2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


o.Istvan | 2012-03-06 11:56 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ mazda-auto!Utána fogok nézni! Az elsö kérdésemre tudsz esetleg válasszal szolgálni, nem tudom normálisan sikerült a problémámat körülírnom.:) De arról lenne szó, hogy furcsa módon a jobb elsö parkoló lámpa és a bal hátsó helyzetjelzö fény egyszerre ment ki. Kicseréltem a 31 számú biztosítékot, nem segített. Kicseréltem a hátsó égöt, majd rájöttem, hogy feleslegesen, mert ugyanaz az égö fékezéskor ég. Mi lehet a gond? Rossz biztosítékot cseréltem ki, vagy valami kábel szakadás? Köszönöm szépen a segítséget!Remek az oldal!

mazda-auto.hu | 2012-03-06 11:24 o.Istvan részére

A vibrálás nem függhet össze a Xenon égő hőkibocsátásával. Elképzelhető, hogy testelési hiba áll fenn, így feszültségesés van. Érdemes lenne a Xenon tekercsei előtti feszültséget összehasonlítani a generátoron mérhetővel, illetve ugyanez igaz az akku pólusaira, és a hátsó lámpa széthúzott kábelcsatlakozójára.

mazda-auto.hu | 2012-03-06 11:11 LeKlein részére

A 16 coll problémás ezen az autón, de elképzelhető, hogy van olyan 16 collos alufelni, amelyik elfér, de inkább nem. Ki kell próbálni! Csak városi fogyasztás 14-15 liter körül lehet. Részben a nagynyomású direkt befecskendezés jó vezérelhetősége miatt nagyon lábfüggő a fogyasztás az ezzel a motorral szerelt Mazdák esetében. Lényegesen tágabb határok között mozog, mint egy "hagyományos" befecskendezős, és atmoszferikus töltésű (nem turbó) motor esetében.

o.Istvan | 2012-03-06 09:48

Még egy információm lenne, a problémámmal kapcsolatban, hátha perdöntö.Azt elfeljtettem még írni, hogy a hátsó égöt kicseréltem, de nem ég most sem. Xenon fényszórókat használok, és idönként elkezd vibrálni. Az akkumulátort kicseréltem erösebbre Amp/h-ra, ez szerintem egyébként segített. Most nem folyamatosan vibrál. Viszont teljesen rendszertelenül rájön a vibrálhatnék. Ennek lehet köze ahhoz, hogy nem égnek az említett fényeim? Esetleg az EnergieLaczy nevü fórumozó által említett problémám van csak elöl, hogy erösebbet tettem bele? Attól félek, hogy a parkolófény és a bal hátsó helyzetjelzö lámpa nem égése kábel hiba, ami nem lesz olcsó mulatság.

o.Istvan | 2012-03-06 09:36

Sziasztok! Lenne egy kis problémám, hátha tudtok segíteni. Egyszerre aludt ki a jobb elsö parkolólámpa és a bal hátsó helyzetjelzö fényem.A bal hátsó helyzetjelzö égö ég, mert ugye az egyben a féklámpa is. Arra gondoltam, hogy a bisztosíték a gons, kicseréltem a 31-es jelzésü biztosítékot, ami a parkolólámpákért és a hátsókért felel.De semmi. Kábel gond lehet? Mennyibe kerülhet a javíttatás? Köszönöm a válaszokat elöre is! A legjobbakat!

LeKlein | 2012-03-05 20:02

6 MPS városba milyen fogyasztásra jön ki normál használat melett? Mert gondolkozok hogy lecserélem a sima 2.3-asom. Adott esetben megtartható lenne a téli 16"-os alu szettem ahhoz is? (tavaly vettem). Köszi előre is!

rbaggio | 2012-03-05 17:44

Tisztelt Mazda-Autó! Kedves 6-os tulajdonosok!...Féktárcsát kellene cseréltetnem (iszonyatosan ráz) azonban ez egy éven belül a második cserém lenne...az alábbiak közül melyik lehet a jobb választás? Textar, Zimmermann, TRW, Pagid, Openparts...Köszönöm

Badass | 2012-03-05 15:23

Köszi a válaszokat, amiket "mazda-auto" írtál kipróbálom mindenképp, bár Fecó javaslatára, én már meglátogattam egy szervizt ma. Első hoppszra nekem is emelés után fecskendős kenést adtak. Neked Geszti, szintén ez volt, én rákérdeztem hova fecskendeznek, és a srácc elmondta minden olyan helyre a kocsi alján ahol gumiharangban lévő kenőanyag biztosítja a kenést. Ebbe tűvel beleszúrnak, nekem WD40- lett kenés pótlása.Nekem is azt mondta pár nap, és ha "kiszáradás" volt a baj akkor megszűnik a jelenség. Mindenesetre most megyek és megmozgatom a motort és a kocsi elejét is.Megmozgattam mindent, szép csend van mindenhol:-) Még egyszer köszi a tippeket! Szép napot!

geszti | 2012-03-05 10:22

Üdvözlet! Nekem is nyikorgott a jobb első keréknél. mindent átnéztek, nem volt semmi kikopva, injekciós tűvel kapott egy kis kenést, ne kérdezzétek hová és mondták lehet hogy ki fog még jönni a hang, addig járjak vele és utánna cserés. azóta megszűnt, ez kb két hónapja volt a nagy hidegben. fekvőrendőrökön nyiszorgott főleg. a toronynál nyomtuk le az autót és mikor felemelkedett főleg akkor adta kis a hangot. másik dolog: tegnap a kézifékem beragadt és mikor nézegettem, láttam, hogy a bal hátsó kereknél az a szövet lyukas, ki ette moly? :D Lehet ezt cserélni? Nem tudom mitől van rajta lyuk.

mazda-auto.hu | 2012-03-05 09:56 Badass részére

Lehet, hogy valóban csak szilent, vagy tűzkarika, ahogy Feco írta. Ha álló motornál az autó elejét lenyomod, és ilyenkor nyiszog, akkor lehet lengőkar, vagy stab. szilent, melyen hosszabb távon csak a csere segít. Ha a nem járó motort kézzel megpróbálod billegtetni, és nyiszog, akkor kipufogó tűzkarika.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó