2025. Június 14. Szombat - Vazul

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-03-27 11:41 flakon részére

Mikor fehér füstöt ereget a motortérben/ből,a DPF tömítettség okán és a DPF-től visszafelé(mivel a kipufogó végén nem tud távozni a gáz,ezért valszeg a tűzkarika rugós feszítésű,mozgó illesztésénél távozik a gáz)!Az a fehér füst valszeg a gázolaj plusz levegő égett elegye pusztán!Jó esetben semmi,vagy igen minimális a motorolaj benne(rövid laikus vélemény csak,és normális jelenségnek mondható,ha a motorolaj marad)!

flakon | 2012-03-27 10:48 mazda-auto.hu részére

Üdv! Értem a folyamatot, kivéve a fehér füstöt. Ha a motor a kenőolajat égeti, annak nem kéknek kellene lennie? Egyébként egy kollégámnak a benzines 6-osa párszáz km-en felrántotta az összes olajat, mire észre vette üres volt a karter. szerelője szerint a szerencséje, hogy japán kocsi, mert a német, vagy francia már megállt volna....:):)

Atesz77 | 2012-03-26 17:26 Balint01 részére

Köszi!

Atesz77 | 2012-03-26 17:25 mazda-auto.hu részére

Köszönöm segitséget!Mára kiderült a turbó ment tönkre.Ma kivették holnap javitják ha lehet.

mazda-auto.hu | 2012-03-26 11:01 Atesz77 részére

Ha ennyi olajat megevett a motor, akkor a fellazult befecskendezők helyett/mellett inkább valószínű, hogy a turbófeltöltőn keresztül "felkapta" a motorolajat a motor. A szerelő nem vette figyelembe, hogy az hibalámpák jelzése előtt már elgyengült az autó. Ez pedig azt jelenti, hogy nem ún. DPF vészüzemmódra állt az autó (frsz korlát), és nem azért gyengült el. Azonnal le kellett volna állítani a motort, és autómentőt alkalmazni. Vagy túl magas volt az olajszint, vagy a turbó tönkrement, és ezekből indult a probléma.

Balint01 | 2012-03-24 14:08 Atesz77 részére

Szerintem elsőre befecskendező alátét vagy fel lazult valamelyik befecskendező és ott átszívta az olajat.

Atesz77 | 2012-03-24 10:25

Sziasztok!Valakinek volt már ilyen gondja?2006-os Mazda 6 143le van szó.Elindultam vele reggel kb.5km után azt vettem észre nem húz.Elindultam vele hazafele 70km után kigyulat a DPF a Stabilizátor és hogy állitsam le az autót lámpa.Felhívtam a szerelöm hogy ilyenkor mi van?Azt moondta még mehetek vele csak 2.5ezerig pörög akkor a motor.13km mentem mire odaértem hozzá.Akkora fehér színü füst jött ki belöle és megette az összes olajat.Mitöl lehet ez?Üdv. Atesz

nicoteen | 2012-03-24 06:35 LeKlein részére

Köszi! Talaltam egy céget ami ezzel foglalkozik, kértem is árajánlatot. Remélem hamar válaszolnak. Üdv

LeKlein | 2012-03-23 18:41 nicoteen részére

Én vettem egyet vaterán és az egyik kulcsom az ilyen megoldással megy. Az egyik gyári kulcsból kivágtam nagyon óvatosan a chipet remélem jól tudom hogy az és betettem a bicskakulcsnál a megfelelő helyre. Másoltattam a kulcs részét azóta is müködik. 7ezer körül volt. Szép lett meg jó is. Remélem segítettem!

mazda-auto.hu | 2012-03-23 11:35 Kisbundi részére

Valószínűleg féltengelycsukló probléma.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó