2025. Június 16. Hétfő - Jusztin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Atek70 | 2012-02-09 20:47

Luki,ez nagyon egyszeru.Menj oda azokhoz az ablakokhoz,ahol nem mukodik.Engedd le teljesen az ablakuveget,varj 2 masodpercet tartva a kapcsolot,aztan teljesen fel,megint varj 2 masodpercet tartva a gombot.egyet kattanik és kész,mukodik a soforajto kapcsolotol is.Mindegyik ajtonal csinald ezt meg az ablakkal.Mukodni fog.Nem biztositek,nem kell szetszedni.Kiesik a program ha lekotod az.akut.

EnergieLaczy | 2012-02-09 20:47 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! A gázolajszűrőt kb. egy hónapja cseréltem, azóta mentem vele 3000 km-t. Az előző szűrővel is november tájékán volt meleg időben meleg motorral egy leállás álló helyzetben . Az előző szűrővel 40.000 km-t mentem. /Mann-Filter/ Utána nem tapasztaltam, ezért nem is foglalkoztam tovább vele. Csak OMV diesel-t látott a járgány. Izzítási időt megmértem, összesen 15 másodpercig izzít, ebből az első 4 másodpercig világít a lámpa. Remélem csak a nagy hideg miatt "vicceskedik" a járgány és nem esetleg a nagynyomású szívattyú vagy valamelyik porlasztó. Üdv ÉNRG

Yanou | 2012-02-09 20:15

Tisztelt Mazda auto! Segítséget szeretnék kérni.(2005 mazda 6 cdte) Reggel hideg indításkor az alapjárat nagyon ingadozik (csak a téli időszakban). Ha ráadom a fűtést, plussz bekapcsol az állófűtés, még jobban hullámzik a motor. Egy autószerelő ismerős mondta hogy az üzemanyag rendszerben is nagy a nyomásingadozás.Nem tudom összefügghet-e a kettő.(Hidegben reggel, 2x 3x is önindítóznom kell hogy elinduljon)Meleg motornál megszűnik a hullámzás. Választ előre is köszönöm.

Luki | 2012-02-09 18:03

Sziasztok! Olyan problemam lenne hogy nem mukodik a vezeto oldali elektromos ablak kapcsolo, de csak harom belole, a vezeto oldali az mukodik. Mi lehet a problema? Biztositek vagy szet kell szednem talan, ha igen akkor kepet kuldhetne valaki... Elore is koszonom

mazda-auto.hu | 2012-02-09 14:55 Ubi részére

Így már csak Mazda szervizben tudnak segíteni, nem tudok olyan tanácsot adni, mely otthon is elvégezhető. Szereltek esetleg utólag riasztót az autóba?

Ubi | 2012-02-09 10:15

Tisztelt Mazda-auto !! Segítségét szeretném kérni egy 2007-es 2.0 143 CD 6-os mazdaval kapcsolatban. A gond az, hogy a központi zár távirányítóval(pót távirányítóval) sem működik, a távirányítókban lett elem cserélve, de így sem reagál. Kulccsal viszont működik a központi zár. Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-02-09 08:42 EnergieLaczy részére

1.Az izzítás akár 50-60C fokos vízhőmérsékletig is működhet a motor járása közben. Tehát amíg a hűtőfolyadék nem éri el ezt a hőmérsékletet. 2. 20C fokon 0,6 Ohm ellenállása van egy jó Mazda6 izzítógyertyának. 3. Most nagyon sok gázolajszűrő cserénk van a hideg miatt, így elsősorban erre gondolok a eállás miatt. Ilyenkor a szűrő átfolyási kapacitása csökkenhet, ami nyomásveszteséget okoz. Persze más is lehet.

EnergieLaczy | 2012-02-08 20:51

Lemaradt: M6 2003 136LE 2000-es diesel. Illetve volt olyan hogy 5-dik sebességbe 55 km/h-val haladva, majd visszaváltás közben leállt a motor. Persze mire odanéztem hogy miért világítódott ki a sok kis lámpa a műszerfalon, már felengedtem a kuplungot és rántódás után beindult. A járgánnyal már több mint 60 km-ert megtettem, tehát üzemmeleg volt a moci. Üdv ÉNRG

EnergieLaczy | 2012-02-08 20:47

Tisztelt Mazda-autó! Érdeklődni szeretnék hogy /1/ hivatalosan az izzítógyergyának mennyi ohm-osnak kellene lennie gyárilag, /2/ mekkora áramerősséggel kellene működnie, /3/ illetve gyújtás után összesen mennyi másodpercig izzít? A kis lámpa olyan kb 3-4 másodperc múlva elalszik, viszont utána még meddig van izzítás ha van? Ekkora nagy hidegbe 3-4szer ízzítom 15 másodpercig, majd pöccröff beindul. Egy izzítással nagyon nyekeregve indul csak be. Akksinak semmi baja. Válaszokat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-02-08 14:23 Csucsu részére

86247,-Ft

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó