2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


o.Istvan | 2012-03-07 12:57

Azt az egyet nem értem csak, hogy miért pont csak a jobb elsö parkolólámpa és a bal hátsó helyzetjelzö ment tönkre egyszerre? Azt kétlem, hogy pont a kettö között van valami kábeles összeköttetés. Létezhet olyan, hogy mondjuk megtört a kábel hátul elöl meg kiégett? Mindezt egy idöben? Vagy valami áramellátási gond van, ami nem ad áramot a két helyre? Nem is tudom, hogy nyúljak a dologhoz és külföldön élek, ahol egy sima kötelezö szervíz is két havi pénz.:) Azt sejtem pórul fogok járni mindenképp, általában mindent megcsinálok magam, de ehhez nem tudom, hogy nyúljak.

geszti | 2012-03-07 12:53

mi az a parkolólámpa? most hallom először, de nem az akkor amire tippeltem

o.Istvan | 2012-03-07 12:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ! Hmm..akkor lehet olyan pechem, hogy egyszerre égett ki az elsö parkolási fény és a hátsó helyzetjelzö kábele tönkrement? Vagy lehet valamilyen kapcsolat a jobb elsö parkolólámpa és a bal hátsó helyzetjelzö fény között, úgy hogy féklámpaként funkcionál? Fura mindenesetre. Van valami köztes kábel? Kapásból a biztosítékra gondoltam, de akkor meg nem égne a többi...

geszti | 2012-03-07 09:55 mazda-auto.hu részére

az finom. Lehet megkérdezem a Diego-ban :D aztán anyuval ráhímeztetem a régi helyére :D B variáció befoltoztatom vele a mostanit, úgyis van pár kinőtt ruhám :D Érzem bajom lesz ezzel a szövet sárvédővel még. köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2012-03-07 08:46 geszti részére

Nincs olyan Mazda webshop egyelőre melyen az összes alkatrész ára megnézhető, és igen kicsi rá az esély, hogy legyen. A szövet sárvédőbetétek darabonként 35200,-Ft-ba kerülnek.

mazda-auto.hu | 2012-03-07 08:40 o.Istvan részére

A hátsó égő két izzószálas, így lehet, hogy azzal van a probléma. A féklámpa lehet jó úgy, hogy az 5w-os helyzetjelző szál ki van égve.

geszti | 2012-03-06 13:20

Tisztelt Varga Úr! van e olyan webshop, amiből mindent megtalálhatok. nem akarok írni példákat, de tudok párat, nem most kezdtem. de az alap dolgokat megtalálom. amit keresek az a hátsó szövet sárvédő. kérhjetnék rá egy árat?

o.Istvan | 2012-03-06 11:56 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ mazda-auto!Utána fogok nézni! Az elsö kérdésemre tudsz esetleg válasszal szolgálni, nem tudom normálisan sikerült a problémámat körülírnom.:) De arról lenne szó, hogy furcsa módon a jobb elsö parkoló lámpa és a bal hátsó helyzetjelzö fény egyszerre ment ki. Kicseréltem a 31 számú biztosítékot, nem segített. Kicseréltem a hátsó égöt, majd rájöttem, hogy feleslegesen, mert ugyanaz az égö fékezéskor ég. Mi lehet a gond? Rossz biztosítékot cseréltem ki, vagy valami kábel szakadás? Köszönöm szépen a segítséget!Remek az oldal!

mazda-auto.hu | 2012-03-06 11:24 o.Istvan részére

A vibrálás nem függhet össze a Xenon égő hőkibocsátásával. Elképzelhető, hogy testelési hiba áll fenn, így feszültségesés van. Érdemes lenne a Xenon tekercsei előtti feszültséget összehasonlítani a generátoron mérhetővel, illetve ugyanez igaz az akku pólusaira, és a hátsó lámpa széthúzott kábelcsatlakozójára.

mazda-auto.hu | 2012-03-06 11:11 LeKlein részére

A 16 coll problémás ezen az autón, de elképzelhető, hogy van olyan 16 collos alufelni, amelyik elfér, de inkább nem. Ki kell próbálni! Csak városi fogyasztás 14-15 liter körül lehet. Részben a nagynyomású direkt befecskendezés jó vezérelhetősége miatt nagyon lábfüggő a fogyasztás az ezzel a motorral szerelt Mazdák esetében. Lényegesen tágabb határok között mozog, mint egy "hagyományos" befecskendezős, és atmoszferikus töltésű (nem turbó) motor esetében.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó