2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-03-08 16:21 Zuggi részére

Például a nyomásszabályzó szelep. Nem minden ilyen jellegű problémához tartozik hibakód.

dana | 2012-03-08 10:58 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! 2004-es 100kW-os. Igen ez még nem elektromos, hanem vákuumos. Illetve a vákuumot kapcsolja egy elektromos szelep. Azért gondoltam hirtelen fékezéskor, mert akkor gyorsan esik a fordulat (beszívott lebegő) és ha jól tudom a fék is vákuumrásegítéses. Az meg pluszba elvesz belőle.

dana | 2012-03-08 10:57

Köszönöm! 2004-es 100kW-os. Igen ez még nem elektromos, hanem vákuumos. Illetve a vákuumot kapcsolja egy elektromos szelep. Azért gondoltam hirtelen fékezéskor, mert akkor gyorsan esik a fordulat (beszívott lebegő) és ha jól tudom a fék is vákuumrásegítéses. Az meg pluszba elvesz belőle.

Zuggi | 2012-03-08 10:55 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Minek a meghibásodása okozhatja a nyomáscsökkenést az üzemanyag rendszerben? Hibakód kiolvasható ilyen hibákról?

mazda-auto.hu | 2012-03-08 10:40 dana részére

Ha az autód még nem DPF-es, akkor könnyen lehet, hogy a vákuumprobléma, illetve ezzel összefüggően EGR gond van. Az újabb EGR-ek már elektronikusak.

mazda-auto.hu | 2012-03-08 10:38 Zuggi részére

Ha a két jelenség összefügg, akkor nyomásvesztés van az üzemanyag rendszerben. Ha nem függ össze, akkor még hozzá jön valami más, pl izzítógyertya, gyertyák..stb..

dana | 2012-03-08 10:34

Üdv! Nemrég írtam a motordiagnosztika és menetstabilizátor visszajelző lámpa esetemről. Írta hogy lehetséges EGR szelep vagy valamelyik vákuumcső problémája, de végül is bármi lehet. Azóta 2x jött elő a probléma és mindkét esetben hirtelen erős fékezéskor kezd el világítani és leszabályzottá lenni az autó. Leállítás és indítás után minden oké. Tehát nagy lehet a gyanú a vákuum problémára? Az EGR szelept most hétvégén megtakarítom és a csöveket is átnézem. Köszönöm!

Zuggi | 2012-03-08 10:10

Sziasztok! 2004-es Mazda6 dizel(172000km) autómon hideg indítás után a fordulatszám ingadozik, néha annyira, hogy az autó le is fullad.Miután eléri az optimális hőmérsékletet a motor a fordulatszám ingadozás is megszűnik. Jó néhányszor előfordult az is, hogy minden jelnélkül csak úgy leállt a motor pl. pirosnál A két hiba jelenségnek mi lehet az oka? Lehet közöttük összefüggés? Segítségüket, válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-03-08 08:25 SzGábor részére

Gratulálunk az autóhoz! Minimum 98-as oktánszámú kell bele. Megy 95-össel - hiszen a vezérlőegység "alkalmazkodik" -, de azzal nem az igazi.

mazda-auto.hu | 2012-03-08 08:23 o.Istvan részére

Újra leírom, hogy a bal hátsó helyzetjelző/féklámpa izzó kétszálas. Így az egyik szál (fék) elégése esetén a másik (helyzetjelző) még működik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó