2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsie | 2012-02-09 22:01

Sziasztok! Milyen gumit tennétek az alábbiak közül a mazdára? Continental ContiEcoContact3, Bridgestone Turanza er30, Pirelli Cinturato P6, Goodyear Exellence? Üdv.

Atek70 | 2012-02-09 20:47

Luki,ez nagyon egyszeru.Menj oda azokhoz az ablakokhoz,ahol nem mukodik.Engedd le teljesen az ablakuveget,varj 2 masodpercet tartva a kapcsolot,aztan teljesen fel,megint varj 2 masodpercet tartva a gombot.egyet kattanik és kész,mukodik a soforajto kapcsolotol is.Mindegyik ajtonal csinald ezt meg az ablakkal.Mukodni fog.Nem biztositek,nem kell szetszedni.Kiesik a program ha lekotod az.akut.

EnergieLaczy | 2012-02-09 20:47 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! A gázolajszűrőt kb. egy hónapja cseréltem, azóta mentem vele 3000 km-t. Az előző szűrővel is november tájékán volt meleg időben meleg motorral egy leállás álló helyzetben . Az előző szűrővel 40.000 km-t mentem. /Mann-Filter/ Utána nem tapasztaltam, ezért nem is foglalkoztam tovább vele. Csak OMV diesel-t látott a járgány. Izzítási időt megmértem, összesen 15 másodpercig izzít, ebből az első 4 másodpercig világít a lámpa. Remélem csak a nagy hideg miatt "vicceskedik" a járgány és nem esetleg a nagynyomású szívattyú vagy valamelyik porlasztó. Üdv ÉNRG

Yanou | 2012-02-09 20:15

Tisztelt Mazda auto! Segítséget szeretnék kérni.(2005 mazda 6 cdte) Reggel hideg indításkor az alapjárat nagyon ingadozik (csak a téli időszakban). Ha ráadom a fűtést, plussz bekapcsol az állófűtés, még jobban hullámzik a motor. Egy autószerelő ismerős mondta hogy az üzemanyag rendszerben is nagy a nyomásingadozás.Nem tudom összefügghet-e a kettő.(Hidegben reggel, 2x 3x is önindítóznom kell hogy elinduljon)Meleg motornál megszűnik a hullámzás. Választ előre is köszönöm.

Luki | 2012-02-09 18:03

Sziasztok! Olyan problemam lenne hogy nem mukodik a vezeto oldali elektromos ablak kapcsolo, de csak harom belole, a vezeto oldali az mukodik. Mi lehet a problema? Biztositek vagy szet kell szednem talan, ha igen akkor kepet kuldhetne valaki... Elore is koszonom

mazda-auto.hu | 2012-02-09 14:55 Ubi részére

Így már csak Mazda szervizben tudnak segíteni, nem tudok olyan tanácsot adni, mely otthon is elvégezhető. Szereltek esetleg utólag riasztót az autóba?

Ubi | 2012-02-09 10:15

Tisztelt Mazda-auto !! Segítségét szeretném kérni egy 2007-es 2.0 143 CD 6-os mazdaval kapcsolatban. A gond az, hogy a központi zár távirányítóval(pót távirányítóval) sem működik, a távirányítókban lett elem cserélve, de így sem reagál. Kulccsal viszont működik a központi zár. Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-02-09 08:42 EnergieLaczy részére

1.Az izzítás akár 50-60C fokos vízhőmérsékletig is működhet a motor járása közben. Tehát amíg a hűtőfolyadék nem éri el ezt a hőmérsékletet. 2. 20C fokon 0,6 Ohm ellenállása van egy jó Mazda6 izzítógyertyának. 3. Most nagyon sok gázolajszűrő cserénk van a hideg miatt, így elsősorban erre gondolok a eállás miatt. Ilyenkor a szűrő átfolyási kapacitása csökkenhet, ami nyomásveszteséget okoz. Persze más is lehet.

EnergieLaczy | 2012-02-08 20:51

Lemaradt: M6 2003 136LE 2000-es diesel. Illetve volt olyan hogy 5-dik sebességbe 55 km/h-val haladva, majd visszaváltás közben leállt a motor. Persze mire odanéztem hogy miért világítódott ki a sok kis lámpa a műszerfalon, már felengedtem a kuplungot és rántódás után beindult. A járgánnyal már több mint 60 km-ert megtettem, tehát üzemmeleg volt a moci. Üdv ÉNRG

EnergieLaczy | 2012-02-08 20:47

Tisztelt Mazda-autó! Érdeklődni szeretnék hogy /1/ hivatalosan az izzítógyergyának mennyi ohm-osnak kellene lennie gyárilag, /2/ mekkora áramerősséggel kellene működnie, /3/ illetve gyújtás után összesen mennyi másodpercig izzít? A kis lámpa olyan kb 3-4 másodperc múlva elalszik, viszont utána még meddig van izzítás ha van? Ekkora nagy hidegbe 3-4szer ízzítom 15 másodpercig, majd pöccröff beindul. Egy izzítással nagyon nyekeregve indul csak be. Akksinak semmi baja. Válaszokat előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó