2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


toget | 2012-04-13 11:36 mazda-auto.hu részére

Az elektromos ablakok is a gyújtás ráadásával lesznek aktívak, nem? Azért nem kötöttük rá a gyújtásra egyébként, mert a ledeknek nem tesz jót az indítózás miatti ki/bekapcsolgatás. Egyébként, ha jól láttam, a motortérben is rá lehetne kötni a gyújtásra. Ha csak ez az elektromos ablakos megoldás van, akkor szerintem inkább marad a helyzetjelzőre kötve.

mazda-auto.hu | 2012-04-13 09:58 toget részére

2002-ben még nem volt állandó világítás a Mazda típusokban, így a Hatos egyéb kiviteleiben sem. Tehát ezt ne keresd! A motortérben nehéz bármit is javasolnom, mely csak gyújtáson kap, és állandó áramot, illetve rá lehetne csatlakozni. Az utastérben viszont az elektromos ablakok biztosítékára (P.WIND) rá lehetne kötni ezt a kis áramfelvételű világítást, csak így a tűzfalon át kell fűzni egy kábelt.

mazda-auto.hu | 2012-04-13 09:25 csaba513 részére

A Remsa olcsó, de eddig nem volt rá panasz, a Bosch hajlamos nyikorogni, az ATE, FERODO szintén jó.

mazda-auto.hu | 2012-04-13 09:24 dana részére

Mindenképpen diagnosztika szükséges. A nyomásvesztésnek (üzemanyag hiány) általában nincs hibakódja, EGR probléma viszont nem tud ilyen mértékű fodulatszám korlátot, illetve nem beindulást okozni. Még esetleg esélyes lehet az ún. lefojtószelep a szívócsövön. Ha ez idokolatlanul elzárja a beömlő levegő útját, az is hasonló gondokat okoz. Viszont önmagában ennek a hibája nem feltétlenül generál hibakódot. Tehát egyáltalán nem egyértelmű, akár más is lehet.

mazda-auto.hu | 2012-04-13 08:47 man200 részére

Nincs időkorlát megadva, gyári megfelelésű szettet 88501,-Ft-ért (Bruttó) tudunk adni. Ebben a szíj, a vezető, és feszítő görgő, illetve a feszítő patron van benne. Ekkora összegnél olcsóbb az előre utalás, de lehet utánvétel is.

toget | 2012-04-12 23:26

Tisztelt Mazda-auto! Van nékem beszerelve LED nappali fény a 2002-es Mazdámba. Jelenleg úgy működik, hogy helyzetjelzőnél kapcsol fel, tompitottnál le. Úgy szeretném megoldani, hogy a motor inditásánál kapcsoljon fel (ahogy a gyári is), viszont ha az akkumulátorra kötöm rá a vezérlőegységet - aminek elvileg az lenne a feladata, hogy a motor inditását figyeli - folyamatosan világit. Hova tudnám rákötni a kütyüt úgy, hogy a motor inditásával kapcsolódjon fel? (a gyári nappali világitás kapcsoló bekötési pontjai esetleg? ha igen, hol találom ezt?) Köszönettel, toget!

toget | 2012-04-12 23:24 csaba513 részére

Szia! Nekem Zimmermann tárcsák vannak elől Ferodo premium betétekkel, és azt kell, hogy mondjam, teljesen megvagyok elégedve az összeállitással. Boscht semmiképp sem ajánlom, engem is óvaintettek tőle. Eddigi autóimon csak Textar és Ferodo fék alkatrészek voltak. toget 2002, 1.8 Mazda 6

csaba513 | 2012-04-12 23:21

Sziasztok! Fékbetét csere előtt állok, az alábbiak közül vagy egyéb más márkával van valakinek tapasztalata? Remsa-Bosch-ATE-Ferodo (Első-hátsó)Előre is köszönöm!

dana | 2012-04-12 20:47

Üdvözletem! Nemrég írtam a szakadt vákuumcsöves témában. Azóta remekül húz az autó, mintha most lett volna berakva a turbo :) Viszont a motordiagnosztika és a menetstabilizátor lámpa azóta is kigyulladt. Egyre sűrűbben csinálta. Amikor kigyullad, akkor kerregősebb, kopogósabb lesz a hangja. Leállítás után azonnali indítással ugyanúgy világítanak a lámpák és kerreg a motor. Nem engedi csak kb. 1800-as fordulatig pörögni a motort. De fel lehet vele így is kapcsolgatni 5-ösbe. Ha a lámpakigyulladás után leállítom és várok 10-15mp-et akkor már megint jól indul és nem kerreg, nem szabályoz le. A napokban már nagyon gyakran csinálta. Azelőtt több napig semmi. Azelőtt néha-néha. Változó. Jövő héten akartam elvinni szervízbe megnézetni, de sajna ma reggel kb 5km megtétele után egy 3-asba váltáskor a kuplungkinyomáskor lefulladt az autó. Ilyet sosem csinált. Nehezen 5-6mp inditózás után beindult. Utána mentem vele 7-8km-et szépen ment. Azután már nehezen indult 2-3mp indítózás. Hazáig 5km 4-5x kigyulladtak a lámoák. Kb. 1 óra állás után nehezen indult, majd 2km-en többször is leállt. Majd leraktam az autót. Sikerült hazajutnom vele 2-3 lefulladással. Ekkor már többszöri 5-6mp-es indítózás után sikerült beindítani. Mintha nem kapna üzemanyagot. Itthon az utolsó nehézkes beindítás után 5 percig alapjáraton szépen járt, nem ingadozott a fordulat. Leállítás után azonnal indult szépen. Megint járattam 3-4 percet. Majd megint szépen indult többszöri leállítás-indítás után is. Álló helyzetben a fordulatot is szépen veszi. De sajna nem merek vele elindulni. A hibajelenség még olyan volt, hogy melegen jobban fulladt. Hidegen szinte nem is, csak a lámpák gyulladtak ki. Ha lefulladt nem jelzett be előtte a lámpa, csak lefulladt. Így összességében ezekből kideríthető valami? Köszönöm válaszát!

man200 | 2012-04-12 16:10

Üdv Mazda-Autó! Mazda6 RF5C motorhoz mennyibe kerül a vezérlés? Gyárit vagy esetleg jó minőségű utángyártott? Évi 10000 KM használom. 78000 KM van az autóban időkorlát is van megadva a cseréhez? Júliusban lesz 7 éves.Rendeléshez előleg kell, vagy utánvét is lehet. Köszönöm válaszát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó