2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2012-03-12 11:09 mazda-auto.hu részére

Igen sok cső van, mikor alul a hűtőradiátor utaán is megláttam azt a sok kis csövecskét ide-oda. Jaj mondom ezt mindet átnézni sok.

dana | 2012-03-12 11:07 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Mennyibe kerülne egy motorikus átvizsgálás/hibafeltárás. Gondolok itt a motor lényeges dolgaira, turbo, szelepek, vezérlés, csövek, stb. Szoftverfrissítés ha kell mennyi lenne? És mennyi időt venne ez igénybe? Átutazóban lennék és megvárnám. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:56 dana részére

Gratulálunk a hibák feltárásához. A vákumcsővek métere általában 3492,-Ft körül alakul. Olyan sok van, hogy nehéz lenne így a távolból jobban pontosítani.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:45 Fecó részére

Elvileg nem okozhat bajt.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:45 Btee részére

Sajnos ezekhez a kivitelekhez már csak az európai központból tudunk kezelési kézikönyvet rendelni, így pedig elérheti a 20000 Ft-ot. Egyes típusokhoz még van raktáron Magyarországon kb 3500,-Ft-ért, de ehhez már nincs.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:41 Cartmen részére

Például tőlünk lehet rendelni. Az állófűtés a motor leállítása után még "kiszellőztető önmagát", innen ered a füst. Természetes jelenség.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:40 bazsyk részére

Elsősorban a koromtermeléstől, illetve a motor/kipufogógáz hőmérséklettől. A városi üzemmód mindkettő esetében hátrányos, így a 150km nem nevezhető gyakorinak.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:37 kotisoi részére

A színkód: 25E

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:36 LaszloM6 részére

A 2003-as dízelek esetében a 136 lóerősökön érdemes szoftvert frissíteni, ah még egyszer sem volt korábban. Csökkenti a füstölést.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:34 vb72 részére

Az akku levétele elvileg nem okozhat ilyen problémát, ezeket az adatokat nem felejtheti el az "autó". Ettől függetlenül viszont mivel a probléma adott, minden bizonnyal egy helyes, azaz ún. testeléses alapjárati beállítás szükséges. Ha így sem lesz jó, akkor elképzelhető pl. légtömegmérő probléma.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó