2025. Június 11. Szerda - Barnabás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2012-03-08 10:58 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! 2004-es 100kW-os. Igen ez még nem elektromos, hanem vákuumos. Illetve a vákuumot kapcsolja egy elektromos szelep. Azért gondoltam hirtelen fékezéskor, mert akkor gyorsan esik a fordulat (beszívott lebegő) és ha jól tudom a fék is vákuumrásegítéses. Az meg pluszba elvesz belőle.

dana | 2012-03-08 10:57

Köszönöm! 2004-es 100kW-os. Igen ez még nem elektromos, hanem vákuumos. Illetve a vákuumot kapcsolja egy elektromos szelep. Azért gondoltam hirtelen fékezéskor, mert akkor gyorsan esik a fordulat (beszívott lebegő) és ha jól tudom a fék is vákuumrásegítéses. Az meg pluszba elvesz belőle.

Zuggi | 2012-03-08 10:55 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Minek a meghibásodása okozhatja a nyomáscsökkenést az üzemanyag rendszerben? Hibakód kiolvasható ilyen hibákról?

mazda-auto.hu | 2012-03-08 10:40 dana részére

Ha az autód még nem DPF-es, akkor könnyen lehet, hogy a vákuumprobléma, illetve ezzel összefüggően EGR gond van. Az újabb EGR-ek már elektronikusak.

mazda-auto.hu | 2012-03-08 10:38 Zuggi részére

Ha a két jelenség összefügg, akkor nyomásvesztés van az üzemanyag rendszerben. Ha nem függ össze, akkor még hozzá jön valami más, pl izzítógyertya, gyertyák..stb..

dana | 2012-03-08 10:34

Üdv! Nemrég írtam a motordiagnosztika és menetstabilizátor visszajelző lámpa esetemről. Írta hogy lehetséges EGR szelep vagy valamelyik vákuumcső problémája, de végül is bármi lehet. Azóta 2x jött elő a probléma és mindkét esetben hirtelen erős fékezéskor kezd el világítani és leszabályzottá lenni az autó. Leállítás és indítás után minden oké. Tehát nagy lehet a gyanú a vákuum problémára? Az EGR szelept most hétvégén megtakarítom és a csöveket is átnézem. Köszönöm!

Zuggi | 2012-03-08 10:10

Sziasztok! 2004-es Mazda6 dizel(172000km) autómon hideg indítás után a fordulatszám ingadozik, néha annyira, hogy az autó le is fullad.Miután eléri az optimális hőmérsékletet a motor a fordulatszám ingadozás is megszűnik. Jó néhányszor előfordult az is, hogy minden jelnélkül csak úgy leállt a motor pl. pirosnál A két hiba jelenségnek mi lehet az oka? Lehet közöttük összefüggés? Segítségüket, válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-03-08 08:25 SzGábor részére

Gratulálunk az autóhoz! Minimum 98-as oktánszámú kell bele. Megy 95-össel - hiszen a vezérlőegység "alkalmazkodik" -, de azzal nem az igazi.

mazda-auto.hu | 2012-03-08 08:23 o.Istvan részére

Újra leírom, hogy a bal hátsó helyzetjelző/féklámpa izzó kétszálas. Így az egyik szál (fék) elégése esetén a másik (helyzetjelző) még működik.

SzGábor | 2012-03-07 19:22

Sziasztok. Nem rég lettem tulajdonosa egy Mazda 6 MPS-nek. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy milyen benzint érdemes bele tankolni a kicsikébe?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó