2025. Október 20. Hétfő - Vendel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2012-03-31 23:49 Keresz részére

Keresz | 2012-03-31 10:00

2004-es Mazda6 2.0CDH 136Le navigácioval kapcs.:Beépít egy vállalkozó -a meglévő helyére egy mobil 7"-os navigációt. Az elektromos bekötéssel gondjai vannak és már nagyon régóta kisérletezgetnek.Csinált már valaki hasonlót és tudna tanácsot adni? Nagyon Boldoggá tenne, köszönöm.

Keresz | 2012-03-31 10:00

2004-es Mazda6 2.0CDH 136Le navigácioval kapcs.:Beépít egy vállalkozó -a meglévő helyére egy mobil 7"-os navigációt. Az elektromos bekötéssel gondjai vannak és már nagyon régóta kisérletezgetnek.Csinált már valaki hasonlót és tudna tanácsot adni? Nagyon Boldoggá tenne, köszönöm.

szombathely | 2012-03-30 17:42 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auot! Köszönöm a válasz! A szelepszár szimering csere milyen árban van?

mazda-auto.hu | 2012-03-30 09:21 szombathely részére

A 2,3-as M6 motornak sajnos viszonylag kevés a motorolaj kapacitása. Részben emiatt tapasztalataink alapján a legtöbb ilyen motor két olajcsere között eljutott már abba az állapotba, hogy nagyon kevés olajjal használták. Ez pedig azt jelenti, hogy a magas hőmérséklet miatt károsodtak az alkatrészek. Valószínűleg minimum a szelepszár szimeringeket cserélni kellene. 40-es melegoldali jelzésű motorolaj valamennyire csökkentheti az olajfogyasztást, de nem számottevően. Sajnos nem ez lesz a megoldás a problémára.

szombathely | 2012-03-29 18:50

Tisztelt Mazda-auto! Egyolyan kérdésem lenne hogy van egy 2.3-as M6 benzines! A haverom olajat cserélt 5W30 (CastroL Magntec)és azt mondja hogy nagyon eszi! A kocsiban Kb260000Km van!Nem lehet,hogy a 10W40 vagy a 15W40 jobb lenne? Kéken nem füstöl a kocsi!! Köszönöm!

Haji | 2012-03-29 09:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Mit kell tennem, hogy hozzájussak egy ilyenhez (felni kupakhoz)?

mazda-auto.hu | 2012-03-29 09:43 EnergieLaczy részére

Lehet, hogy a sajnos szokásos kormányoszlop befszítésre van szükség, de az is elképzelhető, hogy kormányrúdfej, vagy valami más futóműelem.

EnergieLaczy | 2012-03-28 17:02

Tisztelt mazda-auto.hu! Sajna ismét van egy hibajelenségem M6 2003 136LE járgányomnál. Kormányt tekerve bal első részről kis fémes pattanás hallható leginkább a végállások környékén és akkor is ha lassan megyek /elkezdek tolatni lassan épphogy gurul az autó, szedem alá a kormányt, végállás elött pattan, elkezdem visszatekerni ismét pattan/, ha gyorsabban megyek nem hallható. Göröngyös úton egyenesen menve nincsen recsegés-ropogás-pattanás. Gondolom akkor nem stabpálca, mert már volt jobb első cserém és az göröngyös úton pattanó hangokat hallatott. Mi szokott még esetleg probléma lenni? Segítségüket és válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-03-28 13:40 flakon részére

..vagy inkább arról van szó, hogy a DPF szűrőn áthaladva változik a füst színe, hiszen az mintegy füstszűrő dolgozik, ráadásul itt nem motorolajat fogyaszt a motor, hanem gyakorlatilag motorolajjal megy. Nagy szerencse, ha semmi más nem sérült az olajhiány miatti túl magas lokális hőmérsékletek eredményeképpen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó