2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-02-23 14:37 gulyas_peter részére

Minimum hangosan kopogna/remegne a motor, de inkább nem is járna.

gulyas_peter | 2012-02-23 12:22 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ! remélem nem okozott problémát. Honnan venném észre, a vezérműszíj fogátugrást?

mazda-auto.hu | 2012-02-23 12:03 gulyas_peter részére

Egy dízelmotor is el tud fordulni, sőt igen veszélyes vezérműszíj fogátugrást eredményezhet a betoláshoz hasonlítható egy-egy ilyen "visszahajtás". Hegyvidéki autóknál gyakrabban előfordul. Használni kell a kéziféket! A másik lehetőség, hogy csúszik a kuplung, de ez menet közben is jelentkezne.

gulyas_peter | 2012-02-22 21:48 flakon részére

Hello Flakon, Honnan veszed észre, hogy gyengélkedik a lendkerék, milyen tüneteid vannak?

flakon | 2012-02-22 16:52

Kösz a válaszokat! Nos, a lendkerék gyengélkedik kicsit, az EGR-t kipucolom, cserélek szűrőt, talán javul... Majd jelzem a fejleményt.

gulyas_peter | 2012-02-22 15:04 flakon részére

Hello Flakon, Nekem is hasonló problémám van, voszont nekem azt ondták, hogy a befecskendező kezdődő hibája és lendkerék hiba is lehet, hoyg alapjáraton ráz a kocsi.

gulyas_peter | 2012-02-22 13:06

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi jelenségre lettem figyelmes: Egy kisebb mélységű kocsinyom szélé álltam meg, 1-es sebességben hagytam a kocsit, és leállítottam. Azt hittem hogy ha sebességben hagyo akkor nem fog megmozdulni, ne gurul vissza a nyomba, de nem így történt. Ahogy felengedtem a féket, kicsit hátragurult, majd egy 5 m múlva megint és megint. Miért van az hogy sebességben nem fogta meg a kocsit?

mazda-auto.hu | 2012-02-22 08:19 flakon részére

Könnyen lehet, hogy nyitva maradt az EGR, és folyamatosan megy az elhasznált gáz a motorba alapjáraton is (ilyenkor nem mehetne), de sok minden más is lehet.

flakon | 2012-02-21 20:56 flakon részére

EGR, és a rázás oka..:):) sorry

flakon | 2012-02-21 20:54

Gyuke gondjához hasonlóan 2003, 136, D, alapjáraton ráz a motor. Elképzelhető hogy az GER szelep megint beragadt? Illetve mi lehet az ilyesmi okozója? thx

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó