2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zsigi boy | 2012-02-15 18:40

Köszönöm Mazda auto!

Hawer | 2012-02-15 14:44

Tisztelt Mazda-autó! Van egy 2003-as 1.8 benzines autóm. Kb. 1000km után bejelez az olaj lámpa. Az olaj eltűnik az autóból. Nincs olaj sehol, nem füstöl, nincs a vízben, mértek CO-t ott sem találtak semmit. Castrol Magnatec olaj van benne amit ajánlottak. Mi lehet a gond?

mazda-auto.hu | 2012-02-15 08:57 szombathely részére

Csak aggyal együtt van.

mazda-auto.hu | 2012-02-15 08:57 zsigi boy részére

Ebben a kategóriában jó a Dexelia és a Castrol is. Az Magnatec termékekhez képest elsősorban a 0w-vel induló Edge termékek jelentenek magasabb színvonalat. 1 liter biztosan elég, de mivel ritka a teljesen száraz szervó rendszer, ezért konkrét adat helyett inkább a légtelenítés után a tartály folyadékszintje a mérvadó. ATF-II. vagy III. folyadék kell bele.

szombathely | 2012-02-14 20:33

Tisztelt Mazda-autó! Édeklődnék.hogy hátsó kerékcsapágyat csakkerék aggyal együtt lehet cserélni vagy lehet csak a csapágyat? 2002 2.3 benzines Köszönöm!

zsigi boy | 2012-02-14 18:49

Tisztelt Mazda auto!Érdeklödnék hogy milyen kormány szervóolaj kell és mennyi,2004 év mazda6 diesel cdhte 2000 136le.127e km.hez.Valamint motor olajból melyiket ajánlaná jobban 5w40ből castrolt vagy a dexéliát?Eddig már 3éve midig castrol magnatec 5w40et használtam.Ennyi km álláshoz nem lenne jobb az eddge változata a castrolnak? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-02-14 15:54 LeKlein részére

Nyugodtan fújj rá.

LeKlein | 2012-02-14 14:58 LeKlein részére

Beszabad fújni hátja elmúlik a hangja? Vagy ez már elektronikus és inkább hanyagolni kellene a wd40-et? Köszi előre is!

mazda-auto.hu | 2012-02-14 13:19 várati részére

Jó gondolat.:-) Van gyári, a Mazda diagnosztikai rendszerrel lefuttatható regenerációs program. Ha ez sem segít, akkor ki kell szerelni, de inkább csak akkor, ha végleg megáll.

várati | 2012-02-14 11:22

Az utóbbi két nap reggeli hidegindítást követően,2-3perc működés után az előmelegítő kályha elkezd füstölni és leáll.Hallani,hogy beindul,és erősödik a hangja és csak ezt követően áll meg. Próbaképp a motort leállítottam,újraindítottam,és azt követően rendesen beindult és fűtött,majd a nap további részében is rendben működött. Gondolom hasonló elven működik mint az Ikaruskályha,ott akkor csinálta ezt ha lekormolódott az izzítógyertya,bár az el sem indult csak füstölt. Mi a tanácsotok,lehet ezt tisztítani,ha igen mi módon? 2D 2007 143le

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó