2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


N.I. | 2012-04-06 10:42 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Amúgy a kályha dolgozik 15 fok felett is üzemmeleg motornál is ?

Fecó | 2012-04-06 10:19 Luki részére

Üdv. Amit belinkeltél olajat annak a "márkának" ez az alternatívája! http://www.drbcarspares.co.uk/catalogue/oils-additives/engine-oils/carlube-triple-r-5w30-longlife-c1-fully-synthetic-1l-xmf010 Ha megfelelő minősítésű az olaj(C1)!Az tuti nem okozhat gondot!

Luki | 2012-04-06 09:47 mazda-auto.hu részére

Köszi a segítséget,így legalább tudom mit kell csinálnom... Amúgy Angliában élek de ezek a szerelők pancserok itt ha nem mondom nekik mit csináljanak akkor maguktól nem igazán tudják megoldani a problémát, vagy jól lehúznak... Akkor elviszem szervizbe kitöröltetem az olajcsere memóriát. Körülbelül mennyibe kerülne otthon a törlés? Mert lehet inkább augusztusba megyek haza akkor megcsináltatom ha nagyon drága lenne itt.. Még egyszer köszi a segítséget..

mazda-auto.hu | 2012-04-06 09:22 N.I. részére

Lehet, hogy csak a vízmelegítő kályha füstje, de máshol is lehet füst szivárgás.Az EGR kifele nem tudja engedni a gázt, csak ha akkor is lenne gáz, ha nem jár a motor. De nyilván ez abszurdum.

mazda-auto.hu | 2012-04-06 09:20 Luki részére

Az előző tulaj nem megfelelő olajat használt az autóban, mivel annak nincs ACEA C1-es minősítése. Reméljük nem tett végleges kárt a DPF szűrőben. Ettől függetlenül az olajnyomás lámpa villogása csak annyiban függ össze ezzel a dologgal, hogy gyakrabban lehet igény a szűrő kiégetésére, ezért hamarabb meghaladja a regenerációk száma két olajcsere között a megengedett határértéket. Ezt csak hivatalos Mazda szervizben tudják "nullázni". Egyébként az olajnyomás lámpa alacsony nyomás esetén nem villog, hanem folyamatosan világít. A villogás egyértelműen hibakódra utal, mely a Mazda esetében az említett regeneráció szám meghaladás.

N.I. | 2012-04-05 19:47

Hello mazda-auto ! 143LE D Mazda6 Alapjáraton állva ( piros lámpánál ) néha kipufogógáz érződik a kocsiba. Lehet EGR hibától vagy inkább valami tömítetlenség ? ( kipufogónál ,turbónál vagy kartelszellőzőcsőnél ) EGR hibából adódóan vissza tud keveredni kipufogógáz a levegőszürőn vagy máson keresztül ? A kocsi jól megy , fogyasztása sem változott és semmi hibaüzenet.

Luki | 2012-04-05 15:33 mazda-auto.hu részére

Még annyi hogy, ilyen olajat használt az előző tulaj.http://www.ebay.co.uk/itm/CARLUBE-5L-5-LITRE-5w-30-5W30-LONGLIFE-FULLY-SYNTHETIC-CAR-MOTOR-ENGINE-OIL-NEW-/120846342249?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item1c2300d869#ht_613wt_1037. És ilyenre cseréltettem le és egyből akkor kezdett el villogni, nem hogy ez a baj? http://www.ebay.co.uk/itm/5ltr-Dexelia-DPF-5w30-Mazda-6-Mazda-5-reommended-Mazda-and-RoTechniks-/190605427529?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Other_Vehicle_Parts_Accessories_ET&hash=item2c60f80349#ht_1350wt_905. Mivel úgz emlékszem kitörölte a kompjútert a szerviz_

Luki | 2012-04-05 14:48 mazda-auto.hu részére

Hello! Egy hónappal ezelött le lett cserélve az olaj és még az nap elkezdett villogni az olajlámpám és azóta villog, én meg azt hittem hogy az olajjal van valami gond, kétszer lecseréltettem az olajat. Bármelyik szervizbe kitudják törölni, vagy csak mazdaszervizben? Még annyi hogy letilthat az autó bizonyos idő után? 2006-os dízel 143 lovas

mazda-auto.hu | 2012-04-05 14:00 Luki részére

Valószínűleg ez egy DPF-es autó, és rajta van a legújabb szoftver. Ebben az esetben pedig túl magas motorolaj szintet sejt a vezérlőegység, ezért villogtatja a lámpát. Valószínűleg olajcserénél nem nullázták a vezérlőegységet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó