2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-03-19 12:07 Tonic részére

Valószínűleg leragadt-ragadtak szabályzó szelepek az állás miatt. Próbáld meg P-ben felmelegíteni a motort, úgy, hogy a váltó olaj is átmelegedjen, majd alapjáraton kinyomott fékkel lépegetni a kar állásai között. Talán lesz változás. Kérdés, hogy a másfél éves állás előtt jól működött-e a váltó?

Tonic | 2012-03-14 19:26

Üdvözlök mindenkit! Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Mazda 626-os 1.8, automata váltós autóm. A napokban került hozzám a gép, közel másfél évig állt egy helyben. A motort sikerült beindítani (flakonból), de amint D vagy R fokozatba kapcsolok, rögtön lefullad a motor. A váltóban megvan az olajszint és tisztának tűnik. Gondolom a sok állás nem vállt a javára, és nem is akartam kínozni tovább. Mit javasoltok ilyen esetben?

dana | 2012-03-14 12:06 flakon részére

flakon | 2012-03-14 10:09 dana részére

Hello dana Jó ez a diagram, van ehhez valami magyarázat, megjelölés, hogy mi micsoda? thx

dana | 2012-03-14 09:25 mazda-auto.hu részére

Üdv! Visszatérek a vákuumcsöves probléma témával :D Miután ugye megnéztem, javítottam a vákuumcsöveket sokkal erősebb, "fütyülősebb" lett az autó. 2 napja megint visszagyengült, füstölősebb lett. Tegnap megnéztem a csöveket, minden oké. Megmozgattam kézzel a pillangószelepet, és utána megint javult a helyzet. Egy éjszakai pihenés után reggel már megint begyengült. Kérdésem hogy ez a pillangószelep leragadhat? Gondolok itt arra hogy az idők során a szakadt vákuumcsövek (mind a részleges és teljes állás csöve) miatt nem is igazán működött. Úgy tudom van egy VSC szelep is (Örvényvezérléses téma). Ez is vákuumal működik. Ennek lehet köze a menetdinamikához? A képen a 20-as számú játékos. Köszönöm! Kép: http://noob.hu/2012/03/14/tema.JPG

mazda-auto.hu | 2012-03-14 08:37 Öcski részére

A gyári szett beépítése gyakorlatilag lehetetlen, ha korábban nem Xenon-os volt az autó. Utólagos Xenon szett beépítése megoldható, de csak szintezővel együtt szabályos, ami növeli a költségeket. A szett az automata szintezővel kb.100000 Ft + beépítés. Igény esetén utána járok a részleteknek, és email-ben tudok pontos árat adni. varga@mazda-auto.hu

Oszi | 2012-03-13 22:27 sbali részére

Elnezest mazda-auto-tol elore. Nem kell eldobni a rolot,ha megkeresel akkor 15eFt-ert javithato a rolo es tobszor nem is megy tonkre. oszvalcsek 5 kukac gmail.com

deze75 | 2012-03-13 16:23 Balint01 részére

Köszi!

Balint01 | 2012-03-13 15:53 deze75 részére

Én a turbócsöveket és azok csatlakozásait ellenőrizném először, aztán az intercooler tömörségét. Valószínű valahol kifúj a töltőlevegő.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó