2025. Augusztus 6. Szerda - Berta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vb72 | 2012-03-10 15:32

Üdv. Az lenne a kérdésem, melyre a megye mazda képviselet sem tudott választ adni, hogy az akku saru levétele után, a kicsi elfelejti az alapjárati beállítást, hogyan lehet vissza tanítani. Üresben guruláskor a motor fordulatszámának 900-950 fordulat között kell lennie, hogy legyen szervó a kormányhoz és a fékhez. Nekem viszont leesik 700-ra, egy kicsit berreg, majd föl 800-ra, utána megint le ... ingadozik. Néhány sec. után beáll 750-re. A kocsi rendesen megy, csak nem tartja magasan a fordulatot, pl. kanyarban, mikor üresben gurul és kormányzok. Hogyan lehet vissza tanítani, vagy beállítani az eredeti adatokat. Üdv. Béla

geszti | 2012-03-09 20:21 mazda-auto.hu részére

helyesen fékbetét lett volna amit vettem. De akkor ezekszerint van egy eladó fékbetétem 323-hoz ha valakit érdekel. Elkérhetném a megfelelő cikkszámot, hogy be tudjam cserélni számomra megfelelő típusúra? előre is köszi

dana | 2012-03-09 15:44 flakon részére

Köszi! Megnézem!

mazda-auto.hu | 2012-03-09 15:10 geszti részére

A Textar Mazda6 hátsó fékbetétnek nekem más a cikkszáma. Féktárcsa cikkszámhoz pedig nem férek hozzá. Nem tudom.

geszti | 2012-03-09 11:35

Tisztelt Varga Úr! 2003 évj 2,0b 5ajtóshoz hátsó tárcsaféket vettem katalógusból, boltból. Textar 20031 130 0 4 és E1 90R-01854/460 számok vannak rajta. a kérdésem csak a biztonság kedvéért, hogy jó ez nekem? a matricán csak mazda 323 és mazda familia VI feliratok vannak. jót vettem?

flakon | 2012-03-08 23:56 dana részére

Hi, Nekem hasonló gondom volt. Az EGR kapott egy kis féktisztitó spray-t, de a vákumcső is repedt volt. Közvetlen a szelepnél repedt meg, a légszűrő könyökcsöve elérhette.

dana | 2012-03-08 16:32 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-03-08 16:23 dana részére

Igen, jól gondolod.

mazda-auto.hu | 2012-03-08 16:21 Zuggi részére

Például a nyomásszabályzó szelep. Nem minden ilyen jellegű problémához tartozik hibakód.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó