2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-05 13:59 gulyas_peter részére

A vákumcsövet olcsón ki lehet cserélni.

SzGábor | 2012-04-05 13:20

Sziasztok. Akit érdekel eladó 4 db 2010 évvégi, nem használt,raktárról Bridgestone Potenza RE050A 215/45/18 93 Y XL gumiabroncsok. Felni is van hozzá az pedig Threeface Tuning Venus matte black 18as osztókör pedig 5x114,3. Akit érdekel az érdeklődni itt lehet. biga28@citromail.hu

Luki | 2012-04-05 08:38

Üdv Mindenkinek!! Olyan problémám van, műszerfalon az olajlámpám villog, már ki lett cserélve a olajnyomás szenzor, és olajnyomást is mértek (az is jó lett) de még mindig villog az olajlámpám. Ha valaki tudna ebbe segíteni annak nagyon örülnék...

gulyas_peter | 2012-04-04 09:07

Köszönöm a válaszát! Kb. mennyibe kerül az EGR/annak vezérlő vákuum csövének a javítása

mazda-auto.hu | 2012-04-04 08:44 gulyas_peter részére

Valószínűleg az EGR-rel van probléma, esetleg annak "vezérlő" vákuum csővével.

gulyas_peter | 2012-04-03 15:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát. ezekről a jelenségekről generálna más hibakódot a computer? pl ha EGR nyomásszenzor hiba van, annak van külön hibakódja? Illetve van e valami jele ezeknek a hibáknak? erőteljes gyorsításkor kicsit füstöl a kocsi, de inkább csak este lehet látni jobban. Ez lehet esetleg jel arra, hogy az EGR-rel probléma van?

mazda-auto.hu | 2012-04-03 15:02 gulyas_peter részére

Ez a hibakód elsősorban azt jelzi, hogy a vezérlőegység szerint nem érkezik annyi gáz a szívócsőbe, mint amennyinek az EGR kivezérelt aktuális állásában kellene. Ennek oka lehet EGR eltömődés, EGR nyomásszenzor hiba, EGR hiba, EGR vákuumcső/ vákuum vezérlés hiba, EGR tömítés hiba, vezérlőegység hiba. Az utolsót kizárnám.

gulyas_peter | 2012-04-03 14:51 gulyas_peter részére

Tisztelt Mazda-auto4 kiolvastattam a hibakódot: P0401 Az EGR szelep ősszel lett Önöknél kipucolva. Az lehetséges, hogy már újra elkormolódott?

gulyas_peter | 2012-04-03 13:33

Tisztelt Mazda-autó! 2 hete öntöttem befecskendező tisztítőt az üzemanyagba, majd egy 100 km megtétele után előjött az engine check. Egy 100-150 km után viszont elaludt. Kis idővel megint felvillant, majd újból elaludt. Most sajnos megint előjött, ez mind 650 km alatt. Ön szerint lehet köze a befecskendező tisztítónak, illetve milyen hiba lehet?

gulyas_peter | 2012-04-03 08:17 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó