Szíjcsere után újra csend van.

csaba513 | 2012-04-14 21:32

Köszönöm a válaszokat! Sztem a Ferodo-t választom!

rbaggio | 2012-04-14 12:37

Tisztelt MAzda-Autó! Egy kuplung szerkezet+kettős tömegű cserén esett át 6-osom. Most (eddig kb 50km telt el) első fokozatban illetve hátramenetben apró rángásokat észlelek..ha nem én indulok megfigyelhető, hogy a kerék is mintha "akadozva" forogna... A szerelő szerint ez normális amíg össze nem kopnak az új részek...ez valóban így van? (többi fokozatban való váltáskor vagy menet közben már nem érzek semmi rendelleneset) Vagy van valakinek tapasztalata akinél hasonló cserét végeztek? Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó