2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tonic | 2012-03-19 19:33

A hétvégén megpróbálom felmelegíteni a motort, és hátha magához tér. A tulaj elmondása szerint nem volt gond a váltóval, egyszerűen letette a kocsit és kész. Külföldre ment munkát vállalni, aztán kint is maradt, a kocsit meg átadta nekem. Ha sikerül valami pozitív változást elérni, akkor leírom ide. Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-03-19 16:05 Hawer részére

Köszönjük a visszajelzést!

Hawer | 2012-03-19 14:15 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Auto! Egy régebben feltett kérdésemre olajjal kapcsolatban "eltünt", a tanácsuk igen hasznos volt. A kompresszió mérés után kiderült, hogy az egyik hengerben az olajlehúzó gyűrű leragadt és elrepedt. (Egy jó tanács mindenkinek ha sokat állt az autó mielőtt megvennék, ezt ellenőrizzük mindenképp.) Ezek után komplett gyűrű sor csere , szelepszál szimering valamint szelepszál vezető csere. Nekem szerencsém volt mert garanciát adtak a kocsira, ez kb. egy 80e Ft szerviz lett volna. Csak azért írtam le, ha véletlenül valakinek ugyan ilyen problémája lenne, akkor legyen kiinduló pontja. Üdvözlettel: Hawer

mazda-auto.hu | 2012-03-19 12:07 Tonic részére

Valószínűleg leragadt-ragadtak szabályzó szelepek az állás miatt. Próbáld meg P-ben felmelegíteni a motort, úgy, hogy a váltó olaj is átmelegedjen, majd alapjáraton kinyomott fékkel lépegetni a kar állásai között. Talán lesz változás. Kérdés, hogy a másfél éves állás előtt jól működött-e a váltó?

Tonic | 2012-03-14 19:26

Üdvözlök mindenkit! Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Mazda 626-os 1.8, automata váltós autóm. A napokban került hozzám a gép, közel másfél évig állt egy helyben. A motort sikerült beindítani (flakonból), de amint D vagy R fokozatba kapcsolok, rögtön lefullad a motor. A váltóban megvan az olajszint és tisztának tűnik. Gondolom a sok állás nem vállt a javára, és nem is akartam kínozni tovább. Mit javasoltok ilyen esetben?

dana | 2012-03-14 12:06 flakon részére

flakon | 2012-03-14 10:09 dana részére

Hello dana Jó ez a diagram, van ehhez valami magyarázat, megjelölés, hogy mi micsoda? thx

dana | 2012-03-14 09:25 mazda-auto.hu részére

Üdv! Visszatérek a vákuumcsöves probléma témával :D Miután ugye megnéztem, javítottam a vákuumcsöveket sokkal erősebb, "fütyülősebb" lett az autó. 2 napja megint visszagyengült, füstölősebb lett. Tegnap megnéztem a csöveket, minden oké. Megmozgattam kézzel a pillangószelepet, és utána megint javult a helyzet. Egy éjszakai pihenés után reggel már megint begyengült. Kérdésem hogy ez a pillangószelep leragadhat? Gondolok itt arra hogy az idők során a szakadt vákuumcsövek (mind a részleges és teljes állás csöve) miatt nem is igazán működött. Úgy tudom van egy VSC szelep is (Örvényvezérléses téma). Ez is vákuumal működik. Ennek lehet köze a menetdinamikához? A képen a 20-as számú játékos. Köszönöm! Kép: http://noob.hu/2012/03/14/tema.JPG

mazda-auto.hu | 2012-03-14 08:37 Öcski részére

A gyári szett beépítése gyakorlatilag lehetetlen, ha korábban nem Xenon-os volt az autó. Utólagos Xenon szett beépítése megoldható, de csak szintezővel együtt szabályos, ami növeli a költségeket. A szett az automata szintezővel kb.100000 Ft + beépítés. Igény esetén utána járok a részleteknek, és email-ben tudok pontos árat adni. varga@mazda-auto.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó